Hmm heb je ze allemaal al geprobeerd?quote:

Nee, maar het is gewoon zoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Hmm heb je ze allemaal al geprobeerd?

Ik had mijn zwembroek van 2009 gezienquote:

wat ist omni?quote:

Ja die wil ik ook in het nieuwquote:

Liggen ze niet, want ik heb hem toen al in de outlet bij Jersey Gardens gekocht voor maar 20 dollar ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:12 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zal wel ff voor je kijken als ik er ben in oktober, maja.. kleine kans dta ze dan nog in de winkel liggen

vergetenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:07 schreef haesen het volgende:
Hier de bevestiging: http://forums.hexus.net/s(...)uine-f-reseller.html
Gewoon even op google intypen...

Toen we onderweg waren naar Jersey Gardens en hoorden dat er ook een A&F-winkel lag, was ik erg blij. Maar wat een teleurstelling. Ik vond er werkelijk niks naar mijn zin. Nul. Niks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:36 schreef StrikerZeljko het volgende:
Goedkoopst Abercrombie shoppen in NY doe je echter bij Jersey Gardens in de outlet![]()

quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
Toen we onderweg waren naar Jersey Gardens en hoorden dat er ook een A&F-winkel lag, was ik erg blij. Maar wat een teleurstelling. Ik vond er werkelijk niks naar mijn zin. Nul. Niks.

Je moet gewoon mazzel hebben met wat voor lading er binnen komt..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
Toen we onderweg waren naar Jersey Gardens en hoorden dat er ook een A&F-winkel lag, was ik erg blij. Maar wat een teleurstelling. Ik vond er werkelijk niks naar mijn zin. Nul. Niks.

Kun je gewoon nog verwachtenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik had laatst met m'n pa besteld, via hollister .. 600 dollar was het ofzo, maar we hoefden helemaal niets te betalen aan de deur?hebben we nu gewoon geluk gehad, of kunnen we het alsnog over een paar weken ofzo verwachten?

Wat mij opviel was dat de kleding die er hing gewoon de A&F-look misten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:12 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Zou er ook niet alleen voor A&F heen gaan, het stikt er van de winkels dus vermaak je je toch wel

Hmm, eerlijk gezegd heb ik daar overheen gelezen blijkbaar. Dank voor het aanbod! Ik ga hier de clearance dit weekend weer eens op mijn laptopje toveren en dan overleg ik het even met mijn vriendin.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zag je mijn eerdere post hier nog?

Bij Hollister in ieder geval nog niet, dus ik neem aan dat het bij A&F ook nog niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:13 schreef AskBrad het volgende:
Is het alweer mogelijk om uit de Clearence te versturen naar NL?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |