In Londen dacht ik er inderdaad hetzelfde over, ik ga een beetje een half uur in de rij staan voor de kleedkamer en daarna weer een half uur voor de kassa.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:35 schreef Sgele het volgende:
Ben net terug uit Londen en heb daar eens in de shop rondgewandeld. Wat een enorm trieste bedoeling zeg![]()
Verschrikkelijk overpriced, lengtemaat voor de broeken gaan maar tot 32 en verder is die hele winkel een enorm gare bedoeling met al die 'modellen' die daar rondlopen om je te 'helpen'. Nee dank u...
Welke US verzendster(A)?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:39 schreef Vince22 het volgende:
Oeh oeh oeh spann'nd...[ afbeelding ] [ afbeelding ]
2 zendingen met kleding, 1 doos vol met clearance spul via een US verzendster, 1 met de dingen die ik voor de gift voucher heb gekocht, toevallig op dezelfde dag afgeleverd!
Bianca van www.usa2ned.comquote:
In Amerika is het altijd lekker rustig bij Hollister & A&F.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:14 schreef Pool het volgende:
[..]
In Londen dacht ik er inderdaad hetzelfde over, ik ga een beetje een half uur in de rij staan voor de kleedkamer en daarna weer een half uur voor de kassa.![]()
Me vervolgens in New York toch maar door mijn lief over laten halen om mee te gaan en nu heb ik dus allerlei A&F en Hollister-spul en dat zit toch wel echt leuk en de stof is lekker zacht!Aan het personeel heb je daar nog steeds niks trouwens.
Mits je niet in NY bent, natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
In Amerika is het altijd lekker rustig bij Hollister & A&F.
Ligt er natuurlijk aan wanneer en naar welke je gaatquote:Op donderdag 29 april 2010 10:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mits je niet in NY bent, natuurlijk.
Nou heb er 2 gehad, door de week en in het weekend en het is er altijd pokke-druk.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:57 schreef booo het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wanneer en naar welke je gaat
Jaquote:Op donderdag 29 april 2010 11:59 schreef -moppie- het volgende:
Volgend weekend ga ik naar Londen, is het daar nou echt zo duur als ze zeggen?
Wat rekent zij aan fee voor haarzelf...??quote:
15..dat is niet veel...En zij besteld het dan ook nog voor je(de clearance) ?? En hoe lang duurde het bij jou..??quote:Op donderdag 29 april 2010 21:36 schreef Vince22 het volgende:
15 dollar is haar fee en je mag in overleg ook de factuur íets in je voordeel aanpassen, dan haalt zij de labels van de kleding en doet jouw factuur bij in de doos
Truien die op de site 80dollar kosten, kosten in Londen 80pond. Dat is zowat een algemene regel die geldt voor al hun kledingstukken. Ik raad je aan bepaalde dingen te gaan passen in Londen, opschrijven dewelke je leuk vindt en in welke maat om dan een doos via het internet te laten overvliegen..quote:Op donderdag 29 april 2010 11:59 schreef -moppie- het volgende:
Volgend weekend ga ik naar Londen, is het daar nou echt zo duur als ze zeggen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:35 schreef Sgele het volgende:
Ben net terug uit Londen en heb daar eens in de shop rondgewandeld. Wat een enorm trieste bedoeling zeg![]()
Verschrikkelijk overpriced, lengtemaat voor de broeken gaan maar tot 32 en verder is die hele winkel een enorm gare bedoeling met al die 'modellen' die daar rondlopen om je te 'helpen'. Nee dank u...
Heb je afmetingen van die herenpolo?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:45 schreef duiveltje77 het volgende:
Net mijn bestelling binnen uit Amerika..Helaas een paar dingen te klein...
Wit damesvestje in maat S Bruin lang damesvest in maat S en een donkerblauwe herenpolo in maat L.. De rest zat allemaal top...!! Graag een serieus bod in pb..kenner weet wat het kost(heb nl genoeg verzendkosten en invoerrechten moeten betalen... :-(
http://www.abercrombie.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=-1&storeId=11203&parentCategoryId=12203&productId=615702&catalogId=10901&categoryId=12843 in wit in S
http://www.abercrombie.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=-1&storeId=11203&parentCategoryId=12204&productId=606472&catalogId=10901&categoryId=12238 in navy in L
http://www.abercrombie.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?colorSequence=02&storeId=11203&productId=582286&parentCategoryId=12205&categoryId=12285&langId=-1&catalogId=10901 in brown in maat S
Ben op het werk dus kan hem niet afmeten nu...Het is vergelijkbaar met een grote m kleine L hier... Beetje getailleerd...quote:
Welke..?? Dat witte vest heb ik gekocht voor 60 dollar.. Met 19% btw en 12% invoerrechten zit je zeker op de 60 euro..quote:
Nee is nep... Alles van deze verkoper.. Eigenlijk 99% van MP is nep..behalve van particuliere verkopers die 1 shirtje aanbieden omdat bv de maat niet goed was..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:58 schreef HenkXL het volgende:
http://link.marktplaats.nl/345589059
Zou dit echt zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |