hahaquote:Op maandag 12 april 2010 19:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er geen Frans of Duits wordt onderwezen op het gymnasium?![]()
En gymnasium is meer dan Grieks en Latijn hoor, het is een lifestyle.
quote:Op maandag 12 april 2010 19:10 schreef Multivitamine het volgende:
Dat verschilt en is afhankelijk van hoe je ouders je genoemd hebben.
Opgelost.
Het is gewoon VWO waarbij een klassieke taal verplicht is. Niks lifestyle.quote:Op maandag 12 april 2010 19:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er geen Frans of Duits wordt onderwezen op het gymnasium?![]()
En gymnasium is meer dan Grieks en Latijn hoor, het is een lifestyle.
Dit is Fok! hier is iedereen gepromoveerd, heeft een dikke auto, verdient minstens 4x modaal en hebben allemaal een lul van > 2 meter.quote:Op maandag 12 april 2010 19:38 schreef huzarensalade het volgende:
haha aan de velen reacties hier te zien doen/deed de meeste fokkers aan vmbo
Ik zie maar één reactie die daarvan getuigd, en dat is de jouwe.quote:Op maandag 12 april 2010 19:38 schreef huzarensalade het volgende:
haha aan de velen reacties hier te zien doen/deed de meeste fokkers aan vmbo
Ik begin volgend jaar. Talen.quote:Op maandag 12 april 2010 19:33 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel een makkelijk profiel te pakken, wat studeer je nu?
quote:Op maandag 12 april 2010 19:10 schreef Multivitamine het volgende:
Dat verschilt en is afhankelijk van hoe je ouders je genoemd hebben.
Opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de jouwe dan, want werkwoorden vervoegen is lastig voor je.quote:Op maandag 12 april 2010 19:40 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik zie maar één reactie die daarvan getuigd, en dat is de jouwe.
Waar komt die 'u' opeens vandaanquote:Op maandag 12 april 2010 20:19 schreef henrydg het volgende:
Een leerling van het HAVO heet een Havist
Een leerling van het Atheneum heet dus een Authist.
Dat lijkt inderdaad op gymnasiumquote:Op maandag 12 april 2010 19:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Atheneum met Latijn, wat is dat nou weer voor een onzin.
Harvard Law School, gelukkig niet! Dat zou (voor mij) wel een beetje zonde zijn van mijn VWO...quote:Op maandag 12 april 2010 19:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gast, je zit op het VWO. Niet op Harvard Law School.
Hoe was jij van plan om Atheneum of Gymnasium te doen zonder één vreemde taal?quote:Op maandag 12 april 2010 19:20 schreef yosander het volgende:
Zeker niet, gymnasiasten verprutsen hun toekomstkansen door te kiezen voor waardeloze talen waaronder Frans en Duits i.p.v. te kiezen voor exacte vakken.
Een beetje gymnasiast heeft natuurlijk alle moderne talen in het vakkenpakket.quote:Op maandag 12 april 2010 19:16 schreef Samsung_Star het volgende:
[..]
Zeker niet, gymnasiasten verprutsen hun toekomstkansen door te kiezen voor waardeloze talen i.p.v. te kiezen voor Frans en Duits.
En je snapt niet dat 3/4 na 6 jaar amper fatsoenlijk Frans/Duits kan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:10 schreef Peachcore het volgende:
VWO op het lyceum, laat me niet lachen
Categoraal gymnasium is the way to godaar geven ze niet alleen klassieke talen op hoog niveau, maar ook nog fatsoenlijk Frans/Duits.
Ennehquote:Op maandag 12 april 2010 19:14 schreef ASroma het volgende:
Verkapt "ik ben lui en kan geen grieks of latijn" "ik-ga-mijn-tijd-niet-verdoen-aan-dode-talen" topic
Jawel hoor, kakker lifestylequote:Op maandag 12 april 2010 19:36 schreef switchboy het volgende:
[..]
Het is gewoon VWO waarbij een klassieke taal verplicht is. Niks lifestyle.
Is dat niet zo met ongeveer ieder vak dat je op de middelbare school krijgt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:12 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En je snapt niet dat 3/4 na 6 jaar amper fatsoenlijk Frans/Duits kan?
Natuurlijk, maar daarom is het ook absurd te stellen dat op ieder Gymansium die beide vakken wel fatsoenlijk worden gegeven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:18 schreef Superlam het volgende:
[..]
Is dat niet zo met ongeveer ieder vak dat je op de middelbare school krijgt?
Doel je op de gymnasiasten? Ik kan je vertellen dat ik zowel op een cg als op een lyceum heb gezeten en dat er heel anders les wordt gegeven. Natuurlijk kan het tempo van de klassieke talen op het lyceum niet opwegen tegen een cg, maar ook met de moderne talen merk ik heel sterk het verschil. Op het cg werd veel meer in de praktijk gebracht (verplicht Frans/Duits spreken in de les, etc.) waardoor je de taal sneller onder de knie krijgt, en op het lyceum is het niks doen en voor toetsen de Redemittel leren. Kan natuurlijk zijn dat ik op een fatsoenlijke school zat en een achterlijke.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:12 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En je snapt niet dat 3/4 na 6 jaar amper fatsoenlijk Frans/Duits kan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |