Nee toch? Dat druist toch tegen zijn principes in?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:27 schreef Michielos het volgende:
Tuurlijk niet. Lambiekje is er goed in de boel op te zwepen op een forum. Ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn die in een dusdanige waan als Lambiekje leven ( ok ok..).
Wanneer hij medische zorg nodig heeft, staat hij vooraan
Wel de lusten, maar niet de lasten. Als je iets zegt, weiger dan ook gewoon die zorg ofzo
een reguliere arts heeft niets goeds in de zin (uitzonderingen daargelaten). Een arts is arts geworden omdat het poen oplevert nergens anders om. Men heeft geen sjoege in het welzijn van de patiënten. Ziek moet men worden dan heeft zijn vak bestaansrecht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:22 schreef Amos_ het volgende:
[..]Dat je je niet schaamt voor je ongefundeerde rotzooi die je over mensen spuit die niets dan goed met je voor hebben.
Je mag het nooit iemand toewensen maar als jij ooit dringende medische zorg nodig hebt, dan moet je die arts maar eens recht in zijn ogen kijken en dan zien of hij/zij nog steeds zo "fascistisch" en "slecht" is ....
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een reguliere arts heeft niets goeds in de zin (uitzonderingen daargelaten). Een arts is arts geworden omdat het poen oplevert. Men heeft geen sjoegge in het wel zijn van de patienten. Ziek moet men worden. Dan heeft hij bestaansrecht.
Sommige artsen komen op hun pesioensleeftijd uit de kast. Dat het gewoon corrupte bende is. En dat men het maar accepteerde omdat het een brood oplevert.
Vergeet niet dat geld == schuld is.
Nee joh, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Michielos het volgende:
dus mensen kunnen volgens jou nooit "uit zichzelf" ziek worden?
Tief toch eens een end op zeg... Ga eens daadwerkelijk praten met mensen die in de medische sector werken, of er voor aan het studeren zijn voor je dergelijke beschuldigingen uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een reguliere arts heeft niets goeds in de zin (uitzonderingen daargelaten). Een arts is arts geworden omdat het poen oplevert nergens anders om. Men heeft geen sjoege in het welzijn van de patiënten. Ziek moet men worden dan heeft zijn vak bestaansrecht.
Sommige artsen komen op hun pesioensleeftijd uit de kast. Dat het gewoon corrupte bende is. En dat men het maar accepteerde omdat het een brood oplevert.
Vergeet niet dat geld == schuld is. Daarom is de wereld zo corrupt. Corporatisme.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Scorpie het volgende:
Echt hoor. Ik wens het niemand toe, maar Lambiekje mag wel eens wat praktijkonderwijs gaan genieten in het ziekenhuis.
quote:
Wat érg voor die 'iemand'quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die middelste lijkt op iemand die ik ken
!
Aan dat soort individuen moet je geen aandacht meer schenken. Lambiekje is een karikatuur geworden van zichzelf. Ermee discussiëren kun je er niet mee, vanwege het niet ingaan op jouw punten en het constant veranderen van zijn standpunt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tief toch eens een end op zeg... Ga eens daadwerkelijk praten met mensen die in de medische sector werken, of er voor aan het studeren zijn voor je dergelijke beschuldigingen uit
Even voor de duidelijkheid, het staat er misschien wat verkeerd, maar ik wens hem, of iemand anders, absoluut geen ziekte toe. Ben echter wel enorm nieuwsgierig wat hij zou doen als hij wel ziek werd. En dan niet via ene topic op een forum, maar echt zien als het zover is of de sterke woorden dan nog overeind blijven....quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:15 schreef ToT het volgende:
Damn, als er echt zoiets als karma zou bestaan, dan zou Lambiekje onderhand al onder de zoden moeten liggen door al die ziekteverwensingen zijn richting uit!
Niet in die mate. Ziekhuisbezoek maakt je zieker. Maar dat zegt de naam al. Dus liegen doen ze niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Michielos het volgende:
dus mensen kunnen volgens jou nooit "uit zichzelf" ziek worden?
Ik begreep je wel!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:43 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, het staat er misschien wat verkeerd, maar ik wens hem, of iemand anders, absoluut geen ziekte toe. Ben echter wel enorm nieuwsgierig wat hij zou doen als hij wel ziek werd. En dan niet via ene topic op een forum, maar echt zien als het zover is of de sterke woorden dan nog overeind blijven....
Nigga please!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet in die mate. Ziekhuisbezoek maakt je zieker. Maar dat zegt de naam al. Dus liegen doen ze niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |