abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2010 @ 10:34:04 #76
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_86234232
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:50 schreef angelique90 het volgende:
Oké ik vind het zelf niet erg, ik ben zelf 1.82 lang dus het is al bijna onmogelijk om een man te vinden die groter is dan mij.. want tegenwoordig kom ik allemaal mannen tegen die kleiner zijn dan mij! en tegenwoordig worden vrouwen langer en mannen kleiner. ik vind niet meer dan 8 cm kleiner dus kunnen het is ook bijna onmogelijk om een langere vriend te vinden als je 1.82 ben en is 1.60 en een man 1.80 dan wel normaal?? ziet er toch ook achterlijk uit. maar als je verliefd bent is toch alles prima?
Ik weet niet in welk land jij woont, of in welke kringen jij verkeert, maar moeilijk om een (Nederlandse) man boven de 1.80 te vinden? You've got to be kidding me. Ik kom met mijn 1.93 denk ik net boven het gemiddelde uit in mijn omgeving... Ik ken eigenlijk weinig mannen die kleiner zijn dan 1.85. Een enkele uitzondering daargelaten..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_86235204
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:34 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik weet niet in welk land jij woont, of in welke kringen jij verkeert, maar moeilijk om een (Nederlandse) man boven de 1.80 te vinden? You've got to be kidding me. Ik kom met mijn 1.93 denk ik net boven het gemiddelde uit in mijn omgeving... Ik ken eigenlijk weinig mannen die kleiner zijn dan 1.85. Een enkele uitzondering daargelaten..
Eens. De meeste mannen zijn ongeveer even lang als ik of langer. De dwergjes zijn echt in de minderheid hoor. :Y

Ik ben zelf 1.86 en ik draag daarbij ook rustig hakken. Op normale dagen wel iets lagere hakken omdat ik het voor de lengte niet nodig heb en lagere hakken gewoon veel prettiger lopen maar ik heb ook geen moeite met een paar flinke naaldhakken voor een feestje.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_86235542
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Eens. De meeste mannen zijn ongeveer even lang als ik of langer. De dwergjes zijn echt in de minderheid hoor. :Y

Ik ben zelf 1.86 en ik draag daarbij ook rustig hakken. Op normale dagen wel iets lagere hakken omdat ik het voor de lengte niet nodig heb en lagere hakken gewoon veel prettiger lopen maar ik heb ook geen moeite met een paar flinke naaldhakken voor een feestje.
Tja je moet het maar willen, als je toch al erg groot bent voor een vrouw ook nog eens naaldhakken gaan dragen. Je benadrukt het dan wel heel erg.
pi_86236261
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:19 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Tja je moet het maar willen, als je toch al erg groot bent voor een vrouw ook nog eens naaldhakken gaan dragen. Je benadrukt het dan wel heel erg.
Waarom zou ik een van mijn sterkste en mooiste punten niet benadrukken? Ik schaam me absoluut niet voor mijn lengte. Als andere mensen daar moeite mee hebben dan is dat simpelweg hun probleem.
Ik vind dit niet anders dan je slanke taille benadrukken door een getailleerd jurkje te dragen of je haar zodanig dragen dat je kaaklijn goed uitkomt. Ik ben dan toevallig lang maar ook mijn kont en benen komen beter uit met hakken en platte stampers onder een rokje of jurkje staat gewoon als een vlag op een modderschuit.
pi_86236582
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:43 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Waarom zou ik een van mijn sterkste en mooiste punten niet benadrukken? Ik schaam me absoluut niet voor mijn lengte. Als andere mensen daar moeite mee hebben dan is dat simpelweg hun probleem.
Ik vind dit niet anders dan je slanke taille benadrukken door een getailleerd jurkje te dragen of je haar zodanig dragen dat je kaaklijn goed uitkomt. Ik ben dan toevallig lang maar ook mijn kont en benen komen beter uit met hakken en platte stampers onder een rokje of jurkje staat gewoon als een vlag op een modderschuit.
Ik ben de laatste omte zeggen dat je dat niet mag hoor, maar ik zie lengte, itt slanke taille, mooi kontje, lief gezicht etc niet als een pluspunt. Smaken verschillen I guess ;)
pi_86245685
Ik vind het persoonlijk geen gezicht, maar ieder zn ding!
Ik val op lange mannen, ik ben zelf 1.76m en toch wel minstens 5 cm langer, kleiner sowieso niet! maar gelukkig is mijn vriend 1.98m :9~
S. 2014
J. 2016
pi_86249124
Laat ik het zo stellen... Het bevalt mij in eerste instantie niet als een vrouw langer is als ik... Tenzij ik ze zo ontzettend aardig vind.. Dat het mij niets meer doet...
pi_86250117
Ik ben zelf 1.85. Mijn vriend is 10cm korter. Zelf vind ik het eerlijk gezegd ook wat vreemd staan en af en toe worden we vreemd aangekeken, maar ik zou (no offence) geen langere man willen. Die zijn dan al snel 2 meter (voor mij persoonlijk dan weer te lang).
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
  donderdag 9 september 2010 @ 21:18:20 #84
311994 nullicedo
Rules are for fools
pi_86256643
Ben maar 1 m 70 :P, heb wel eens dat langere meiden nogal "vriendelijk" doen :D :@ en dan denk ik nein nein nein laat maar :') :') :') Vind het gewoon niet staan een grote vriendin _O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 september 2010 @ 08:03:53 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86267661
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:

[..]

haha good boy.

dat topic, ik zou niet verliefd kunnen worden op een jongen die 5 cm kleiner is. :{
Jawel hoor, kan je wel. Of kan je beslissen op wie je verliefd wordt? Wat je bedoelt is 'als ik de keus had zou ik niet verliefd worden op een jongen die 5 cm kleiner is' of 'ik zou er denk ik niks mee doen als ik verliefd werd op een jongen die 5 cm kleiner is.'

OT:

Ik vind het zelf ook een beetje gek staan. Mijn vriend is ongeveer even lang, maar ik kan nog wel hakken dragen (hij is misschien ietsje langer en hij draagt sowieso veel van die 'nette' mannenschoenen en die hebben van zichzelf ook al zo'n 'hakje' zegmaar, :') )
Maar ik ben nooit echt langer dan hij als ik hakken draag.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_86268054
Ik hou er niet van, een man moet voor mij langer zijn, groter. Dat heeft gewoon iets.

Gelukkig heb ik nog nooit het probleem gehad van een kleiner vriendje, omdat ik zelf zo'n dwerg ben.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 10 september 2010 @ 08:57:02 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_86268230
quote:
Eens. De meeste mannen zijn ongeveer even lang als ik of langer. De dwergjes zijn echt in de minderheid hoor.

Ik ben zelf 1.86
Cognitive dissonance much?
De gemiddelde lengte van de Nederlandse man is 1.80,6 m.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)008/2008-2367-wm.htm
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86268272
Mijn vriendin is 1,75 we schelen 3CM(Ik ben 1,78) *O*
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:04:40 #89
236125 33
the exploding psychology
pi_86268369
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Jawel hoor, kan je wel. Of kan je beslissen op wie je verliefd wordt? Wat je bedoelt is 'als ik de keus had zou ik niet verliefd worden op een jongen die 5 cm kleiner is' of 'ik zou er denk ik niks mee doen als ik verliefd werd op een jongen die 5 cm kleiner is.'

OT:

Ik vind het zelf ook een beetje gek staan. Mijn vriend is ongeveer even lang, maar ik kan nog wel hakken dragen (hij is misschien ietsje langer en hij draagt sowieso veel van die 'nette' mannenschoenen en die hebben van zichzelf ook al zo'n 'hakje' zegmaar, :') )
Maar ik ben nooit echt langer dan hij als ik hakken draag.
Behalve die ene glitterhakken van 3000 cm lang! :D _O-
pi_86268450
quote:

[..]

Ik vind 1.86 voor een vrouw echt lang en het niet kloppen dat de mannen die kleiner zijn dan jou 'toch dwergjes zijn'.
Woon je in Holland? Daar zijn de mensen sowieso een stuk langer. Daar voel ik me echt een smurf. Maar jullie zijn gewoon lang, en de rest is niet klein. :)

Trouwens, niks mis verder met een lange vrouw hoor. ;)
pi_86269012
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:57 schreef speknek het volgende:

[..]

Cognitive dissonance much?
De gemiddelde lengte van de Nederlandse man is 1.80,6 m.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)008/2008-2367-wm.htm
Ik had verwcht dat het gemiddelde hoger zou liggen. Laat ik het anders zeggen dan: de gemiddelde man in mijn omgeving is ongeveer even lang of langer.

quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:09 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind 1.86 voor een vrouw echt lang en het niet kloppen dat de mannen die kleiner zijn dan jou 'toch dwergjes zijn'.
Woon je in Holland? Daar zijn de mensen sowieso een stuk langer. Daar voel ik me echt een smurf. Maar jullie zijn gewoon lang, en de rest is niet klein. :)

Trouwens, niks mis verder met een lange vrouw hoor. ;)
Dat was een reactie op iemand die zei dat mannen boven de 1.80 een zeldzaamheid waren. Dat zijn ze dus niet want als het gemiddelde 1.80 is dan is nog altijd de helft van de Nederlandse mannen langer. ;)
Maar het kan natuurlijk dat zij in het dagelijks leven die mannen zelden tegenkomt net zoals ik niet veel mannen tegenkom die veel kleiner zijn dan ik.

Ik vind een verschil van 5 cm overigens nauwelijks noemenswaardig, dat is echt minimaal. :)

Ik woon in Groningen trouwens en ben opgegroeid in Twente.
pi_86273378
Ziet er stompzinnig uit. Geen gezicht.
  zaterdag 11 september 2010 @ 11:39:15 #93
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_86308346
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef MinderMutsig het volgende:

Ik woon in Groningen trouwens en ben opgegroeid in Twente.
Ik denk dat ze Vlaming is en het verschil een Hollander en een Nederlander niet begrijpt (of iig niet maakt) ;)
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_86309430
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Vlaming is en het verschil een Hollander en een Nederlander niet begrijpt (of iig niet maakt) ;)
Ik ben geen Vlaming. Het valt me alleen op dat mensen in de Randstad (in Groningen kom ik nooit) in het algemeen een stuk langer zijn.
  zaterdag 11 september 2010 @ 13:04:26 #95
8369 speknek
Another day another slay
pi_86310545
Randstad weet ik niet, maar in Groningen zijn ze gemiddeld 2cm langer dan in Brabant.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86382142
ben nog niet eens 1.70 en mijn vrouw is 1.83

geen probleem.

en lange vrouwenbenen is vooral tijdens de sex prima!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')