abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 15:52:00 #1
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_80229171
Misschien wil ik dit jaar voor 't eerst naar 'n ander festival dan alleen Lowlands, en op Pinkpop komen 'n hoop leuke artiesten. Dus ik kijk een beetje rond op de site, en daar staat dan ineens het volgende:
quote:
Festivalgangers accepteren de beperkingen van een festivalcamping. Illegaal kamperen is streng verboden. Kom niet op donderdag naar Landgraaf dat heeft geen zin, de campings gaan pas op vrijdag 12.00 uur open. Op vertoon van een weekendkaart hebben festivalgangers toegang en na strenge controle op het binnenbrengen wat verboden is zoals huisdieren, auto’s motoren, (aanhang-)wagentjes, bankstellen, grote stoelen en vooral glas, moet eerst de tent worden opgezet op de plek die wordt aangewezen door de organisatie. Daarna kan het polsbandje worden opgehaald op de daarvoor aangewezen plaats.
Wát?! Kun je niet gewoon zelf het campingterrein op? Word je op Pinkpop echt behandeld als kleuter??

Wie is wel eerder op pinkpop geweest en weet in hoeverre dit in praktijk gebeurt?

[ Bericht 5% gewijzigd door El_Chica_Del_Fuego op 12-04-2010 16:11:56 ]
*Think outside the box*
  maandag 12 april 2010 @ 15:52:33 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_80229197
Je quote dingetjes staan verkeerd om.

verder:
quote:
strenge controle op het binnenbrengen wat verboden is zoals huisdieren, auto’s motoren, (aanhang-)wagentjes, bankstellen
Goed zoeken jongens!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_80229251
Daarom ga ik ook in een hotel.
pi_80229299
Dat betekent gewoon dat je alleen op de daartoe bestemde plaatsen mag staan met je tent. Voor de Lowlanders: binnen de rood-witte linten.
pi_80229322
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:55 schreef picodealion het volgende:
Dat betekent gewoon dat je alleen op de daartoe bestemde plaatsen mag staan met je tent. Voor de Lowlanders: binnen de rood-witte linten.
Dit dus, dus niet dat jij je tent op het festivalterrein neerzet (even een extreem voorbeeld).
pi_80229350
Ik vermoed dat de organisatie bijvoorbeeld zegt: "Je moet naar veld 2" en dat ze een paar velden "achter de hand houden".
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_80229374
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:55 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dit dus, dus niet dat jij je tent op het festivalterrein neerzet (even een extreem voorbeeld).
Daarom is Sziget zoveel leuker. Als jij besluit direct achter de main stage te staan is dat jouw probleem. Niemand houdt je tegen.
pi_80229411
Ik heb het 1x meegemaakt op Pinkpop dat er inderdaad een campingfuhrer op de centimeter nauwkeurig ging bepalen waar je zou moeten gaan staan met je tentje. Ik neem aan dat ik de enige uitzondering in de geschiedenis van Pinkpop ooit heb getroffen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_80229496
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb het 1x meegemaakt op Pinkpop dat er inderdaad een campingfuhrer op de centimeter nauwkeurig ging bepalen waar je zou moeten gaan staan met je tentje. Ik neem aan dat ik de enige uitzondering in de geschiedenis van Pinkpop ooit heb getroffen.
Ik ging eigenlijk op mijn algemene festivalervaring af. Nooit op Pinkpop geweest, maar als het er echt zo aan toe gaat is dat vrij triest...
  maandag 12 april 2010 @ 16:01:57 #10
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_80229524
Nou het is wel de bedoeling dat je je tent neerzet waar de organisatie dat zegt. Anders passen er niet genoeg mensen op de camping
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_80229529
Dat komt omdat er op Pinkpop te veel klapjosti's komen die niet weten hoe het er op een festival aan toe hoort te gaan.
pi_80229599
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:01 schreef Oproerkraaier het volgende:
Nou het is wel de bedoeling dat je je tent neerzet waar de organisatie dat zegt. Anders passen er niet genoeg mensen op de camping
De tering, dus het wordt wél echt op de meter aangewezen?
  maandag 12 april 2010 @ 16:04:16 #13
85962 ioko
I Appear Missing
pi_80229600
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:01 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik ging eigenlijk op mijn algemene festivalervaring af. Nooit op Pinkpop geweest, maar als het er echt zo aan toe gaat is dat vrij triest...
Er zijn maar twee echte regels voor het opzetten:

- De camping mag je op totdat hij vol is (bepaald door de campingleiding)
- Laat de enkele brandgang vrij.

Lijkt me niet zo vreemd allemaal. Je denkt toch niet dat er iemand vanaf de ingang met je meeloopt om je plekje aan te wijzen?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 12 april 2010 @ 16:05:19 #14
85962 ioko
I Appear Missing
pi_80229636
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:02 schreef CasB het volgende:
Dat komt omdat er op Pinkpop te veel klapjosti's komen die niet weten hoe het er op een festival aan toe hoort te gaan.
Ow, is dat zo? Is mij nog nooit opgevallen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_80229795
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:01 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat bij de betreffende iets wat vadsige, rossige Limbo de innerlijke nazi boven kwam toen hij voor het eerst in zijn 55 jarige bestaan geconfronteerd werd met het hebben van enige macht.

Verder zijn ze ook daar best schappelijk en normaal.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 12 april 2010 @ 16:16:44 #16
pi_80230041
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:04 schreef ioko het volgende:

[..]

Er zijn maar twee echte regels voor het opzetten:

- De camping mag je op totdat hij vol is (bepaald door de campingleiding)
- Laat de enkele brandgang vrij.

Lijkt me niet zo vreemd allemaal. Je denkt toch niet dat er iemand vanaf de ingang met je meeloopt om je plekje aan te wijzen?
Dat dacht ik niet nee, want dat lijkt me belachelijk; maar zoiets staat wel op de site en tussen de andere posts klinken geluiden die het bevestigen...
*Think outside the box*
  maandag 12 april 2010 @ 16:17:51 #17
pi_80230078
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef picodealion het volgende:

[..]

Daarom is Sziget zoveel leuker. Als jij besluit direct achter de main stage te staan is dat jouw probleem. Niemand houdt je tegen.
Als Sziget en (de opbouw van) Lowlands nou eens niet tegelijk vallen, overweeg ik ook naar Sziget te gaan
*Think outside the box*
  maandag 12 april 2010 @ 16:43:16 #18
85962 ioko
I Appear Missing
pi_80231115
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:16 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Dat dacht ik niet nee, want dat lijkt me belachelijk; maar zoiets staat wel op de site en tussen de andere posts klinken geluiden die het bevestigen...
Volgens mij lees je wat je wil lezen. Al moet ik toegeven dat de site wat vaag is op dit gebied. Ze hebben uiteindelijk iets te zeggen over waar je je tent zet, gewoon huisregels. Maar in de 12 keer dat ik er ben geweest heeft nog nooit iemand gezegd dat ik mijn tent ergens wel of niet mocht zetten.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 12 april 2010 @ 17:04:45 #19
pi_80231959
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:43 schreef ioko het volgende:

[..]

Volgens mij lees je wat je wil lezen. Al moet ik toegeven dat de site wat vaag is op dit gebied. Ze hebben uiteindelijk iets te zeggen over waar je je tent zet, gewoon huisregels. Maar in de 12 keer dat ik er ben geweest heeft nog nooit iemand gezegd dat ik mijn tent ergens wel of niet mocht zetten.
Ik wil dat helemaal niet lezen, ik lees dat het zou kunnen dat ze dat doen - en daar heb ik geen zin in, dus wil ik het graag weten.
Maar als dat dus in de praktijk niet zo gebeurt (er vanuit gaande dat het er wél zo heeft gestaan al die keren..!), is er niets aan de hand. Behalve dat ze vaag zijn.
*Think outside the box*
pi_80231984
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Als Sziget en (de opbouw van) Lowlands nou eens niet tegelijk vallen, overweeg ik ook naar Sziget te gaan
Dat dacht ik ook jaren. Ga gewoon een keer naar Sziget, je weet niet wat je meemaakt. Ik hoef nooit meer naar Lowlands.
  maandag 12 april 2010 @ 17:13:21 #21
pi_80232345
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:05 schreef picodealion het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook jaren. Ga gewoon een keer naar Sziget, je weet niet wat je meemaakt. Ik hoef nooit meer naar Lowlands.
Ik was er nog vergeten aan toe te voegen: en als ik meer geld heb. Sziget-ticket is misschien wel dezelfde prijs als Lowlands, je moet daar ook nog heen, en een week slapen (als in: slaapplaats betalen, week in tentje op stinkend eiland overleef ik niet) en bier drinken. En het kost 'n hoop potentiele werktijd, vooral het herstellen achteraf.
*Think outside the box*
pi_80255996
Heftig!

Maar als je er vroeg genoeg bij bent komt dat allemaal wel goed.

Vorig jaar stonden wij ook op de rotonde voor camping a. Hele nacht wakker gebleven, bier gedronken en gefeest met wat dronken meiden uit Noorwegen. Waren een aantal gasten met een mobiele bolderkar/geluidsinstallatie. Vet cool, handig en gezellig!

No problemo dus
Stop Bitching, Start a Revolution
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 13 april 2010 @ 14:54:26 #23
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_80264962
Whehe, ach zulke dingen moet je met een korreltje zout nemen.

En gewoon vroeg aankomen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_80266438
Inderdaad. Maar als je echt bang bent voor gezeik kijk je iemand met een grote auto en een rijbewijs lief aan en laat je je naar landgraaf rijden, rond 7 uur 's ochtends daar aankomen.

Volgens mij stond er op de site van vorig jaar ook dat de camping pas om 12.00 uur open ging, maar om half 9 's ochtends zat ik met een biertje voor m'n tentje
Stop Bitching, Start a Revolution
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:49:02 #25
pi_80266971
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef apeding het volgende:
Inderdaad. Maar als je echt bang bent voor gezeik kijk je iemand met een grote auto en een rijbewijs lief aan en laat je je naar landgraaf rijden, rond 7 uur 's ochtends daar aankomen.

Volgens mij stond er op de site van vorig jaar ook dat de camping pas om 12.00 uur open ging, maar om half 9 's ochtends zat ik met een biertje voor m'n tentje
Ja, dat ze dat altijd toch wel vroeger doen omdat er altijd toch al heel veel mensen staan, verbaast me niet, en ken ik van Lowlands.
Een hele dag eerder vind ik dan wel wat overdreven, daarvan weet ik nl. ook dat mensen die dat bij Lowlands probeerden echt weggestuurd werden. Dus dat risico zou ik niet zo gauw nemen.
Maar 's ochtends vroeg is wel 'n prima idee, en was ik toch ook eigenlijk al van plan... Maar dan hoop ik dus niet ook een uitzondering te zijn die wel zo'n harrie tegenkomt die mij echt verplicht op een bepaalde plaats te gaan staan, like Sack Blabla.
Al zie ik dat nog steeds niet voor me...stroomt die camping daar niet op dezelfde manier vol als op Lowlands? Hoe hebben ze daar ooit controle over? Ze hebben dan toch 'n heel ME-team nodig per camping om te voorkomen dat niemand naar de fuhrer luistert?
*Think outside the box*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')