Wát?! Kun je niet gewoon zelf het campingterrein op? Word je op Pinkpop echt behandeld als kleuter??quote:Festivalgangers accepteren de beperkingen van een festivalcamping. Illegaal kamperen is streng verboden. Kom niet op donderdag naar Landgraaf dat heeft geen zin, de campings gaan pas op vrijdag 12.00 uur open. Op vertoon van een weekendkaart hebben festivalgangers toegang en na strenge controle op het binnenbrengen wat verboden is zoals huisdieren, auto’s motoren, (aanhang-)wagentjes, bankstellen, grote stoelen en vooral glas, moet eerst de tent worden opgezet op de plek die wordt aangewezen door de organisatie. Daarna kan het polsbandje worden opgehaald op de daarvoor aangewezen plaats.
quote:strenge controle op het binnenbrengen wat verboden is zoals huisdieren, auto’s motoren, (aanhang-)wagentjes, bankstellen
Dit dus, dus niet dat jij je tent op het festivalterrein neerzet (even een extreem voorbeeld).quote:Op maandag 12 april 2010 15:55 schreef picodealion het volgende:
Dat betekent gewoon dat je alleen op de daartoe bestemde plaatsen mag staan met je tent. Voor de Lowlanders: binnen de rood-witte linten.
Daarom is Sziget zoveel leuker. Als jij besluit direct achter de main stage te staan is dat jouw probleem. Niemand houdt je tegen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit dus, dus niet dat jij je tent op het festivalterrein neerzet (even een extreem voorbeeld).
Ik ging eigenlijk op mijn algemene festivalervaring af. Nooit op Pinkpop geweest, maar als het er echt zo aan toe gaat is dat vrij triest...quote:Op maandag 12 april 2010 15:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb het 1x meegemaakt op Pinkpop dat er inderdaad een campingfuhrer op de centimeter nauwkeurig ging bepalen waar je zou moeten gaan staan met je tentje. Ik neem aan dat ik de enige uitzondering in de geschiedenis van Pinkpop ooit heb getroffen.
De tering, dus het wordt wél echt op de meter aangewezen?quote:Op maandag 12 april 2010 16:01 schreef Oproerkraaier het volgende:
Nou het is wel de bedoeling dat je je tent neerzet waar de organisatie dat zegt. Anders passen er niet genoeg mensen op de camping
Er zijn maar twee echte regels voor het opzetten:quote:Op maandag 12 april 2010 16:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk op mijn algemene festivalervaring af. Nooit op Pinkpop geweest, maar als het er echt zo aan toe gaat is dat vrij triest...
Ow, is dat zo? Is mij nog nooit opgevallen.quote:Op maandag 12 april 2010 16:02 schreef CasB het volgende:
Dat komt omdat er op Pinkpop te veel klapjosti's komen die niet weten hoe het er op een festival aan toe hoort te gaan.
Ik heb het vermoeden dat bij de betreffende iets wat vadsige, rossige Limbo de innerlijke nazi boven kwam toen hij voor het eerst in zijn 55 jarige bestaan geconfronteerd werd met het hebben van enige macht.quote:Op maandag 12 april 2010 16:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk op mijn algemene festivalervaring af. Nooit op Pinkpop geweest, maar als het er echt zo aan toe gaat is dat vrij triest...
Dat dacht ik niet nee, want dat lijkt me belachelijk; maar zoiets staat wel op de site en tussen de andere posts klinken geluiden die het bevestigen...quote:Op maandag 12 april 2010 16:04 schreef ioko het volgende:
[..]
Er zijn maar twee echte regels voor het opzetten:
- De camping mag je op totdat hij vol is (bepaald door de campingleiding)
- Laat de enkele brandgang vrij.
Lijkt me niet zo vreemd allemaal. Je denkt toch niet dat er iemand vanaf de ingang met je meeloopt om je plekje aan te wijzen?
Als Sziget en (de opbouw van) Lowlands nou eens niet tegelijk vallen, overweeg ik ook naar Sziget te gaanquote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daarom is Sziget zoveel leuker. Als jij besluit direct achter de main stage te staan is dat jouw probleem. Niemand houdt je tegen.
Volgens mij lees je wat je wil lezen. Al moet ik toegeven dat de site wat vaag is op dit gebied. Ze hebben uiteindelijk iets te zeggen over waar je je tent zet, gewoon huisregels. Maar in de 12 keer dat ik er ben geweest heeft nog nooit iemand gezegd dat ik mijn tent ergens wel of niet mocht zetten.quote:Op maandag 12 april 2010 16:16 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet nee, want dat lijkt me belachelijk; maar zoiets staat wel op de site en tussen de andere posts klinken geluiden die het bevestigen...
Ik wil dat helemaal niet lezen, ik lees dat het zou kunnen dat ze dat doen - en daar heb ik geen zin in, dus wil ik het graag weten.quote:Op maandag 12 april 2010 16:43 schreef ioko het volgende:
[..]
Volgens mij lees je wat je wil lezen. Al moet ik toegeven dat de site wat vaag is op dit gebied. Ze hebben uiteindelijk iets te zeggen over waar je je tent zet, gewoon huisregels. Maar in de 12 keer dat ik er ben geweest heeft nog nooit iemand gezegd dat ik mijn tent ergens wel of niet mocht zetten.
Dat dacht ik ook jaren. Ga gewoon een keer naar Sziget, je weet niet wat je meemaakt. Ik hoef nooit meer naar Lowlands.quote:Op maandag 12 april 2010 16:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Als Sziget en (de opbouw van) Lowlands nou eens niet tegelijk vallen, overweeg ik ook naar Sziget te gaan
Ik was er nog vergeten aan toe te voegen: en als ik meer geld heb. Sziget-ticket is misschien wel dezelfde prijs als Lowlands, je moet daar ook nog heen, en een week slapen (als in: slaapplaats betalen, week in tentje op stinkend eiland overleef ik niet) en bier drinken. En het kost 'n hoop potentiele werktijd, vooral het herstellen achteraf.quote:Op maandag 12 april 2010 17:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaren. Ga gewoon een keer naar Sziget, je weet niet wat je meemaakt. Ik hoef nooit meer naar Lowlands.
Ja, dat ze dat altijd toch wel vroeger doen omdat er altijd toch al heel veel mensen staan, verbaast me niet, en ken ik van Lowlands.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef apeding het volgende:
Inderdaad. Maar als je echt bang bent voor gezeik kijk je iemand met een grote auto en een rijbewijs lief aan en laat je je naar landgraaf rijden, rond 7 uur 's ochtends daar aankomen.
Volgens mij stond er op de site van vorig jaar ook dat de camping pas om 12.00 uur open ging, maar om half 9 's ochtends zat ik met een biertje voor m'n tentje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |