Je bedoelt tegelijkertijd? Dat zou wel knap zijn ja.quote:Op maandag 12 april 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
Hoe kan het dat jouw UI bij de laatste twee posts in het vorige topic verschillend zijn?
Muhahaha!quote:Op maandag 12 april 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
Hoe kan het dat jouw UI bij de laatste twee posts in het vorige topic verschillend zijn?
Ik kan dat soort dingen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt tegelijkertijd? Dat zou wel knap zijn ja.
Ja, tegelijkertijd bedoel ik. Dat was net echt. De ene met de Merahand stond onder en daarboven stond Ian strak in het pak.quote:Op maandag 12 april 2010 10:50 schreef Gert het volgende:
Je bedoelt tegelijkertijd? Dat zou wel knap zijn ja.
Ik ben zo ontzettend awesome dat er simpelweg te weinig ruimte voor was in één en dezelfde UI, ik zie niet in wat daar zo vreemd aan is.quote:Op maandag 12 april 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, tegelijkertijd bedoel ik. Dat was net echt. De ene met de Merahand stond onder en daarboven stond Ian strak in het pak.
Dan is de pagina niet tegelijkertijd geladen. Zeker als je een afwijkende instelling hebt met heel veel posts per pagina, kan dat een keer gebeuren.quote:Op maandag 12 april 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, tegelijkertijd bedoel ik. Dat was net echt. De ene met de Merahand stond onder en daarboven stond Ian strak in het pak.
Way to spoil the myth, mythspoilerquote:Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is de pagina niet tegelijkertijd geladen. Zeker als je een afwijkende instelling hebt met heel veel posts per pagina, kan dat een keer gebeuren.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef Gert het volgende:
Wat niet wegneemt dat Ian natuurlijk óók een duivelskunstenaar is alsmede voodoo-goeroe.
Als je dat eerste hard genoeg doet, is dat laatste niet meer nodigquote:Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef Laysa het volgende:
...Straks die kutkoters naar buiten gooien, kunnen ze elkaar daar weer lekker afmaken
Ja ik ga ze de klas uitsmijten via het raam....zijn ze ook sneller op de speelplaats...en zonder jas...want dat willen ze vast zelf alquote:Op maandag 12 april 2010 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dat eerste hard genoeg doet, is dat laatste niet meer nodig
Welke verdieping zit je?quote:Op maandag 12 april 2010 11:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik ga ze de klas uitsmijten via het raam....
Begane grond...maar het is een klein raam dus kan met extra kracht duwenquote:
De beste man zal het wel verdiend hebbenquote:Op maandag 12 april 2010 11:10 schreef Gert het volgende:
Oe gezellig: in een Italiaans restaurant op het Rembrandtplein te 020 hebben twee koks ruzie gekregen, waarbij de een de ander heeft neergestoken en het slachtoffer bloedend dwars door het restaurant naar buiten strompelde.![]()
Hopelijk zaten er veel toeristen in die toko. Spread the word! Doet het goed bij Amerikanen dit. Sodom en Gomorra daar in the capital of Copenhagen., dopeheads with their gay army.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |