abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80217437
Wij hebben in ons mooie studentenhuis een dakterras, en laat je daar nu alleen met een trap kunnen komen
Een of andere bal heeft die in bewaring gesteld en wij weten nu niet waar die is! (ja ik heb een vermoeden, en ja ik heb iets terug in bewaring gesteld, maar hun blijven ontkennen)
Op marktplaats al gekeken maar daar zag ik niet echt iets tussen staan.
Hoeft niet in perfecte conditie te zijn ofzo, ben het gewoon zat tegen deze ladder aan te lopen die in de weg staat en in dronken buien op mensen valt.

Ophalen door heel Nederland geen probleem, alle 6 hebben wij een ov-jaarkaart, een enkeling een weekendkaart. Richtprijs? enkele tientjes, 30e-40e maximaal ofzo?
  maandag 12 april 2010 @ 10:44:01 #2
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_80217663
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_80219642
Filter ingesteld
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 12 april 2010 @ 11:51:31 #4
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_80219984
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:36 schreef Nick_Taken het volgende:
Wij hebben in ons mooie studentenhuis een dakterras, en laat je daar nu alleen met een trap kunnen komen
Een of andere bal heeft die in bewaring gesteld en wij weten nu niet waar die is! (ja ik heb een vermoeden, en ja ik heb iets terug in bewaring gesteld, maar hun blijven ontkennen)
Op marktplaats al gekeken maar daar zag ik niet echt iets tussen staan.
Hoeft niet in perfecte conditie te zijn ofzo, ben het gewoon zat tegen deze ladder aan te lopen die in de weg staat en in dronken buien op mensen valt.

Ophalen door heel Nederland geen probleem, alle 6 hebben wij een ov-jaarkaart, een enkeling een weekendkaart. Richtprijs? enkele tientjes, 30e-40e maximaal ofzo?
Bij het zoek naar een dergelijke trap is het misschien wel handig om de hoogte te vermelden.....
pi_80220164
Die weet ik zo niet, zodra ik terug thuis ben ff opmeten, op de gok wat de standaardhoogte is van een verdieping 2,60m, plus wat omdat ie schuin staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')