quote:Op woensdag 14 april 2010 13:38 schreef Gellius het volgende:
We hebben het er al niet meer over. Wat is jouw ringtoon eigenlijk, Lienekien?
Dat linkje van Eert inspireerde me. Ik moet nog een projectgroep oprichten om de verandering te evalueren. Wellicht dat we concluderen dat verandering toch niet altijd vooruitgang betekent.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:46 schreef Gellius het volgende:
Je hebt een nieuwe avatar. Dat is nog veel erger.
Het zou een kleine ramp geweest zijn als zij was blijven slapen en er was iets tussen ons gebeurd. Nu hebben we wel vaker bij elkaar geslapen, op één kamer, en dat zijn altijd heel gezellige logeerpartijtjes. Maar daar in dat kamertje van mij, bij gebrek aan beter in hetzelfde bed, een kuil in het matras, nee, je weet nooit welke gevolgen dat heeft. En het feit alleen dat ik die gedachten heb, terwijl zij wellicht van de prins geen kwaad weet, zou kunnen leiden tot ongezonde situaties, die een hechte vriendschap vergallen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:46 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Balen man. Niettemin is dat wel het fijne aan een grote stad: er rijden altijd treinen, dus je zit niet opgescheept met iemand. De andere kant is natuurlijk wel dat als je juist graag opgescheept wil zitten met iemand dat het dan de kunst is om de nachttrein nèt te missen zodat je minstens een uur moet wachten op de volgende. Dit betekent dat je voorstel 'om een afzakkertje' te drinken op vruchtbare bodem valt. Gewoon de vertrektijden in je hoofd prenten (Rotterdam, 2 over heel) en ervan uitgaan dat zij dat niet gedaan heeft.
Voor jou doen vind ik dit behoorlijk risicomijdend! Het zal de leeftijd zijn,quote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het zou een kleine ramp geweest zijn als zij was blijven slapen en er was iets tussen ons gebeurd. Nu hebben we wel vaker bij elkaar geslapen, op één kamer, en dat zijn altijd heel gezellige logeerpartijtjes. Maar daar in dat kamertje van mij, bij gebrek aan beter in hetzelfde bed, een kuil in het matras, nee, je weet nooit welke gevolgen dat heeft. En het feit alleen dat ik die gedachten heb, terwijl zij wellicht van de prins geen kwaad weet, zou kunnen leiden tot ongezonde situaties, die een hechte vriendschap vergallen.
*up*quote:Ik zat vanmiddag ongehoord te flirten met een helblauwogige hinde van de Rabobank. Dát was mooi!
Voor B. heb ik bewust de laatste trein gemist.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:46 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Balen man. Niettemin is dat wel het fijne aan een grote stad: er rijden altijd treinen, dus je zit niet opgescheept met iemand. De andere kant is natuurlijk wel dat als je juist graag opgescheept wil zitten met iemand dat het dan de kunst is om de nachttrein nèt te missen zodat je minstens een uur moet wachten op de volgende. Dit betekent dat je voorstel 'om een afzakkertje' te drinken op vruchtbare bodem valt. Gewoon de vertrektijden in je hoofd prenten (Rotterdam, 2 over heel) en ervan uitgaan dat zij dat niet gedaan heeft.
Jonathan. *Up*.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:41 schreef NoCigar het volgende:
Dit is ook leuk, let op het stukje Sister Ray en de Reed imitaties.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |