quote:En ik hang voor dat dakraam en zie de avond over de velden en de zon die achter de einder dooft en er spoelt iets warms door dat wat van mij over is en dood zal ik wel niet meer gaan en als ik door het dakraam vloei en de avonden van altijd ruik, zie ik in mijn hoofd mijn oude vriend Zonnebloem die mij bij een elleboog pakt en zegt: 'Mien beste kerel, waist nog wel...'
"quote:(...) iets warms door dat wat van mij over is en dood zal ik wel niet meer gaan en als ik (...)
Oh, Tommy ook niet. Je zou 'm eerder van de universiteit kennen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:53 schreef Gellius het volgende:
Niet dat ik weet, maar ik was geen vaste bezoeker van de Kelderbar.
Ja, dit jaar zelfs, kondigden ze afgelopen weekend aan, en dat vond ik een mooie gelegenheid om de muziek eens te gaan beluisteren. Ik geef natuurlijk niet meteen gehoor aan alle muziektips die ik krijg.quote:
.quote:Op voorraad : Artikel op voorraad
Niet op voorraad : Artikel niet op voorraad
Wat voor camera heb je besteld?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:31 schreef Gellius het volgende:
Cryptische voetnoot bij de camera die ik net besteld heb:
[..]
.
Ik heb in mijn werkzame leven inmiddels al 3 verschillende pensioenen... en ik heb een kloeke ordner van de eerste pensioenverstrekker, maar die heeft zo'n vervelend viertandssysteem (daar moet een beter woord voor zijn) waardoor ik heel moeilijk moet perforeren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Gellius het volgende:
Ik krijg hooguit ééns per jaar een pensioenoverzicht. Heb je er een kloeke ordner voor aangeschaft? Je kan het ook even scannen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |