quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:14 schreef Gellius het volgende:
Heilige verontwaardiging, vooral. Topdropjes horen individueel verpakt in het rolletje. Het is nu net of een meisje d'r jas uittrekt en gelijk helemaal in d'r blootje staat.
Dan kan 'ie gewoon een beetje vlot op eh sodemieteren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:32 schreef Gellius het volgende:
Zèg. Ik ben daar indertijd ook op eigen kracht achter gekomen hoor. Als we ieder fris, nieuw usertje meteen bij het handje nemen, wordt het natuurlijk nooit wat.
En wat is het bezwaar?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:14 schreef Gellius het volgende:
Heilige verontwaardiging, vooral. Topdropjes horen individueel verpakt in het rolletje. Het is nu net of een meisje d'r jas uittrekt en gelijk helemaal in d'r blootje staat.
Thanks Lien, nu is het duidelijk en verklaard meteen het slappe ge.............quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:26 schreef Lienekien het volgende:
Dit is de slowchat van TTK (Langzaam Praat Topic).
Zo fris ben ik niet meer hoor (member since 2001)quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:32 schreef Gellius het volgende:
Zèg. Ik ben daar indertijd ook op eigen kracht achter gekomen hoor. Als we ieder fris, nieuw usertje meteen bij het handje nemen, wordt het natuurlijk nooit wat.
Een lovenswaardig streven, geachte confrère, ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:28 schreef Ringo het volgende:
Vandaag ga ik maar es flink aan het werk. Zelfs het voetbalgras hier is razendhard aan het groeien, dus in die lentespurt moet ik mee.
quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Good old Fok-traditie![]()
(Den OP had ik wel gelezen, maar weinig duidelijk)
Hmmmmja, hij heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een lovenswaardig streven, geachte confrère, ik doe met je mee.
Natuurlijk ook vanwege de Sigmund van gisteren.
Soms is de mensheid vermakelijk en bedroevend tegelijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:34 schreef Ringo het volgende:
Ik kom net van iemand terug, die had een klokkie om zijn pols dat er nogal kostbaar uitzag.
Hij vertelde dat je er eigenlijk mee op de top van ene berg in de buurt van Aspen moest gaan staan, met je neus naar het noorden, en dan zouen op de wijzerplaat alle bergen in de buurt oplichten. Dat was het speciale unieke eraan. Het klokkie zou hem dertigduizend euro hebben gekost maar hij had wat kunnen regelen met een vriendje en toen was ie al met tienduizend klaar.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:13 schreef Snakey het volgende:
picodealion, quoten uit prive forum, 48 uur plus rechten prive forum kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |