Ik was vooral vertederd door de verblufte reacties van de dames achter mij.quote:Op maandag 12 april 2010 19:33 schreef picodealion het volgende:
Vond je het zo'n gebeurtenis ja? Het gebeurt me zo vaak dat ik geen saldo blijk te hebben. Kwestie van schouders ophalen en "tja, studentenleven he?" zeggen en ze hebben plots alle begrip. En vervolgens bel ik zoals het een echt student betaamt paps of mams even die binnen enkele ogenblikken zomaar een paar tientjes op mijn rekening weten te toveren.
Nou ja, ik heb er dus nooit gewoond. Kwam er wel bij mijn broers en later bij een vriendin logeren. Maar was blij toen ik in een gewoon huis op kamers kon.quote:Op maandag 12 april 2010 20:52 schreef Ringo het volgende:
Gang 6-noord. Nee, het was geen psychiatrische instelling. Hoewel. 's Nachts klommen we over het balkon om uit de vrieskist van 6-zuid aardappelschijfjes en hamburgers te pikken.
Ja, jij bent een overlevende van het hippiebombardement.quote:Op maandag 12 april 2010 20:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik roep toch al de hele tijd dat ik de nestor ben in dit topic? Ik ben van kort voor de maandlanding. De rest is allemaal jonger.
Energiebesparing.quote:Op maandag 12 april 2010 19:21 schreef Ringo het volgende:
De wandelpaden zijn er veel breder en alle koelschappen zijn voorzien van glazen deurtjes, waarschijnlijk ter hygiëne maar het staat ook nog eens sjiek.
Nou ja, bij m'n ontbijt hoef ik het niet, en daarna ben ik van huis, dan eet ik 's avonds zo veel dat ik weer even vol zit, en zo red ik het weer tot de volgende dag. Ja, de zinloze kringloop van het leven.quote:Op maandag 12 april 2010 22:55 schreef Ringo het volgende:
Kan je dat dan ook netjes bewaren, drie dagen lang? Ik eet dan alles stiekem per ongeluk toch in één keer op. Doe ik gewoon alsof ik extra veel honger heb.
Goede smaak, die leerlingen.quote:Op maandag 12 april 2010 22:40 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik ben op het moment ook weer helemaal pro-onderwijs. Krijg goeie muziektips van leerlingen:
Die komen ook nog eens weer bij elkaar.quote:Op maandag 12 april 2010 22:40 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik ben op het moment ook weer helemaal pro-onderwijs. Krijg goeie muziektips van leerlingen:
Div_re. Je kan toch even omhoog scrollen, ouwe.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:05 schreef Lienekien het volgende:
Noemde Gellius mij nou een oude doos?
Reageren zonder het topic te lezen, hè?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:15 schreef lurf_doctor het volgende:
Wat een lang topic over een oud Dos-commando
Good old Fok-traditiequote:Op dinsdag 13 april 2010 08:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Reageren zonder het topic te lezen, hè?
Dus je blijft achter in de zelfverkozen vertwijfeling.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Good old Fok-traditie![]()
(Den OP had ik wel gelezen, maar weinig duidelijk)
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus je blijft achter in de zelfverkozen vertwijfeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |