Ergens heel ver weg in mijn hoofd herken ik iets, maar waar komt dit ook alweer vandaan (of kul kraakt koppetje, ook goed).quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:26 schreef DO2 het volgende:
Die lelijke strontvlieg hoort bij jou, k_man.
Ja hoor, breng maar hier.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:43 schreef Claudia_x het volgende:
M'n schoonouders kunnen waarschijnlijk niet naar Nederland komen waardoor we morgen geen oppas voor iMax hebben. Vrijwilligers?
Ik schaam me een beetje dat ik het woord "misschien" erachter schreefquote:Op donderdag 15 april 2010 14:38 schreef OllieA het volgende:
Baloney baffles brains, beeer.
De literatuur waar het om gaat is denk ik iets te hoog voor jullie gegrepenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ergens heel ver weg in mijn hoofd herken ik iets, maar waar komt dit ook alweer vandaan (of kul kraakt koppetje, ook goed).
iets met Donald Duck?
Dump B en trouw met mijquote:Op donderdag 15 april 2010 17:41 schreef Claudia_x het volgende:
kanker
Pronk maar met je huwelijk.quote:
Nee, dit is de (getrouwde) (quote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je dat zelf, Gellius?
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee, dit is de (getrouwde) (. ) visverkoper van de Albert Cuyp, die ik helemaal mee naar huis getroond heb om de eerste foto met m'n nieuwe camera te maken, DD.
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee, dit is de (getrouwde) (. ) visverkoper van de Albert Cuyp, die ik helemaal mee naar huis getroond heb om de eerste foto met m'n nieuwe camera te maken, DD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |