* cynix was ff het verband van deze topic met 'de Bus' aan het zoeken.
* cynix wacht eigenlijk op streams!.
Het hallo hallo hallo, wat kan jij dom lullen werd me ineens ook duidelijk.
..man!?!....
quote:
op 05-06-2000 om 12:31 AM schreef WebJunk het volgende:
Kijk maar naar de uitzending vanavond...Het hallo hallo hallo, wat kan jij dom lullen werd me ineens ook duidelijk.
Niet gezien
Vertel in het kort?
hallo hallo hallo
DE her-ha-ling
hallo hallo hallo
komt mor-rugh-gen
Het zou ongepast zijn om te zeggen dat de bussagiers eindelijk mensen op hun niveau hebben ontmoet. Zou een belediging van die kinderen zijn.
quote:
op 05-06-2000 om 01:16 AM schreef R@b het volgende:
Tja dat wordt weer een goede voor Spijkers met Koppen.
Het niveau vliegt nu wel heel hard naar benedenHet zou ongepast zijn om te zeggen dat de bussagiers eindelijk mensen op hun niveau hebben ontmoet. Zou een belediging van die kinderen zijn.
Dat vond ik nou ook!
* WebJunk kon toch nog niet slapen, vandaar....
Als je, net als Cynix, WebJunk en vele anderen , een aantal uren naar de streams hebt gekeken, dan weet je waar dit stompzinnige "hallo"virus vandaan komt.
Aangezien de streams waarschijnlijk uitstaan vanwege een onderhoudsbeurt van Tessa,of een mogelijk snoepbui, dan kan het weleens gebeuren dat er , uit Bus-Verveling, dit soort topic's ontstaan.
Ik twijfelde in eerste instantie om hem te sluiten, maar na de 1e reactie van Cynix, heb ik besloten om hem open te laten, hij is wel "leutig".
Je moet toch wat...
pfff,/moi is moe....tot strax
ennuh Cynix, Niet Weer gaan strippen pleaze...
[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 06 Mei 2000).]
vraagje aan breuls, nog 2 weken en dan wat???(zie breuls onderschrift)
david
http://www.geijnsite.com
quote:
op 05-06-2000 om 03:33 AM schreef Borgia het volgende:
Zou het trouwens plezierig vinden ook eens een bijdrage van jou op mijn Forum te vinden. Http://net.clubs.nl/MoermanInfoDesk
Borgia, ik heb je site bekeken, en ben nogal geschrokken van je aspartaam-waarschuwingen.
Ben zelf een behoorlijke Cola Light fan, dus moet mij hier maar eens wat meer in verdiepen.
Bedankt voor de link!
quote:
op 05-06-2000 om 06:06 PM schreef WebJunk het volgende:
Borgia, ik heb je site bekeken, en ben nogal geschrokken van je aspartaam-waarschuwingen.
Ben zelf een behoorlijke Cola Light fan, dus moet mij hier maar eens wat meer in verdiepen.
Bedankt voor de link!
*grin* WebJunk, als je er genoeg van gebruikt kom je vast wel door de test-fase-selectie van sbs voor hun volgende project : De Boot
quote:
op 05-06-2000 om 03:53 PM schreef dilbert het volgende:
vraagje aan breuls, nog 2 weken en dan wat???(zie breuls onderschrift)
nog 2 weken...
....en dan examen
..en dan...?
nog 2 weken dus (eigenlijk ruim 1 week, dus ik verander het binnenkort wel weer...)
quote:
op 05-06-2000 om 06:06 PM schreef WebJunk het volgende:
Bedankt voor de link!
He Junkje, wat heerlijk dat een persoonlijke memo'tje iemand heeft bereikt die er ook daadwerkeijk iets aan heeft. Sorry voor het tijdelijk off topic zijn, maar het is toch belangrijk genoeg om in de conditie te blijven die noodzakelijk is om briljante bijdragen aan FOK te geven. Effe serieus. Als je op de site bent, klik dan even op 'Links', Je zult daar drie URL's aantreffen waar je de originele Aspartaam-geschriften kunt bestuderen. Niet dat mijn woord niet genoeg zou zijn om te overtuigen, maar het is toch beter onderbouwd met de originelen. Ik heb de zaak voor Nederland aangedragen bij de Consumentenbond en TNO Wageningen en men heeft bericht Aspartaam in onderzoek te nemen.
Tevens lopen er onderzoeken betreffende genetische manipulaties met onze voeding en Consumentenbond berichtte dat de enige plek waar ongemanipuleerd voedsel te krijgen is, de biologisch dynamische kleine boer is.
Het ontmaskeren van dit soort misstanden en het geven van verantwoorde voedingsrichtlijnen is uiteindelijk het doel van mijn site, en bij nader inzien is de naam van de club nu wat te beperkt.
Ik zie je graag met vragen in het clubforum, omdat daar de geeigende plek is om over misstanden in onze voedselvoorziening te praten. Of ik zou natuurlijk een Item hier op Fok kunnen openen. We worden ziek gemaakt, er worden verkeerde organen geamputeerd. We hebben maar een lijf, laat ons zuinig zijn!
Bedankt voor je belangstelling, junkje
quote:
op 05-07-2000 om 02:03 AM schreef WebJunk het volgende:
Hallo - hallo - hallo
ik kijk naar strea~eams
Hallo - hallo - hallo
met een jointje in mijn mond
Goeie dagen voor de coffeeshops zo te zien.
Heb wel een jointje maar al twee dagen geen streams
* WebJunk vraagt zich af of Cynix echt dat gekreun niet heeft gehoord?.
quote:
op 05-07-2000 om 01:14 AM schreef Borgia het volgende:
.....
hallo, hallo, hallo
we hebben ook een ander forum
hallo, hallo, hallo,
die vind je hier -->http://209.163.248.153/cgi-bin/forumdisplay.cgi?action=topics&forum=Verzorging+|AMP|+Gezondheid&number=26&DaysPrune=5&LastLogin=
quote:
op 05-07-2000 om 02:35 AM schreef Borgia het volgende:Een tevreden roker is geen onruststoker
Lekker, die witte weduwe!
* WebJunk knipoogt naar Borgia, zit ook aan de Widow.
Hallo, hallo, hallo, wat zit ik nu weer te doen???
* femfatale had misschien toch geen rode Wodka met red bull moeten drinken.
* femfatale ziet namelijk allemaal busspoken als zij haar ogen dicht doet.
* cynix heeft het echt niet gehoord, misschien net tussen mijn postings door?.
* cynix neemt aan dat het dan Tessa betreft?.
quote:
op 05-07-2000 om 02:46 AM schreef cynix het volgende:
Hallo, hallo, hallo,
Hoor niks kreu - nen
Hallo, hallo, hallo,
Maar dat zegt niets...Cynix heeft het echt niet gehoord, misschien net tussen mijn postings door?
Cynix neemt aan dat het dan Tessa betreft?
Hallo - hallo - hallo
ik hoorde Tessa kreunen
Hallo - hallo - hallo
maar durf het niet te zweren
Hallo - hallo - hallo
Het was vlak voordat Iwan
Hallo - hallo - hallo
het dekbed van zich schoof
[Dit bericht is gewijzigd door WebJunk (Datum 07 Mei 2000).]
quote:
op 05-07-2000 om 02:49 AM schreef WebJunk het volgende:
Hallo - hallo - hallo
ik hoorde Tessa kreunen
Hallo - hallo - hallo
maar durf het niet te zweren
Hallo - hallo - hallo
Het was vlak voordat Iwan
Hallo - hallo - hallo
het dekbed van zich schoof
Hallo, hallo, hallo, dat komt door de straling uit de Iwan 2.2 die nu in zijn oplaad positie ligt.
De weduwe, ja hier ook. Lekkâh!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |