abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 mei 2000 @ 23:56:00 #1
3542 Gia
User under construction
pi_262535
Hallo, hallo, hallo, wie ben jij?
  zaterdag 6 mei 2000 @ 00:08:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_262536
Hallo, hallo, hallo, ik ben cynix.
Ga je meerijden in de Bus?
  zaterdag 6 mei 2000 @ 00:20:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262537
Hallo, hallo, hallo Dus Jij bent Cynix.

Hallo ,hallo, hallo, wat doe jij hier?

zaterdag 6 mei 2000 @ 00:29:00 #4
2705 cynix
is verdwaald
pi_262538
Hallo, hallo, hallo, ik weet niet wat ik hier doe. Weet jij het?

* cynix was ff het verband van deze topic met 'de Bus' aan het zoeken.

* cynix wacht eigenlijk op streams!.

pi_262539
Kijk maar naar de uitzending vanavond...

Het hallo hallo hallo, wat kan jij dom lullen werd me ineens ook duidelijk.

No. I will not fix your Windows.
pi_262540
Hallo, hallo, hallo,...ik ben.....euh...<krab, krab>...shit...eh...nou, potdorie...gvd...dacht toch echt dat ik op een hoger nivo zat...jeej...maarre..verdorie dit is toch niet zo makkelijk...eh...

..man!?!....

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_262541
quote:
op 05-06-2000 om 12:31 AM schreef WebJunk het volgende:
Kijk maar naar de uitzending vanavond...

Het hallo hallo hallo, wat kan jij dom lullen werd me ineens ook duidelijk.

Niet gezien

Vertel in het kort?

zaterdag 6 mei 2000 @ 00:47:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262542
(cynix? na 7000X "hallo, hallo, hallo, "had ik van jou toch wel ietsje text verwacht

hallo hallo hallo
DE her-ha-ling
hallo hallo hallo
komt mor-rugh-gen

pi_262543
Jezus........
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

zaterdag 6 mei 2000 @ 01:16:00 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_262544
Tja dat wordt weer een goede voor Spijkers met Koppen.
Het niveau vliegt nu wel heel hard naar beneden

Het zou ongepast zijn om te zeggen dat de bussagiers eindelijk mensen op hun niveau hebben ontmoet. Zou een belediging van die kinderen zijn.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_262545
quote:
op 05-06-2000 om 01:16 AM schreef R@b het volgende:
Tja dat wordt weer een goede voor Spijkers met Koppen.
Het niveau vliegt nu wel heel hard naar beneden

Het zou ongepast zijn om te zeggen dat de bussagiers eindelijk mensen op hun niveau hebben ontmoet. Zou een belediging van die kinderen zijn.

Dat vond ik nou ook!
* WebJunk kon toch nog niet slapen, vandaar....

zaterdag 6 mei 2000 @ 01:24:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262546
Bespaar me jullie medeleven (medelijden)

Als je, net als Cynix, WebJunk en vele anderen , een aantal uren naar de streams hebt gekeken, dan weet je waar dit stompzinnige "hallo"virus vandaan komt.

Aangezien de streams waarschijnlijk uitstaan vanwege een onderhoudsbeurt van Tessa,of een mogelijk snoepbui, dan kan het weleens gebeuren dat er , uit Bus-Verveling, dit soort topic's ontstaan.
Ik twijfelde in eerste instantie om hem te sluiten, maar na de 1e reactie van Cynix, heb ik besloten om hem open te laten, hij is wel "leutig".

pi_262547
Inderdaad Quenda, een bepaalde soort van 'droogigheid' moet kunnen, en deze is GORT-droog...en dus, wat mijn opvatting van humor betreft,...LOL

Je moet toch wat...

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 6 mei 2000 @ 02:00:00 #14
3542 Gia
User under construction
pi_262548
Dank je Quenda voor het vertrouwen in mijn intellectuele.....uh....wat wil ik eigenlijk zeggen?
Ik ben niet eens blond!
  zaterdag 6 mei 2000 @ 02:07:00 #15
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262549
je kan ook gewoon segguh wat je bedoelt en afgaan op je intuitie , ik bedoel, se segguh allemaal dat het komt omdat ik sowieso toch geen gelijk sou hebben...en dan gaan se af op je uiterlijk.Weet je, aan het eind van so'n gesprek heP ik altijd het gevoel "waar gaat dit in vredesnaam over"?, ik bedoel, het komt er altijd op neer dat Ik naar anderen sit te luisteren.

pfff,/moi is moe....tot strax

ennuh Cynix, Niet Weer gaan strippen pleaze...

zaterdag 6 mei 2000 @ 02:09:00 #16
2465 De Parasiet
How about no?
pi_262550
hallo hallo hallo ik ben Parasietje (oei, hihihi) en ik ben al 20 jaartjes, hihihih..
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_262551
Een Zebra in Afrika heeft een enorm probleem. Sinds hij zichzelf in het Meer van Tanganjika heeft gezien leeft hij met een brandende vraag: "Ben ik nu een witte zebra met zwarte strepen, OF een zwarte zebra met witte strepen?"
Hij naar de Koning der Dieren, want Rex Leo weet werkelijk alles. Doet zijn verhaal, vertelt van het probleem en kijkt verwachtingsvol naar de heerser op. Wie schetst zijn verbazing! De koning weet het antwoord niet, maar wijs als Leo is, komt hij toch met een suggestie die naar de oplossing kan leiden.
"Zebra, wat jij moet doen is het volgende: Er is ergens op de wereld een klein landje waar ze razend knap zijn, we horen al eeuwen lang berichten hoe zij invloed hebben op de hele wereld. Ik weet zeker dat je daar wel iemand zult vinden die het antwoord weet. Het heet Nederland en is heel ver weg, je zult moeten vliegen."
Aldus geschiedt en Zebra zit al snel op het vliegtuig naar Nederland. Op Schiphol aangekomen vraagt hij aan de eerste beste die hij ziet: "Kunt u mij vertellen of ik nu een witte zebra ben met zwarte strepen, of een zwarte zebra met witte strepen?"
"Geen idee," zegt de aangesprokene, "maar neem de trein naar Amsterdam, een wereldstad, die weten daar zoveel." Zebra gaat de roltrap af naar beneden en neemt de trein richting Amsterdam. Hij is zo moe dat hij in een hazenslaapje wegzakt en geschrokken moet hij dan ook constateren dat hij halte Centraal Station heeft gemist en richting Hilversum gaat. Snel stapt hij bij de eerstevolgende halte uit. Amsterdam ZO, de Bijlmer. Eind goed al goed, denkt Zebra, loopt naar de eerste beste man en stelt hem de brandende vraag.
'Oh, "roept de man, maar da's niet moeilijk hoor. Jij bent een witte Zebra met zwarte strepen!"
Zebra valt zowat om van verbazing. "Hoe kan dat nou! Je hoeft er niet eens over na te denken en je zegt dat ik wit ben. Hoe WEET je dat nou, dat wil ik toch wel graag weten!!!"
"Nou, kijk," antwoordt de man, "als jij een zwarte Zebra met witte strepen was geweest, dan had je vraagstelling anders geklonken."
"Hoezo dat???" vraagt Zebra.
"Wel, dan had je gezegd: Ben ik een OEwitte Zebra met ZOEwarte strepen, of een ZOEarte zebra met OEwitte strepen."

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 06 Mei 2000).]

pi_262552
Van club verandert Borgia, of.....?
pi_262553
Hoe kom je daar nu bij, mijn lief?
Ik ben operator van mijn eigen club, beheerder bij twee andere clubs, en ga daarnaast nog eens gebukt onder een onbehoorlijke dosis benieuwdheid naar het wel en wee en overig wedervaren van een deel van mijn medemensen.
Zou het trouwens plezierig vinden ook eens een bijdrage van jou op mijn Forum te vinden. Http://net.clubs.nl/MoermanInfoDesk
Genie is dun gezaaid, dus als ik je zo dicht in de buurt heb wil ik ervan genieten ook.

† In Memoriam † zaterdag 6 mei 2000 @ 08:46:00 #20
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_262554
hallo hallo hallo, ik ben JustMe
hallo hallo hallo wie ben jij??
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_262555
Hallo Hallo Hallo ik ben WebJunk
Hallo Hallo Hallo wat gaat dit virus snel...
  zaterdag 6 mei 2000 @ 10:01:00 #22
3680 HEI
zei 'k je nie, hei zei ut
pi_262556
Hallo Hallo Hallo, ik ben HEI
Hallo Hallo Hallo, wie zijn hullie??
ach, hersenspinsels en details.....

† In Memoriam † zaterdag 6 mei 2000 @ 10:53:00 #23
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_262557