Foutieve veroordelingen zijn wel degelijk van groot belang voor de maatschappij. Daar komen namelijk schadeclaims uit voort en weet je wie dat betaald? Juist, wij allemaal. Maar kan het je niet kwalijk nemen dat je dat niet begrijpt, want gezien jouw onderbouwingen heb ik het vermoeden dat jij nog geen eens belasting betaald.quote:Op zondag 18 april 2010 04:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
De zaak is misschien van belang (in geval van Putten en zelfs enkele andere crimineeltjes laag of hoog) voor de rechtbank, maar wat is het belang voor de maatschappij als de man daadwerkelijk wordt veroordeeld,
het is puur om de kijkcijfers te doen en met Putten is totaal geen vergelijking met Koos H.,
zelfs Putten was geen vergelijking met deze zaak, wat is voor jou het belang dat te weten wat ga jij doen.
Ja, dat was echt het belang van Peter R. De Vries,quote:Op zondag 18 april 2010 12:38 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Foutieve veroordelingen zijn wel degelijk van groot belang voor de maatschappij. Daar komen namelijk schadeclaims uit voort en weet je wie dat betaald? Juist, wij allemaal. Maar kan het je niet kwalijk nemen dat je dat niet begrijpt, want gezien jouw onderbouwingen heb ik het vermoeden dat jij nog geen eens belasting betaald.
Je begrijpt het zo te lezen inderdaad niet.quote:Op zondag 18 april 2010 16:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja, dat was echt het belang van Peter R. De Vries,![]()
om jou op de zogenaamde schadeclaims te wijzen, houd toch op, dan kan hij het programma beter anders invullen en de hele politiek onderuit halen.
Omdat de rechter dat beslist heeftquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:41 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Maar waarom vindt jij dat Koos H niet zichtbaar in beeld mag komen?
Je bent toch geen klein kind, die niet zelf na kan denken?quote:Op zondag 18 april 2010 18:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat de rechter dat beslist heeft
Hahaquote:Op zondag 18 april 2010 18:48 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je begrijpt het zo te lezen inderdaad niet.
Jawelquote:Op zondag 18 april 2010 19:01 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je bent toch geen klein kind, die niet zelf na kan denken?
Juist omdat er mensen zoals jij zijn hebben ze de rechtspraak uitgevondenquote:
Noem dan een geldig argument. Of doe je dat ook bij je vriendin: "Nee, we gaan het niet doen, "mama heeft gezegd dat het niet mocht."".quote:
Nee, Diego, zo werkt het dus niet, zo makkelijk kom je er hier niet mee weg, jij komt hier aanzeilen met: "ja, omdat de rechter het heeft gezegd.", alsof je het per se, per se, per se altijd eens zou moeten zijn met een uitspraak van de rechtbank. Dat is toch je reinste lariekoek! Hij vraagt om jouw, jouw, jouw mening, en dit is alles wat je in huis hebt.quote:Op zondag 18 april 2010 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tegen zoveel domheid kan ik overigens niet op, dus ik laat het hierbij
Deze man, Koos H. is gestraft, als Peter R. De Vries een docu wilde maken over wat hij heeft gedaan, deze seriemoordenaar, ok. Als hij nieuwe moorden aan de kaak wil stellen van Koos H, ok, snap ik nog wel ergens. Maar dit is gewoon pure kijkcijfergeilheid, Koos H. is veroordeeld voor de moorden, hij dient gestraft te worden en dat is hij ook. Peter R. De Vries heeft daar verder niets mee te maken, dat is aan de rechtbank, maar wat hij doet met de rechtbank is er een fake hype van creeeren alsof het van enorm maatschappelijk belang is. Maar het enige wat hij doet is de woorden in de mond van Koos H. herhalen.quote:Op zondag 18 april 2010 19:16 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nee, Diego, zo werkt het dus niet, zo makkelijk kom je er hier niet mee weg, jij komt hier aanzeilen met: "ja, omdat de rechter het heeft gezegd.", alsof je het per se, per se, per se altijd eens zou moeten zijn met een uitspraak van de rechtbank. Dat is toch je reinste lariekoek! Hij vraagt om jouw, jouw, jouw mening, en dit is alles wat je in huis hebt.
Wat zal ik vanavond extra genieten, wetend dat jij niet kunt kijken, en ik lekker wel.quote:Op zondag 18 april 2010 19:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Deze man, Koos H. is gestraft, als Peter R. De Vries een docu wilde maken over wat hij heeft gedaan, deze seriemoordenaar, ok. Als hij nieuwe moorden aan de kaak wil stellen van Koos H, ok, snap ik nog wel ergens. Maar dit is gewoon pure kijkcijfergeilheid, Koos H. is veroordeeld voor de moorden, hij dient gestraft te worden en dat is hij ook. Peter R. De Vries heeft daar verder niets mee te maken, dat is aan de rechtbank, maar wat hij doet met de rechtbank is er een fake hype van creeeren alsof het van enorm maatschappelijk belang is. Maar het enige wat hij doet is de woorden in de mond van Koos H. herhalen.
Zaken die we toch al lang weten of zouden kunnen weten. Er is geen belang, het is alleen pure zwartmakerij van de moordenaar, en natuurlijk is het een kindermoordenaar en hij verdient geen respect, maar het is niet aan Peter R. De Vries om te zeggen of deze straf toch voldoende is.
Diego, het is gewoon geen geldig argument voor hier. Punt. Voeg iets toe aan de discussie, of zwijg, maar doe dat dan ook voor eeuwig.quote:Op zondag 18 april 2010 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tegen zoveel domheid kan ik overigens niet op, dus ik laat het hierbij
Waarom zou ik niet kunnen kijken, ik kijk ook niet, maar waarom zou ik niet kunnen.quote:Op zondag 18 april 2010 19:23 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat zal ik vanavond extra genieten, wetend dat jij niet kunt kijken, en ik lekker wel.![]()
Ik krijg hier een beetje de idee bij van de kutholieken die op zondag geen tv kijken. Jaja.
Ik noem een argument hoor, door een vergelijking te maken. Nou, als dat geen argument is...wat dan nog wel, hemeltje: WAT. DAN. NOG. WEL?!quote:Op zondag 18 april 2010 19:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet kunnen kijken, ik kijk ook niet, maar waarom zou ik niet kunnen.
Maja argumenten ontbreekt het je ook aan terwijl je Diego daarop aanviel.
Als je er beter van kan slapen gastquote:Op zondag 18 april 2010 19:31 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik noem een argument hoor, door een vergelijking te maken. Nou, als dat geen argument is...wat dan nog wel, hemeltje: WAT. DAN. NOG. WEL?!
Sodemieter toch op. Hier wordt werkelijk geen enkel maatschappelijk belang mee gediend. Het enige belang is het commerciele belang van De Vries, SBS en Endemol.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:14 schreef Accordtje het volgende:
maar hij doet er wat mij betreft nog wel iets zinvols mee.
Wat een dom geblaat hier.quote:Op zondag 18 april 2010 19:16 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nee, Diego, zo werkt het dus niet, zo makkelijk kom je er hier niet mee weg, jij komt hier aanzeilen met: "ja, omdat de rechter het heeft gezegd.", alsof je het per se, per se, per se altijd eens zou moeten zijn met een uitspraak van de rechtbank. Dat is toch je reinste lariekoek! Hij vraagt om jouw, jouw, jouw mening, en dit is alles wat je in huis hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |