abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:36:29 #76
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80392095
Ik geloof deze affaire verder wel. Koos H heeft meisjes vermoord en zit al 30 jaar vast en heeft bekend voor de verborgen camera. Dat die rechter er mee te maken heeft geloof ik verder wel.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:46:06 #77
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80392386
Die rechter is dood.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80393254
quote:
Zondagavond: Koos H. & de rechter!

Is er zondagavond uitzending? Na het teleurstellende vonnis van de Amsterdamse voorzieningenrechter, waarin de privacy van drievoudig kindermoordenaar Koos H. toch weer zwaarder woog dan het aan de kaak stellen van ernstige misstanden, was dat de vraag waar de pers me telefonisch mee bestookte. Het antwoord? Natuurlijk is er zondag uitzending!
http://www.peterrdevries.(...)-koos-h.-de-rechter/
pi_80394130
Kunnen Peter R. de Vries en SBS de dwangsom niet ontlopen door de interviews met Koos H. na te laten spelen door een acteur die op Koos H. lijkt? Volgens mij mag dat wel. Scheelt toch weer wat duiten.
PWBF
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:51:40 #80
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80394451
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:42 schreef Nielsch het volgende:
Kunnen Peter R. de Vries en SBS de dwangsom niet ontlopen door de interviews met Koos H. na te laten spelen door een acteur die op Koos H. lijkt? Volgens mij mag dat wel. Scheelt toch weer wat duiten.
Ja dat mag. Hij mag letterlijk citeren. Maar je kunt t toch beter uit de mond van Koos zelf horen toch.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:56:45 #81
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_80394624
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:02 schreef bascross het volgende:
Vrij veel geld, maar goed alles voor de privacy van Koos Hertogs. Onze nationale held.
Daar gaat dit wat mij betreft al lang niet meer over. Het gaat hier over het afstraffen van 'eigen rechter spelen.' In de discussie over of de privacy van een misdadiger zwaarder weegt dan het maatschappelijk belang of het belang van de slachtoffers/nabestaanden is het niet aan Peter R. de Vries om daar op deze manier zijn standpunt in te nemen. Dat is een ondermijning van onze rechtsorde. Als je dat toestaat, kun je net zo goed de rechtsorde bij het grofvuil zetten.

[ Bericht 4% gewijzigd door servus_universitas op 16-04-2010 19:04:41 ]
pi_80395667
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef servus_universitas het volgende:

Het gaat hier over het afstraffen van 'eigen rechter spelen.' In de discussie over of de privacy van een misdadiger zwaarder weegt dan het maatschappelijk belang of het belang van de slachtoffers/nabestaanden is het niet aan Peter R. de Vries om daar op deze manier zijn standpunt in te nemen. Dat is een ondermijning van onze rechtsorde. Als je dat toestaat, kun je net zo goed de rechtsorde bij het grofvuil zetten.
hear, hear,

Peter R. de Vries plaatst zichzelf boven de wet en hij wilde nog wel een eigen partij oprichten!!!
pi_80396473
Als ik Peter R. goed begrepen heb bij DWDD zendt hij het gewoon uit en tikt hij die 5 ton gewoon af.
sig verwijderd door FA
pi_80397562
http://www.peterrdevries.(...)-koos-h.-de-rechter/

Zoals ik het hier lees, met de opmerking dat er "nog een hoop in orde gemaakt moet worden", denk ik dat ze de verborgen camera-scenes gaan reconstrueren met acteurs.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:18:22 #85
28167 matthijst
pi_80397576
Zou dom zijn als hij het gewoon uitzendt: dan geeft ie anderhalf miljoen aan een razige kinderverkrachter/moordenaar.
Neem aan dat ie dat niet doet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 april 2010 @ 21:06:23 #86
862 Arcee
Look closer
pi_80399608
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
Als ik Peter R. goed begrepen heb bij DWDD zendt hij het gewoon uit en tikt hij die 5 ton gewoon af.
Dan heb je 'm denk ik niet goed begrepen, want hij gaat denk ik de nodige maatregelen treffen om niet die 500K te hoeven dokken. Wat precies, dat liet hij in het midden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:23:13 #87
28167 matthijst
pi_80403306
Ik hoop op een reconstructie.
Liefst met een heel ranzig kereltje als Koos H.
pi_80404481
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:18 schreef matthijst het volgende:
Zou dom zijn als hij het gewoon uitzendt: dan geeft ie anderhalf miljoen aan een razige kinderverkrachter/moordenaar.
Neem aan dat ie dat niet doet.
ik denk eerder dat Petertje het wel doet omdat
- die 5 ton daar voelt hij zelf persoonlijk niks van
- de zender(s) die schrijven dit gewoon af op een of andere post van hun jaarrekening
- Koos H krijgt geen 5 ton omdat hij sowieso daarover belasting moet betalen en geen eigen vermogen als levenslange gevangene mag en kan hebben,dus weinig 5 ton voor Koos H.
- Petertje een gooi naar de Nipkowschijf gaat doen.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_80404857
Om het even in perspectief te plaatsen, ik moet mezelf blijkbaar ook continue laten filmen als ik in het centrum van mijn stad loop, terwijl ik daar eigenlijk helemaal geen zin in heb, maar er is geld mee te verdienen. Ik snap ook wel dat die Koos H. er de balen van heeft, maar blijf even helder denken, en je zegt: "Nou, het is niet heel netjes van Peter, maar ok, hè..." Welnee, joh, dat kost gewoon een half miljoen. Af en toe...zucht.
pi_80407438
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

hear, hear,

Peter R. de Vries plaatst zichzelf boven de wet en hij wilde nog wel een eigen partij oprichten!!!
Waar in de wet staat dat hij de beelden niet mag uitzenden dan? Hij plaatst zich helemaal niet boven de wet, hij negeert een gerechtelijke uitspraak. Die uitspraak is geen wet.
pi_80407594
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:02 schreef OeJ het volgende:
Om het even in perspectief te plaatsen, ik moet mezelf blijkbaar ook continue laten filmen als ik in het centrum van mijn stad loop, terwijl ik daar eigenlijk helemaal geen zin in heb, maar er is geld mee te verdienen.
Deze uitspraak van de rechter plaatst de opnames van mensen in "wegmisbruikers" dus ook in een heel ander perspectief. Die beelden zouden dus eigenlijk ook niet uitgezonden mogen worden, aangezien die mensen ook in hun privacy worden aangetast. Dus ook niet onherkenbaar in beeld, maar gewoon helemaal niet dus..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 april 2010 @ 00:00:11 #92
862 Arcee
Look closer
pi_80407658
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:58 schreef Accordtje het volgende:
Deze uitspraak van de rechter plaatst de opnames van mensen in "wegmisbruikers" dus ook in een heel ander perspectief. Die beelden zouden dus eigenlijk ook niet uitgezonden mogen worden, aangezien die mensen ook in hun privacy worden aangetast. Dus ook niet onherkenbaar in beeld, maar gewoon helemaal niet dus..
Die moeten dan ook eerst zelf toestemming voor uitzending geven.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_80407771
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

Die moeten dan ook eerst zelf toestemming voor uitzending geven.
Ja en geven ze die niet dan wordt het wel uitgezonden, maar zijn ze niet "herkenbaar" in beeld.
Dat zou dus ook niet mogen.
pi_80407946
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

- - Peter R. de Vries - - is een ondermijning van onze rechtsorde - - dat toestaat, kun je net zo goed de rechtsorde bij het grofvuil zetten - -.
interessante opinie, maar onjuist ; staat feitelijk al bij het grof vuil ; moet gesaneerd (zal niet gebeuren) ;

immers - - - de rechtsorde is al lang afgeschaft ; zie Putten, Schiedam, Post,Hoge Raad, en, het meest recent : Lucia de B, waar het (hele) justitiele circuit (inclusief OM) op zijn bek gegaan is (na de uitspraak in Arnhem, m.m.) ;
pi_80408079
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef quirigua het volgende:

[..]

interessante opinie, maar onjuist ; staat feitelijk al bij het grof vuil ; moet gesaneerd (zal niet gebeuren) ;

immers - - - de rechtsorde is al lang afgeschaft ; zie Putten, Schiedam, Post,Hoge Raad, en, het meest recent : Lucia de B, waar het (hele) justitiele circuit (inclusief OM) op zijn bek gegaan is (na de uitspraak in Arnhem, m.m.) ;
Eens, deze uitspraak laat gewoon weer zien dat het hele justitiële apparaat helemaal verrot is.
  zaterdag 17 april 2010 @ 00:46:27 #96
Profeta Pluriforma
pi_80408883
Geen enkel justitieel apparaat is perfect. Dat laat echter onverlet dat de rechtsorde an sich gerespecteerd dient te worden. De strafmaat wordt bepaald door de rechterlijke macht en niet door één of andere populist met commerciële en sensationele belangen. Het is een principekwestie. Ik zie ook werkelijk niet welk belang met het uitzenden van de beelden wordt gediend. Wat worden we er nu wijzer van?
pi_80408969
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:46 schreef servus_universitas het volgende:
Geen enkel justitieel apparaat is perfect. Dat laat echter onverlet dat de rechtsorde an sich gerespecteerd dient te worden. De strafmaat wordt bepaald door de rechterlijke macht en niet door één of andere populist met commerciële en sensationele belangen. Het is een principekwestie. Ik zie ook werkelijk niet welk belang met het uitzenden van de beelden wordt gediend. Wat worden we er nu wijzer van?
Hij heeft die dwangsom toch betaald of gaat die betalen.
pi_80408986
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:46 schreef servus_universitas het volgende:
Het belang dat er oorspronkelijk was, dat de nabestaanden van zijn slachtoffers het nu eens uit zijn mond konden horen en eindelijk hoorden dat hij het gedaan had en wat er gebeurt was, telt nu ook niet meer. Vond zelf dat hij bij de uitzending van vorige week wel een punt had om toch de beelden te vertonen. Maarja, ergens hoop ik toch dat Peter de stoute schoenen aan laat en het weer uit gaat zenden, al is er absoluut geen echte reden meer toe de beelden te vertonen. Lijkt mij wel duidelijk dat reconstructies en/of citaten voldoende zouden zijn.
Cato! You imbecile, not now, Cato!
  zaterdag 17 april 2010 @ 00:52:44 #99
Profeta Pluriforma
pi_80409024
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:49 schreef OeJ het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Zo'n dwangsom is niet bedoeld als een vrijbrief, maar als een preventiemiddel of anderzijds een les om van te leren.
pi_80409056
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:49 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ja, en? Je reageert stompzinnig.
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')