quote:
Wireless LAN is de oplossing om de Xbox 360 aan te sluiten op een draadloos netwerk en Xbox Live. Met als belangrijkste voordeel, dat je geen last meer hebt van draden die door het gehele huis moeten worden getrokken. De adapter brengt met groot gemak een draadloze verbinding tussen de console en een WLAN-router tot stand.De draadloze Xbox 360 netwerkadapter maakt je Xbox 360 ervaring in je digitale thuisomgeving nog beter en wordt naadloos met het Xbox 360-systeem gesynchroniseerd.
Je kunt heel gemakkelijk video's en muziek van je multimedia-pc naar het Xbox 360 systeem overbrengen, met vrienden chatten, games spelen via Xbox Live en nog veel meer. En dat alles zonder de rompslomp van kabels. En hier houdt de lol niet op. Met evenveel gemak legt de Microsoft Xbox 360 Wireless Network Adapter een connectie tussen een pc of laptop en de Xbox 360. Zo maak je van Microsofts console een heuse Media Center Extender!
Een speeltje dat weggaat omdat ik mijn router nu toch onder de televisie heb staan, zodat de forthcoming blurayspeler ook aan teh internetz kan worden gehangen. Mijn Xbox hangt nu dus ook weer wired online en daardoor is dit adaptertje overbodig. Voor 40 euro excl. verzenden (Kan gemakkelijk in een bubbeltjesenvelop om de kosten te drukken) is 'ie van jou!