quote:Satirisch programma waarin Robert Jensen en zijn sidekick Jan Paparazzi vanachter de desk wekelijks het actuele entertainmentnieuws behandelen. Elke aflevering schuift een correspondent aan, die de afgelopen week reportages in showbizzland heeft gemaakt en geeft een deskundige zijn of haar kijk op het nieuws.
Nee, maar een reportage waarbij ze Kelly naar het Binnehof in Den Haag sturen en daar Harry van Bommel laten interviewen met vragen als "hoeveel mag je van de SP zwart bijverdienen?"quote:
Ik vind TJ best sbsvolk.quote:Op zondag 11 april 2010 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar een reportage waarbij ze Kelly naar het Binnehof in Den Haag sturen en daar Harry van Bommel laten interviewen met vragen als "hoeveel mag je van de SP zwart bijverdienen?"![]()
Het is gemaakte 'grappigheid', ik had nog de hoop op rare mensen, type sbs volk.
Daar zag ik net ook een stuk van ja, "Kom, we zetten een heel raar figuur bij een serieuze politicus neer, dat gaat vast doldwaze situaties opleveren, lekker gek". Oud kutconcept.quote:Op zondag 11 april 2010 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar een reportage waarbij ze Kelly naar het Binnehof in Den Haag sturen en daar Harry van Bommel laten interviewen met vragen als "hoeveel mag je van de SP zwart bijverdienen?"![]()
Het is gemaakte 'grappigheid', ik had nog de hoop op rare mensen, type sbs volk.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen of geniet je echt van dit soort televisie?
Jaap is irritantttttttquote:Op zondag 11 april 2010 23:37 schreef Paul het volgende:
[..]ik vind het wel lachen altijd met Jensen en Jaapiejoow
Dit is de herh. noepjequote:Op zondag 11 april 2010 23:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
zitten ze alle 3 er altijd bij dan?ik bedoel dat was vrijdag ook al zo(of gisteren)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |