Volgens mij doe je niets fout. Het lijkt mij sterk dat er een brandbare vloeistof / gel is die bij verbranding totaal geurloos blijft. Zo goed als, bijna geen geur, ok, maar geurloos, nee, dat wil er bij mij niet in.quote:Op zondag 11 april 2010 23:20 schreef SolidasRock het volgende:
knip
Weet iemand wat ik eigenlijk verkeerd doe? Moet ik de brander schoonmaken na afloop met terpentine of wat dan ook?
[ afbeelding ]
Yep, zoiets als deze (ik heb een ander merk uit één of andere kookwinkel):quote:foto Op maandag 12 april 2010 00:28 schreef SolidasRock het volgende:
Ja losse pasta uit een knijpbare fles. [ afbeelding ]
Die cupjes, leg je dat in de brander op de 1e afbeelding in de OP ?
Maar dat heeft niets te maken met de geur en het goed functioneren van de brander alleen met de eetbaarheid van het gerecht.quote:foto Op maandag 12 april 2010 10:57 schreef RobinOok het volgende:
Ja, tuurlijk is de pan wel van belang. Zoiets als kaasfondue moet in een pan met dikke bodem. Fonduen in olie of bouillon in pan met dunne bodem.
Ik heb die cupjes pasta toch regelmatig gebruikt voor kaasfondue, gaat perfect. Zoveel hitte komt er niet vanaf.quote:foto Op maandag 12 april 2010 11:01 schreef RobinOok het volgende:
Ja, dat zou je misschien denken, maar euh kaasfondue doe je volgens wikipiki "Fondue is a Swiss communal dish shared at the table in an earthenware pot (caquelon) over a small burner (rechaud)".
Die brandpasta is veel meer bedoeld om echt lekker te fikken. Als er gekookt moet worden dus, niet voorzichtig warmgehouden..
Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik een vrij massieve kaasfondue pan heb, misschien scheelt datquote:
al 2 keren gedaan. Volgens mij blijft er iets achter wat niet op te branden is? ik zal de brander eens openmaken en kijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop