abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80201234

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Onze stamgasten Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole | DanseMacabre| sararaats

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Deze OP is HIER te vinden!
    Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
    *Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
  • pi_80201275
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
    Als het klopt zit er een bak onder. Met het tussengleufje in de wasmiddelbakje moet je een schroef omdraaien. Dan kun je de la eruit trekken en daar ligt het filter in. Succes.
    laatste post
      † In Memoriam † zondag 11 april 2010 @ 20:57:16 #3
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_80201288
    Niet kapot, alleen verstopt.

Zoek, zoek
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
    pi_80201760
    Huh???? Filter in het wasmiddelbakje??? Da's raar. Die zit toch meestal rechts onder achter een klepje of soort schroef.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_80201923
    Een bak onder de wasmachine. Alleen heb je daarvoor dat tussenstukje uit het wasmiddelbakje nodig om die te kunnen openen.
    Ik heb hier mijn wasmachine niet anders had ik even foto's gemaakt. Ik heb ook een whirlpool namelijk.
    pi_80202325
    Hier doen de katten een beetje raar. Mouna was straks hier en die heeft op de grond zitten spelen, tegen de bank aan leunend. Maar nu likken de poezen de vloer daar af en gaan helemaal liggen rollen. En dan gaan ze ook aan elkaar ruiken omdat ze dan blijkbaar naar die plek gaan ruiken.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      zondag 11 april 2010 @ 21:19:24 #7
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_80202677
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
    Een bak onder de wasmachine. Alleen heb je daarvoor dat tussenstukje uit het wasmiddelbakje nodig om die te kunnen openen.
    Ik heb hier mijn wasmachine niet anders had ik even foto's gemaakt. Ik heb ook een whirlpool namelijk.
    Oh daar ga ik eens even naar kijken.
    Ik moet zeggen, tis een irritant apparaat ook, als je de filter opendraait loopt het water niet goed er uit, want dat ding is zo gevormd dat het gewoon er in blijft staan
    Ik ga eens op zoek naar dat tussenstuk en een bak aan de onderkant...
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      zondag 11 april 2010 @ 21:31:32 #8
    176471 oh-oh
    pi_80203477
    Nou, dr zit geen bak aan de onderkant, en dat ding waar de filter achter zit kan gewoon zo open.
    Anyhow, een vriend die net toevallig belde komt dr morgen ff naar kijken
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 11 april 2010 @ 21:45:58 #9
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80204329
    Moe is
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      zondag 11 april 2010 @ 21:47:12 #10
    176471 oh-oh
    pi_80204404
    Ik zit ook echt van vermoeidheid te tollen zowat.
    Ik ben te moe om de afwas te gaan doen, maar ik ga dr nu toch echt maar aan, en dan een vroege laatste ronde lopen, dan heb ik dat ook maar weer gehad
    Buitenlucht
    ( Groucho Marx )
      zondag 11 april 2010 @ 21:50:59 #11
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80204635
    Gutenabend
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_80206074
    Hoi.
      zondag 11 april 2010 @ 22:27:25 #13
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80206756
    Berlijn was zoooo gaaf

Onwijs veel gezien. Lijstje:
    - Pergamon museum
    - Alexanderplatz
    - Potsdammerplatz (het eerdere 'niemandsland', waar ook de muur stond)
    - Mauermuseum (over de Berlijnse muur)
    - Checkpoint Charlie
    -
    - Jüdisches museum (zwaarbewaakt door poortjes en alles.. Maar wat indrukwekkend. Wow. )
    - Technikmuseum (op het laatst nog even, omdat Martin dat wilde, en vooral het vlieg-gedeelte hebben we gezien )

En ook gezien, maar niet in geweest:
    - Bodemuseum (mooi gebouw!)
    - Berliner Dom
    - Rode Rathaus
    - Holocaustmonument (2711 betonblokken)
    - Die Neue Synagoge (afgebrand tijdens de kristalnacht, en later nog gebombardeerd. Nu alleen als gerestaureerde gevel zeg maar, gebouw erachter worden tentoonstellingen gehouden) Toch indrukwekkend om langs zo'n mooi gebouw te lopen, met zo'n trieste geschiedenis.

We zijn ook nog langs de Berliner Zoo gelopen, maar niet in geweest

Het meest indrukwekkende vond ik nog het Jüdisches museum, damn. Die historie, sowieso, maar het is zo mooi en indrukwekkend vormgegeven. Je kon in een aantal gangen de verschillende Joodse 'tragedies' zien: de holocaust, maar ook de 'exile', oftewel de verplichte emigratie van Joden uit Duitsland. Aan het einde van de gang van de 'exile' stonden 16 stenen pilaren met daar bovenop olijfbomen, ze stonden heel dicht bij elkaar. Heel raar, maar wel mooi weergegeven. Meest indrukwekkende vond ik nog wat ze aan het einde van de gang van de holocaust hadden: een driehoekige ruimte van ruim 30 meter hoog, waar niks in stond. Bovenin een reepje licht, wat van buiten kwam. Verder de kou en beton wat op je af kwam. Bizar mooi weergegeven. Kreeg er echt koude rillingen van. Ja, ook omdat het de buitentemperatuur had, maar ook door de sfeer.

En in de gang naar die dingen stonden ook nog dingen; brieven van overlevenden (of juist niet, mensen die omgekomen waren in concentratiekampen), dat soort zaken. Heel intrigerend.
    En om het af te maken had ik in dat weekend ook nog het dagboek van Anne Frank gelezen, deze keer was het toch indrukwekkender dan de voorgaande keren. Dit was ook een vernieuwde uitgave, maar het feit dat ik nu ouder ben en ook omdat ik meer van die geschiedenis zag maakte het wel nog meer indruk.

En verder was het supergezellig met Martin, lekker gegeten enzo, leuk gewandeld, veel van die mooie stad gezien!
      zondag 11 april 2010 @ 22:46:48 #14
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80207831
    Iedereen zit zeker weer in de SC van ESF Overlopers!
      zondag 11 april 2010 @ 22:47:29 #15
    176471 oh-oh
    pi_80207864
    Klinkt goed Enfermera
    Van dat Judische Museum, dat heb ik al van meerdere mensen gehoord dat dat er zo in hakt.
    Ik wil zulke plekken niet eens meer in het echt zien.
    Veel te heftig vind ik dat.

Zooo, ik heb net de afwas af, de laatste ronde gelopen, en de Sjon gelushed, ik wacht tot ie een beetje droog is en drink ondertussen nog een glas jasmijnthee en dan duiken we es lekker vroeg het nest in.
    Kijken of ik mijn spannend boek nog uit krijg vanaaf
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 11 april 2010 @ 22:49:18 #16
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80207980
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      zondag 11 april 2010 @ 22:51:04 #17
    176471 oh-oh
    pi_80208087
    Ja damn Yns, mn buren vroegen laatst nog of ik een gasfornuis wilde, ze hebben m gisteren naar t stort gebracht
    ( Groucho Marx )
      zondag 11 april 2010 @ 23:03:21 #18
    176471 oh-oh
    pi_80208861
    Ik wilde de honden nog een snackje geven, iets lekkers van wat karel van t buurmeisje voor zn verjaardag had gekregen.
    Chico lag al in bed
    Maar die kwam wel toen ik vroeg wie er een snoepje wilde
    Was ik Kees echt he-le-maal kwijt
    En die staat normaal met Sjon vooraan als er eten in het spel is.
    Ik roepen, alle dekentjes voelen, ik stond al buiten in de gang omdat ik dacht dat ze per ongeluk daar was blijven staan net.
    Lag ze dus megacomateusch in een kussensloop op de bank, moegewandeld, mn meissie
    ( Groucho Marx )
      zondag 11 april 2010 @ 23:04:25 #19
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80208916
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
    Klinkt goed Enfermera
    Van dat Judische Museum, dat heb ik al van meerdere mensen gehoord dat dat er zo in hakt.
    Ik wil zulke plekken niet eens meer in het echt zien.
    Veel te heftig vind ik dat.

Zooo, ik heb net de afwas af, de laatste ronde gelopen, en de Sjon gelushed, ik wacht tot ie een beetje droog is en drink ondertussen nog een glas jasmijnthee en dan duiken we es lekker vroeg het nest in.
    Kijken of ik mijn spannend boek nog uit krijg vanaaf
    Uhhuh Ben weer helemaal opgeladen om aan die stomme scriptie te werken
    Ja, tis idd wel heel heftig. Had ik ook niet gedacht van te voren, moet ik zeggen. Mn moeder had het idd ook gezegd.
    De rest van het museum is trouwens wel supergaaf hoor, alle Joodse geschiedenis enzo, tikkie lichter, leuk tentoongesteld (ook wat mee rinteractie en dingen die je zelf moet doen enzo),
      zondag 11 april 2010 @ 23:07:51 #20
    176471 oh-oh
    pi_80209117
    Ik ken persoonlijk iemand heel erg goed die Auschwitz overleefd heeft, en hij heeft daar heel veel over verteld, hij heeft het nr nog op zijn arm staan, en ik zie van dichtbij wat die Holocaust voor een impact heeft op de familie, de generaties erna en zo.
    Dat vind ik zelf confronterend en dichtbij genoeg, ik ga die plekken niet ook nog eens opzoeken...
    Ik ben wel een keer in Theresienstad geweest, echt 15 jaar geleden of zo.
    Dat was ook echt vreselijk heftig.
    ( Groucho Marx )
      zondag 11 april 2010 @ 23:13:58 #21
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80209463
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
    Ik ken persoonlijk iemand heel erg goed die Auschwitz overleefd heeft, en hij heeft daar heel veel over verteld, hij heeft het nr nog op zijn arm staan, en ik zie van dichtbij wat die Holocaust voor een impact heeft op de familie, de generaties erna en zo.
    Dat vind ik zelf confronterend en dichtbij genoeg, ik ga die plekken niet ook nog eens opzoeken...
    Ik ben wel een keer in Theresienstad geweest, echt 15 jaar geleden of zo.
    Dat was ook echt vreselijk heftig.
    Jeetje, echt joh Ja, dat kan ik me voorstellen dat je daar dan niet heen hoeft als je het al van zo dichtbij ziet... Heftig joh.
    Toch vind ik het goed dat dit er is en dat er nog steeds aandacht aan besteedt wordt, mijn opa en oma hebben de oorlog meegemaakt maar waren niet Joods, dus dat is toch iets anders. Mn opa heeft er wel veel over verteld maar toen was ik ook nog klein, en het interesseert me wel allemaal enorm. Zo bizar dat zoiets gebeurd is, alleen maar om een geloof.
    pi_80209577
    quote:
    Geantwoord!

Fijn dat Berlijn zo leuk was Enfermera! Wil ik ook nog altijd een keer naartoe.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      zondag 11 april 2010 @ 23:17:53 #23
    176471 oh-oh
    pi_80209664
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:13 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jeetje, echt joh Ja, dat kan ik me voorstellen dat je daar dan niet heen hoeft als je het al van zo dichtbij ziet... Heftig joh.
    Toch vind ik het goed dat dit er is en dat er nog steeds aandacht aan besteedt wordt, mijn opa en oma hebben de oorlog meegemaakt maar waren niet Joods, dus dat is toch iets anders. Mn opa heeft er wel veel over verteld maar toen was ik ook nog klein, en het interesseert me wel allemaal enorm. Zo bizar dat zoiets gebeurd is, alleen maar om een geloof.
    Nee, ik vind het ook echt heel belangrijk dat er gehamerd wordt op wat vreemdelingenhaat kan doen en waar het toe kan leiden, het blijft zo vreselijk actueel helaas. Brrrr.
    Maar voor mij is dat niet nodig, persoonlijk
    ( Groucho Marx )
      zondag 11 april 2010 @ 23:18:11 #24
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80209684
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee, ik vind het ook echt heel belangrijk dat er gehamerd wordt op wat vreemdelingenhaat kan doen en waar het toe kan leiden, het blijft zo vreselijk actueel helaas. Brrrr.
    Maar voor mij is dat niet nodig, persoonlijk
    Ja precies en vrijheid van meningsuiting (van alleen Geert), bah
    Precies.....

Haha nee

Maarre, ik ga lekker pitten. Trusten
      zondag 11 april 2010 @ 23:19:22 #25
    176471 oh-oh
    pi_80209749
    Ja k ga ook, de pup is droog en de thee is op
    ( Groucho Marx )
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')