Ik heb geen flauw idee... bekijk anders ff wat filmpjes op YouTube.quote:is dead space een beetje nonstop actie of meer zoals resident evil?
maak er 11,76 van en hij word van jou!quote:
Bod genoteerd.quote:Op zondag 11 april 2010 23:56 schreef Parkinson_XTC het volgende:
11,76 voor dead space of ruilen tegen Golden Axe Beast Riders
Wat heb je in de aanbieding? En anders doe een bod op de prijs of betaal die prijs die er staatquote:Op maandag 12 april 2010 00:19 schreef CWC het volgende:
yakuza 3 tegen orange box
zo niet wat wil je dan?
ik heb hier darksiders liggenquote:Op maandag 12 april 2010 00:22 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding? En anders doe een bod op de prijs of betaal die prijs die er staat
gta 4 heb ik!quote:Op maandag 12 april 2010 09:28 schreef DSonnema het volgende:
[..]
naah... niet echt mn ding... GTAIV ofzo heb je niet?
Dan liever geld..
Genoteerd, maar ben eerst daarvoor met CWC in onderhandeling.quote:28 inclusief voor Yakuza 3.
quote:
Nee helaas...quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:28 schreef VampiricDemon het volgende:
Ik heb The Saboteur hier liggen.
Ruilen tegen Heavy Rain ?
Nah, ik weet toevallig dat dat spel enorm ruk isquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:35 schreef VampiricDemon het volgende:
Ok jammer, Ik dacht dat je juist van dat type spellen hield omdat je vroeg om 'GTA IV ofzo' eerder
Succes met de verkoop
Haha de spellen die jij niet zo leuk vind, vind ik wel leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:05 schreef VampiricDemon het volgende:
Oh? Dat vond ik helemaal niet. Ik vond het juist een erg leuk spel, het heeft veel meer sfeer dan GTA en de muziek is geweldig.
Ik heb wel wat meer spellen te ruil: [TR] PS3 spellen te Ruil
Misschien zit daar iets voor je tussen?
Thanksquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:47 schreef VampiricDemon het volgende:
Haha ja, jammer. Maar je topicje heeft in ieder geval weer even bovenaan gestaan![]()
Wederom succes met de verkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |