Ik ben blondtdtquote:Op zondag 11 april 2010 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb eens opgezocht wie er van de KSCers in de Fok! top 500 staan![]()
[..]
Ik niet. Ik ben brunettdtdtequote:
zo ongeveer welquote:
quote:
Dat klinkt als een vies soort toetje ofzoquote:
Zie? Ik ben de baas van jullie allemaal. For some time to comequote:Op zondag 11 april 2010 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb eens opgezocht wie er van de KSCers in de Fok! top 500 staan![]()
jij bent hier ook al het langste van onsquote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie? Ik ben de baas van jullie allemaal. For some time to come
whehehequote:Op zondag 11 april 2010 17:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat klinkt als een vies soort toetje ofzo
Waar blijft mijn loon?quote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie? Ik ben de baas van jullie allemaal. For some time to come
Zou je niet eerst eens wat gaan DOEN of zo?quote:
Ik heb de hele dag geleerd manquote:Op zondag 11 april 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je niet eerst eens wat gaan DOEN of zo?
dat ben je aan het opetenquote:Op zondag 11 april 2010 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geleerd manEn boodschappen gedaan, de was, de kattenbak. en nu zit ik te eten.
Dus waar blijft mijn loon?!
quote:Op zondag 11 april 2010 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geleerd manEn boodschappen gedaan, de was, de kattenbak. en nu zit ik te eten.
Dus waar blijft mijn loon?!
giertjequote:
Heej, daar kom ik twee maal daags langsquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat weten zij dan weer he![]()
[ afbeelding ]
Best kut want één of andere ongewenste Prorail hoerenzoon heeft me toch een constructie bedacht met die voetgangersbrug op het station, daar lusten de RATTEN nog geen brood van. Ik vervloek hem tot in het veertiende geslacht.quote:Op zondag 11 april 2010 18:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Heej, daar kom ik twee maal daags langs![]()
Hoe was het in Venlo, Fles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |