Dat marsepein ziet er altijd wel leuk uit, maar ik lust het nietquote:Op zondag 11 april 2010 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals dit, maar dan gewoon een cake.
Jij hebt er 2?quote:
Was die collega zwanger?quote:Op zondag 11 april 2010 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier een potje augurken(neuzen).
Vroegah had ik een collega bij de supermarkt, die ging bij het eerste gesprek lullen over dat ie trek had in augurken..???
Omg, soulmates.quote:
Ah, het niveau van een 14-jarige die niet weet wat het verschil tussen klit en clit is.quote:
Ja, het was een jongen van 15 en hij stonk naar zweet.quote:
JA!quote:Op zondag 11 april 2010 16:20 schreef Japsnars het volgende:
Over 2 dagen staan we nog maar 1 puntje achter
Das wel duurquote:Op zondag 11 april 2010 16:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's niet duur man. Je bent hier ook ¤4,50 kwijt voor een broodje shoarma, zonder speciaal.
Kankergoor.quote:Op zondag 11 april 2010 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het was een jongen van 15 en hij stonk naar zweet.
Kwam altijd zo lekker dicht op je staan.![]()
Hij was overigens niet onder de indruk toen iemand hem vertelde dat ie op moest rotten en dat hij naar zweet stonk.!
In Enschede betaal je ook ¤5,- volgens mij, maar dat moet je KFC vragen, die heeft een fakking strippenkaart van die toko daar.quote:Op zondag 11 april 2010 16:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Das wel duurIn Haarlem/Amsterdam kan je zo een tent vinden waar je 2-3 euro betaald.
In Berlijn betaal je zelfs 1-2 euro
Wij hadden vorig jaar in Rome vlakbij ons hotel ook een chille tent, daar kostte het volgens mij ¤3,50 maar dan kreeg je ook echt een huge broodje met gigantisch veel vlees
Ik weet niet of ik het zou vertrouwen...quote:Op zondag 11 april 2010 16:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Das wel duurIn Haarlem/Amsterdam kan je zo een tent vinden waar je 2-3 euro betaald.
In Berlijn betaal je zelfs 1-2 euro
Wij hadden vorig jaar in Rome vlakbij ons hotel ook een chille tent, daar kostte het volgens mij ¤3,50 maar dan kreeg je ook echt een huge broodje met gigantisch veel vlees
Heb je dan ook he, dat als je het nat maakt en het wast, het nog niet weg is?quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kankergoor.Zulke mensen kijk ik altijd vies aan tot ze vragen wat er is en dan zeg ik dat ze moeten douchen. Blegh. Smerig.
IEUW.quote:Op zondag 11 april 2010 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oh en hij had altijd meerdere wratten op zijn handen.
Ik lach om elke neger. Ik kon mijn lol net ook op bij de ronde van Rotterdam. Al die Kenianen.quote:Op zondag 11 april 2010 16:25 schreef WillFerrell het volgende:
Ik lig echt in een deuk om die neger op MTV.
De perfecte woonplaats heb jijquote:Op zondag 11 april 2010 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lach om elke neger. Ik kon mijn lol net ook op bij de ronde van Rotterdam. Al die Kenianen.
Ja, en als ik het uit wil borstelen krijg ik altijd een megapluis ookquote:Op zondag 11 april 2010 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je dan ook he, dat als je het nat maakt en het wast, het nog niet weg is?
quote:Op zondag 11 april 2010 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lach om elke neger. Ik kon mijn lol net ook op bij de ronde van Rotterdam. Al die Kenianen.
Taart van Nel. Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 11 april 2010 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals dit, maar dan gewoon een cake.
I know right.quote:Op zondag 11 april 2010 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De perfecte woonplaats heb jij
JA, precies.quote:Op zondag 11 april 2010 16:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, en als ik het uit wil borstelen krijg ik altijd een megapluis ookEcht heel lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |