MOORDERNAAR!quote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik nam net een slok thee en er bewoog wat.
Hij leeft nog gewoon en kruipt nu langzaam richting 4EBE's rechterhartkamer.quote:
Gerechtigheid.quote:Op zondag 11 april 2010 17:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij leeft nog gewoon en kruipt nu langzaam richting 4EBE's rechterhartkamer.
quote:Op zondag 11 april 2010 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vriend wel![]()
Ik heb daarnet een spin ingeslikt.
Ik wil het er niet meer over hebben![]()
Zodra mijn oma nog met piepende banden wegrijdt, mag ze mooi blijven rijden. In tegenstelling tot deze "dame".quote:Op zondag 11 april 2010 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/235094
Wat een achterlijk wijf.!!! Gaat ze nog lopen zeiken over die lelijke auto van dr ook.
quote:Op zondag 11 april 2010 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hartstikke leuk joh, je schoonouders op bezoek.
Ik haat datquote:Op zondag 11 april 2010 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hartstikke leuk joh, je schoonouders op bezoek.
Oplossing: spacecake.quote:Op zondag 11 april 2010 18:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik haat datIk vind ze wel aardig hoor, maar ik heb gewoon niets met ze te bespreken. En schoonzus + vriend komen ook mee, joy joy joy!
quote:Op zondag 11 april 2010 18:39 schreef WillFerrell het volgende:
HA OUDERS VAN WOLVENDAGEN WILLFERRELL HIER WOLVENDAGEN IS SOMS BEST WEL AARDIG MAAR SOMS IS ZE BEST GEMEEN OVER DE HOER VAN EEN MOEDER VAN THEKC MAAKT MIJ VERDER NIET UIT HOOR NOU GROETJES VAN WILL TINY EN DE HONT
Je kijkt geen How I Met Your Mother. Je lokt de hele visite weg en dan ga je samen met je vriend naakt op de bank zitten. Wedje dat ze dan snel weg zijn.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 18:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je kijkt geen How I Met Your Mother. Je lokt de hele visite weg en dan ga je samen met je vriend naakt op de bank zitten. Wedje dat ze dan snel weg zijn.
Als je ze toch al weggelokt hebt naar buiten kun je ze ook buitensluiten en binnen wachten tot ze weg zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 18:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je kijkt geen How I Met Your Mother. Je lokt de hele visite weg en dan ga je samen met je vriend naakt op de bank zitten. Wedje dat ze dan snel weg zijn.
Als ik zo spastisch ben dat ik bijna andere mensen doodrijdt hoef ik mijn rijbewijs niet terug.quote:Op zondag 11 april 2010 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/235094
Wat een achterlijk wijf.!!! Gaat ze nog lopen zeiken over die lelijke auto van dr ook.
Hell yeah.quote:
Ze komen hier nooit op bezoek, enkel op verjaardagen.quote:Op zondag 11 april 2010 18:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik haat datIk vind ze wel aardig hoor, maar ik heb gewoon niets met ze te bespreken. En schoonzus + vriend komen ook mee, joy joy joy!
Hiermee ben je ze wat langer kwijt dan één bezoek.quote:Op zondag 11 april 2010 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je ze toch al weggelokt hebt naar buiten kun je ze ook buitensluiten en binnen wachten tot ze weg zijn.
Och nee.quote:Op zondag 11 april 2010 19:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hiermee ben je ze wat langer kwijt dan één bezoek.
Hij klopt wel hoor.quote:Op zondag 11 april 2010 19:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn theorie is nog niet bewezen, dat klopt.
Dat verteer je snel dan.quote:Op zondag 11 april 2010 19:26 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker, ik heb honger, maar ik heb al een halve bak boerenjongens ijs leeggegeten en gewoon warm eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |