quote:
Wat Lot zegt ja, 5-10.. Achja het hangt er vanaf met hoeveel mensen je het gaat doen.. Is het met z'n 8en dan mag je er wel 8 gram in gooien, is het met z'n 2en dan krijg je toch geen hele cake op en moet je er echt niet meer dan vijf in doen.quote:Op zondag 11 april 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, das wel een goed idee.
Hoeveel gram gaat er in zo'n cake ongeveer?
"MINNY MOUSE IN DISNEYLAND GEMOLESTEERD DOOR GROEP JONGEREN ONDER INVLOED"quote:Op zondag 11 april 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
O jezus, ik kan het ook maken voor als ik naar Disney ga met school en dan stukjes uitdelen in de bus. GENIUS.
En dan komen ze terug...quote:Op zondag 11 april 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Meivakantie. Dan haal ik ook nieuwe zooi, want dan zijn mijn ouders weg.
Mijn vader zou dat voor me halen als ik het vroeg of hij zou me geld geven. Hij is Hank Moody weet je.quote:Op zondag 11 april 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Meivakantie. Dan haal ik ook nieuwe zooi, want dan zijn mijn ouders weg.
Zal ik de cake aan mijn schoonouders (65+) serveren?quote:Op zondag 11 april 2010 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat Lot zegt ja, 5-10.. Achja het hangt er vanaf met hoeveel mensen je het gaat doen.. Is het met z'n 8en dan mag je er wel 8 gram in gooien, is het met z'n 2en dan krijg je toch geen hele cake op en moet je er echt niet meer dan vijf in doen.
Better do en vergeet de camera's niet op te stellen in hun huiskamer.quote:Op zondag 11 april 2010 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik de cake aan mijn schoonouders (65+) serveren?
Nee, maar als ik naar de enige shop in de buurt ga, valt het op, ga ik namelijk nooit heen in die richting.quote:Op zondag 11 april 2010 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan komen ze terug...
* Snif snif snif...
Mazzelvagina.quote:Op zondag 11 april 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader zou dat voor me halen als ik het vroeg of hij zou me geld geven. Hij is Hank Moody weet je.
Hangt er vanafquote:Op zondag 11 april 2010 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staat ie op hetelucht of op een andere stand, want daar kan het ook aan liggen he.quote:Op zondag 11 april 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
Die kut cake van mij staat nu al anderhalf uur in de oven en het schiet niet op.
Hoeveel leerdoelen moet je?quote:Op zondag 11 april 2010 16:11 schreef L0t.. het volgende:
Bwuhh, komende week stagevoorbereidingsweek en dan moet ik leerdoelen enzo gaan maken, ik heb echt géén idee
quote:Op zondag 11 april 2010 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Better do en vergeet de camera's niet op te stellen in hun huiskamer.
Het is een elektrische oven, en hij heeft maar één stand voor zover ik weet.quote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Staat ie op hetelucht of op een andere stand, want daar kan het ook aan liggen he.
quote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, maar als ik naar de enige shop in de buurt ga, valt het op, ga ik namelijk nooit heen in die richting.
[..]
Mazzelvagina.
Nou ja, ze wonen wel 1 hoog, beter niet doen, dan maarquote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt er vanafals ze gezond zijn, why not
! Maar ik zou dan toch wel even zeggen wat je geserveerd hebt want anders hebben ze geeeen idee waarom ze zo trippen en dat lijkt mij persoonlijk best wel eng
!
Als ik cake anderhalf uur in de oven laat, dan issie zwart.quote:Op zondag 11 april 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
Die kut cake van mij staat nu al anderhalf uur in de oven en het schiet niet op.
Ik wil het eigenlijk gewoon van dichtbij meemaken, wanneer heb je dit geplanned?quote:Op zondag 11 april 2010 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
En dan keihard Slipknot draaien met de metershoge speakers die ik heb meegenomen.
Oh, hm. Dan weet ik het ook niet, bij ons moet 'ie namelijk altijd op hetelucht en in het midden van de oven, dan is hij binnen 45-50 minuten klaar.quote:Op zondag 11 april 2010 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is een elektrische oven, en hij heeft maar één stand voor zover ik weet.
6 tot 12, dus dat worden er 6quote:Op zondag 11 april 2010 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel leerdoelen moet je?
Met project moet ik ook altijd leerdoelen bedenken.
Meestal wordt het zoiets als: ik wil deze periode mijn rol als .... zo goed mogelijk invullen en meer mijn mening laten horen.
Echt...
Het gaat nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |