Ik wil blijven eten. Hier schaft de pot iets met kip. Zal wel weer niet te vreten zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
We eten wel een negermaaltijd vanavond. Roti. Met zelfgemaakte pannekoekies.
quote:Op zondag 11 april 2010 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb wel m'n vinger gebrand net.
'Lalalalala oooh heee zou deze vorm heet zijn, ooh valt wel mee, AH ZO DE KANKER toch niet!'
Kipkanker?quote:Op zondag 11 april 2010 16:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wil blijven eten. Hier schaft de pot iets met kip. Zal wel weer niet te vreten zijn.
Vampires.quote:Op zondag 11 april 2010 16:33 schreef L0t.. het volgende:
Wij eten spaghetti met heul veul knoflook van gisteren. Lekker m'n schoonouders vergassen vanavond
Geen idee, maar mijn ma weigert op elke strategische voedselvraag antwoord te geven, dus zal wel weer ranzig zijn.quote:
Misschien maakt ze wel je lievelings voedsel.quote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn ma weigert op elke strategische voedselvraag antwoord te geven, dus zal wel weer ranzig zijn.
Zorgvuldige inspectie van pannen heeft opgeleverd kiprollade met boontjes. Nee dus.quote:Op zondag 11 april 2010 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien maakt ze wel je lievelings voedsel.
Jakkie, boontjes.quote:Op zondag 11 april 2010 16:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zorgvuldige inspectie van pannen heeft opgeleverd kiprollade met boontjes. Nee dus.
Negermaaltijd?quote:Op zondag 11 april 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
We eten wel een negermaaltijd vanavond. Roti. Met zelfgemaakte pannekoekies.
Kip is altijd lekkerquote:Op zondag 11 april 2010 16:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wil blijven eten. Hier schaft de pot iets met kip. Zal wel weer niet te vreten zijn.
Roti is lekker, kiprollade met boontjes niet.quote:Op zondag 11 april 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kip is altijd lekker
Roti is trouwens ook kip.
Houd je bek 12-jarig vmbo'ertje.quote:Op zondag 11 april 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ah, het niveau van een 14-jarige die niet weet wat het verschil tussen klit en clit is.
Ja, hoe wij het in Nederland kennen wel.quote:
Kipfilet welquote:Op zondag 11 april 2010 16:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Roti is lekker, kiprollade met boontjes niet.
Hier heb je bij de plaatselijke keurslager (Waar 50% van onze school in de pauze een broodje haalt (de andere 50% zit in de appie)) ook zo'n strippenkaart. Moet je 20x 2 euro uitgeven, krijg je 1 broodje van 2 euro gratisquote:Op zondag 11 april 2010 16:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In Enschede betaal je ook ¤5,- volgens mij, maar dat moet je KFC vragen, die heeft een fakking strippenkaart van die toko daar.!
Ja inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tijdens een etentje werden de borden op tafel gezet, met de mededeling: pas op, de borden zijn erg heet!
Dat is waarschijnlijk de trigger voor elk klein jongetje om toch te checken of het bord wel echt warm is.
Gaafquote:Op zondag 11 april 2010 16:38 schreef Chai het volgende:
Zo. Ik heb net een kalfje uit een baarmoeder gesleurd.
Ja, belachelijke fopacties zijn dat ook altijd.quote:Op zondag 11 april 2010 16:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier heb je bij de plaatselijke keurslager (Waar 50% van onze school in de pauze een broodje haalt (de andere 50% zit in de appie)) ook zo'n strippenkaart. Moet je 20x 2 euro uitgeven, krijg je 1 broodje van 2 euro gratisWoohoo
Ik ook, twee zelfs.quote:Op zondag 11 april 2010 16:49 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb zo'n vet schattige lipgloss in de vorm van een cupcake
Ik weet niet welke smaken mijne zijn. Heb ze ooit gekocht bij Asos.quote:Op zondag 11 april 2010 16:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
TofIk heb de strawberry, best lekker nog
Ik heb labelloquote:Op zondag 11 april 2010 16:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
TofIk heb de strawberry, best lekker nog
Ohh, ik heb 'm van de H&Mquote:Op zondag 11 april 2010 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet welke smaken mijne zijn. Heb ze ooit gekocht bij Asos.
Dat ziet er, ehm, apart uit.quote:
Te cutequote:Op zondag 11 april 2010 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kut tinypicheb 'm maar even op m'n photobucket gezet.
Je had gewoon de verkeerde link van tinypic gepakt.quote:Op zondag 11 april 2010 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kut tinypicheb 'm maar even op m'n photobucket gezet.
Ik weet al wat jullie vanavond etenquote:
Dat ruikt lekker man, instant-highquote:
Mijn vriend welquote:Op zondag 11 april 2010 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadmaar ik ben heul geen klein jongetje
[..]
?quote:Op zondag 11 april 2010 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vriend wel![]()
Ik heb daarnet een spin ingeslikt.
Ik wil het er niet meer over hebben![]()
Had je zo een honger ja?quote:Op zondag 11 april 2010 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vriend wel![]()
Ik heb daarnet een spin ingeslikt.
Ik wil het er niet meer over hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |