quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe moet dat in een cabrio zijn?
Ik heb overigens nog steeds de hardtop erop zitten. Luiheid.
Ja, gewoon een klein stukje je hand optillen en dan dus snuiven, dan shotje drinken en nog zuigen door een rietje idd, al slaan wij dat laatste vaak over.. Moet je echt een keer proberenquote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheoke en dan trek je je hand eraf, snuif je (?) drink je het shotje op en zuig je met een rietje boven het lege glas? Huh?
Is zo'n snuggie niets voor jou, als bankzitter zijnde ?quote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kan ook niet op de bank slapen zonder dekentjeZo'n lekkere fleece
quote:Op zondag 11 april 2010 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, dan zal ik wel een soort kinkhoest-aanval krijgen.
In een cabrio voel je toch amper tocht? Gaat allemaal over je heenquote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe moet dat in een cabrio zijn?
Ja, dat zou ik waarschijnlijk wel rlx vindenquote:Op zondag 11 april 2010 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is zo'n snuggie niets voor jou, als bankzitter zijnde ?
Nou ja...quote:Op zondag 11 april 2010 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik merk wel dat zelfs met het dak open dat als ik een ritje heb gemaakt in dik 25+ je alsnog uitstapt als een bezweet persoon.
quote:Op zondag 11 april 2010 15:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik waarschijnlijk wel rlx vinden
Heb je geen saté-prikkers?quote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
Godver, ik maak een cake, was ie net nog helemaal niet-gaar van binnen. Terwijl de bovenkant wel bruin was..
Deze laptop is baas, ik kan als Sneeuwwitje door het leven.quote:
Weet niet, muggen steken me meestal toch wel. Als ze eenmaal op je kamer zijn dan prikken ze je, dus dat wordt niet meer of minder als je niet onder de dekens ligt.. Je maakt het ze hoogstens makkelijker om een plekje te vinden.quote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar steken muggen je dan niet veel eerder?
Nu heb je het gemaakt.quote:Op zondag 11 april 2010 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze laptop is baas, ik kan als Sneeuwwitje door het leven.
Wat? Je vindt me niet leuk als ik zoals Sneeuwwitje kijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |