Ik ook naakt maar op de een of andere manier móet ik gewoon een laken over mij heen hebben, ook al crepeer ik van de hitte om in slaap te komenquote:Op zondag 11 april 2010 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond het hier vorige zomer goed te doen.. Al staat de zon wel op mijn kamer gericht voor 'ie ondergaat, dus wat dat betreft..![]()
Ach ik slaap gewoon naakt en zonder dekens met m'n dakramen op ventilatiestand en dat is prima.
Ach, ik werk in een ziekenhuis, in een archief, daar is het ALTIJD 18 graden. Als je dan om 5 uur vertrekt krijg je toch een fakking baksteen tegen je hoofd aan.quote:Op zondag 11 april 2010 15:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je maar niet zoals de rest de airco op 18 graden zet.Dan krijg je toch een godsklap als je buiten in 30+ stapt.
Ik moest vorige week nog lachen tijdens Heracles - NEC, mijn maat stond de hele tiid te niezen, proesten en te kuchen.quote:
Ja, even je hand nat maken (gewoon likkenquote:Op zondag 11 april 2010 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je maakt die vlam dus uit met je hand ofzo, huh?
Hahaha ahhhw, Ricko schaamt zich naaktquote:Op zondag 11 april 2010 15:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook naakt maar op de een of andere manier móet ik gewoon een laken over mij heen hebben, ook al crepeer ik van de hitte om in slaap te komen
wat voor een flikker ben jijquote:Op zondag 11 april 2010 15:38 schreef RickoKun het volgende:
kut ik heb bijna geen drinken meer in huis
ALleen nog maar kleine laagjes drinken spa&fruit bosvruchten en cranberry bosbessensap
Herkenbaarquote:Op zondag 11 april 2010 15:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook naakt maar op de een of andere manier móet ik gewoon een laken over mij heen hebben, ook al crepeer ik van de hitte om in slaap te komen
Whehequote:Op zondag 11 april 2010 15:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, even je hand nat maken (gewoon likken) en dan erop, vuur dooft meteen door zuurstofgebrek en glas trekt vacuüm aan je hand, is leuk want dan kun je gewoon schudden en alles
Voel je niks van
Ik heb dat ook, maar het is meer omdat het veilig voelt. Als een soort beschermlaag.quote:Op zondag 11 april 2010 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ahhhw, Ricko schaamt zich naaktwat schattig.
Herkenbaar.quote:Op zondag 11 april 2010 15:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
18 graden is nog relaxt op mijn werk is het 3 gradenquote:Op zondag 11 april 2010 15:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ach, ik werk in een ziekenhuis, in een archief, daar is het ALTIJD 18 graden. Als je dan om 5 uur vertrekt krijg je toch een fakking baksteen tegen je hoofd aan.
Als ik maar ergens kan liggen, vind ik het wel best.quote:Op zondag 11 april 2010 15:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HerkenbaarIk kan echt niet in slaap vallen anders
Je werkt in de diepvries?quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef gers het volgende:
[..]
18 graden is nog relaxt op mijn werk is het 3 graden
bijnaquote:
Ja vroeger vond ik dat ook, nu nog steeds wel maar het is geen must meer.quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, maar het is meer omdat het veilig voelt. Als een soort beschermlaag.
quote:Op zondag 11 april 2010 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg altijd zo'n droge hoest als ik met het autoraampje open rijd.
Maar steken muggen je dan niet veel eerder?quote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vroeger vond ik dat ook, nu nog steeds wel maar het is geen must meer.
Ik kan ook niet op de bank slapen zonder dekentjequote:Op zondag 11 april 2010 15:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik maar ergens kan liggen, vind ik het wel best.
Ik slaap waar ik wens.quote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kan ook niet op de bank slapen zonder dekentjeZo'n lekkere fleece
inderdaad dikke jas aan + mutsquote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, maar dan ben je er ook op gekleed. Ik werk gewoon in een t-shirt, polo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |