Ze vinden het jammer "ze wilden graag alle familie bijeen hebben" Maar ze accepteren he taltijd wel. Want ik kom sowieso al verrekte weinigquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 14:13 schreef Aure het volgende:
Whehe onze upc mediabox doet het niet goed, dus mn broers zijn te chagrijnig nu omdat ze feyenoord niet kunnen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Prima stand zoals het nu staat.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 14:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]Mjah radio en teletekst staan aan :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan zijn ze paar dagen later kassie wijlen en dan baal je.quote:Op zondag 11 april 2010 14:10 schreef Laydina het volgende:
@steer.
Heb die dag al borrel van het werk, daarna soort afscheidsdiner met collega's en daarna de stad in
En ik weet dat bij m'n oma ik mij kapot zal vervelen en het toch niks aan ga vinden. Dus de keuze is eigenlijk snel gemaakt. alleen dat plichtsgevoel.Maar nu dus afgezegd .. opluchting
Herkenbaar.quote:Op zondag 11 april 2010 14:10 schreef Laydina het volgende:
@steer.
Heb die dag al borrel van het werk, daarna soort afscheidsdiner met collega's en daarna de stad in
En ik weet dat bij m'n oma ik mij kapot zal vervelen en het toch niks aan ga vinden. Dus de keuze is eigenlijk snel gemaakt. alleen dat plichtsgevoel.Maar nu dus afgezegd .. opluchting
Eerlijk gezegd zou mij dat wss niet veel doen hoorquote:Op zondag 11 april 2010 14:21 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
en dan zijn ze paar dagen later kassie wijlen en dan baal je.
Af en toe bezoekje brengen is ook importante! Maargoed, anders ga je toch dagje later alsnog even bakkie doen?
Nee een collega van mij heeft baan bij andere afdeling een verdieping hogerquote:Op zondag 11 april 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herkenbaar.En ga je van baan wisselen?
dat dus. maargoed ik ga minimaal 1x per week naar mijn opa en omaquote:Op zondag 11 april 2010 14:21 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
en dan zijn ze paar dagen later kassie wijlen en dan baal je.
Af en toe bezoekje brengen is ook importante! Maargoed, anders ga je toch dagje later alsnog even bakkie doen?
nja ik ook weer niet zó vaak, maar ieder voor zich denk ik. Zeker als je een prutrelatie hebt oid met die mensjes.quote:Op zondag 11 april 2010 14:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat dus. maargoed ik ga minimaal 1x per week naar mijn opa en oma
Dinsdagavond, eerder niet.quote:
ze wonen bij mij ook wel in de buurt hoor,middenin het centrum van delft, dus als ik in de stad ben wip ik altijd even langs voor een bakkie koffie. toen oma in het ziekenhuis lag kookte ik ook 3x in de week bij opa, mijn neefje kwam dan ook vaak eten en dan fleurde hij helemaal opquote:Op zondag 11 april 2010 14:31 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nja ik ook weer niet zó vaak, maar ieder voor zich denk ik. Zeker als je een prutrelatie hebt oid met die mensjes.
Ik vind het er iig altijd fijn
quote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef cybermans het volgende:
woman in GH2 en niet bepaald zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |