haha, niet meer, maar ik heb een twee jaar terug een poosje Italiaanse les gehad, toevallig heb ik laatst het lesboek weer tevoorschijn gehaald want ik wil me er weer in verdiepen. Italiaanse taalquote:
ah okee! en wat heb je gedaan die vijf jaar? studie ongeveer klaar oid?quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:17 schreef JH87 het volgende:
Oh en ik ben 22 en ik werk en ik studeer en ik woon bijna vijf jaar in Groningen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Toch niet via dat kaartje van de Albert Heijn hè?![]()
Edit: [ afbeelding ]
Hij is ook gewoon met een nieuwe studie begonnen, de pretentieuzert!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:20 schreef Oneself het volgende:
ah okee! en wat heb je gedaan die vijf jaar? studie ongeveer klaar oid?
Italiëquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
haha, niet meer, maar ik heb een twee jaar terug een poosje Italiaanse les gehad, toevallig heb ik laatst het lesboek weer tevoorschijn gehaald want ik wil me er weer in verdiepen. Italiaanse taal![]()
En die nieuwe studie doet ie net 2 maanden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon met een nieuwe studie begonnen, de pretentieuzert!
zooo pretentieus!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon met een nieuwe studie begonnen, de pretentieuzert!
Iets verkeerds gegeten en toen is mn lichaam dat gaan overcompenserenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:16 schreef nietzman het volgende:
Hoe komt dat?
Totally spices kijken en zometeen naar college. bahquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
daaag!
wat voor onzinnigs zijn jullie aan 't doen atm?
mwhehe, bedoel je Totally Spies of kijk je naar 'n Rudolf-van-Veen-versie ervan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:27 schreef Fems het volgende:
[..]
Totally spices kijken en zometeen naar college. bah
Oeps. Ik ben ook nog niet helemaal wakker! Ik lach mezelf nu even heel hard uit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
mwhehe, bedoel je Totally Spies of kijk je naar 'n Rudolf-van-Veen-versie ervan?
water nippen is absoluut niet onzinnig, beterschap iig dan.
Ik ga lunchenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:20 schreef Oneself het volgende:
daaag!
Op Zernike zitten en proberen niet al te hard te gapen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
daaag!
haha Zernike, ge-ze-llig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Op Zernike zitten en proberen niet al te hard te gapen.Jij?
Ik vind Zernike best leuk ja, zit vooral veel koffie te drinkgen met mensen. Dat ik dan tussendoor af en toe moet studeren neem ik maar voor lief.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:37 schreef Oneself het volgende:
[..]
haha Zernike, ge-ze-llig.
ik ga zo even sporten, ben bezig met voorbereidingen om m'n kamer te veranderen, wat muziek te dloaden.. het leven is relaxed op t moment.![]()
hahaha hoe lui klinkt dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |