abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80183946
Ik heb hem nog niet liggen.
MAAR ik kan mijn contract verlengen. Probleem is dat ik al een Iphone heb (2 zelfs) en die ook wil behouden. Ik wil tevens gewoon het iPhone abonnement behouden ivm t-mobile family en dat de bundel gewoon goed aansluit bij mijn belgedrag. Alleen T-Mobile biedt dit abonnement niet aan met Sim-Only.

Oftewel wie heeft intresse in een NIEUWE ONGEBRUIKTE IPhone incl factuur
Type kun je dus zelf nog kiezen evenals de kleur aangezien ik aankomende week pas de verlening ga doen.

Vraagprijs voor een 16Gb is dan ¤550,- (250 voor mij en 300 bijbetaling bij 1 jarig contract)
Vraagprijs voor een 32Gb is ¤ 640,- (250 voor mij en 390 bijbetaling bij 1 jarig contract)
pi_80184058
wat is dit?

V&A 2.0, waarin we spullen aanbieden die nog niet eens in eigen bezit zijn
pi_80184078
kan hem wel al halen maar dan is er geen keus meer
pi_80204005
Dude, dat zijn nieuwprijzen...

Geef me 1 goede reden waarom ik dan bij jou moet kopen i.p.v. in de winkel?
Is het een vraagprijs of een vaste prijs?
pi_80205263
ik weet niet waar jij ze haalt voor die prijs dan ? Laagste wat ik kon vinden was 630 voor de 16gb. dan zit ik daar dus 80 euro onder en dan heb je eveneens een nieuw exemplaar.
  zondag 11 april 2010 @ 22:17:47 #6
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_80206229
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:00 schreef harley het volgende:
ik weet niet waar jij ze haalt voor die prijs dan ? Laagste wat ik kon vinden was 630 voor de 16gb. dan zit ik daar dus 80 euro onder en dan heb je eveneens een nieuw exemplaar.
Media Markt verkoopt sinds enkele dagen de iPhones zonder abo, voor 588,- en 688,-
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_80206484
nieuwe europese regels is.

Zolang jij het contract niet stop zet word je huidige contract een maandelijkse contract .
Die je stop kan zetten wanneer jij wilt.

Of anders gezegt.

Verleng je contract niet en ga deze pas verlengen als er een telefoon kapot is gegaan .
Doe ik ook namelijk.

Alleen bij mij stroom voorziening nuon .
Krijg standaard 25% korting bij mijn contract .
Alleen had ik getekend voor 2jaar .
Gelukkige ging in 2010 de nieuwe regeling in en kunnen ze mijn contract niet stop zetten en houw ik de recht van 25% korting.
Krijg de gekste aanbieding nu omdat ze liever willen hebben dan ik een anderen contract tekent.
Helaas alles wat ze aanbieden is in hun voordeel.
pi_80206613
trouwens over sim only kan wel

Gewoon een bel bundel met internet web and walk en family bellen plus ook nog thuis bellen is gewoon mogelijk met sim onyy.
Gewoon even beter kijken en niet laten om lullen door t-mobiel

Zie het probleem niet namelijk
pi_80214258
Je kunt hier alleen spullen verhandelen die je daadwerkelijk in je bezit hebt.
Geen pre-sale van iets dat misschien komen gaat
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')