Die "gevarenlichten" waar je het over hebt worden door de meeste automobilisten gewoon gebruikt om hun auto ergens neer te kunnen pleuren waar het niet mag.quote:Op zondag 11 april 2010 12:11 schreef Nemain het volgende:
Ja, lieve Fokkertjes, wat me toch gisteravond overkwam.
Ik had gewerkt in Arnhem en reed met een collega terug naar huis. Halverwege begon zijn auto opeens raar te doen, de motor sloeg steeds af en hij schokte heel erg. De collega mompelde wat over een klep die vastzat en dat er niet genoeg benzine werd toegevoegd, maar ik ben een vrouw dus dat ging een beetje langs me heen.
Hier doe ik even een beroep op jullie fantasie; stel je dit voor:
Een weg, waarbij beide weghelften van elkaar gescheiden zijn door een groenstrook. Aan de rechterkant van elke baan parkeerplaatsen, allemaal bezet.
Op die weg stopte de auto van mijn collega er wederom mee en hij kreeg hem voor een bloedstollende vijf minuten niet meer aan de praat. Hij had zijn gevarenlicht aangezet om andere automobilisten op de hoogte te stellen van de reden van het ongeoorloofd stilstaan.
En TOCH kregen mensen het voor elkaar boos te worden op ons en onze niet-werkende auto, en een toeterconcert was ons deel. Ze konden zien dat er iets mis was, want gevarenlicht, en ze konden het ook horen, want de motor bleef afslaan zodra de collega gas gaf. Dan toeter je toch niet?!
We staan daar niet voor niets stil, stelletje Tokkies, we hebben PECH. Dat gevarenlicht gaat niet voor niets aan!
Klacht: Asociale Arnhemmers die toeteren omdat je in de weg staat, terwijl je pech hebt.
Altijd meteen van het slechte in de mens uitgaanquote:Op zondag 11 april 2010 12:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die "gevarenlichten" waar je het over hebt worden door de meeste automobilisten gewoon gebruikt om hun auto ergens neer te kunnen pleuren waar het niet mag.
Dus dat mensen er over klagen is niet ongewoon.
quote:Op zondag 11 april 2010 12:11 schreef Nemain het volgende:
Ja, lieve Fokkertjes, wat me toch gisteravond overkwam.
Ik had gewerkt in Arnhem en reed met een collega terug naar huis. Halverwege begon zijn auto opeens raar te doen, de motor sloeg steeds af en hij schokte heel erg. De collega mompelde wat over een klep die vastzat en dat er niet genoeg benzine werd toegevoegd, maar ik ben een vrouw dus dat ging een beetje langs me heen.
Hier doe ik even een beroep op jullie fantasie; stel je dit voor:
Een weg, waarbij beide weghelften van elkaar gescheiden zijn door een groenstrook. Aan de rechterkant van elke baan parkeerplaatsen, allemaal bezet.
Op die weg stopte de auto van mijn collega er wederom mee en hij kreeg hem voor een bloedstollende vijf minuten niet meer aan de praat. Hij had zijn gevarenlicht aangezet om andere automobilisten op de hoogte te stellen van de reden van het ongeoorloofd stilstaan.
En TOCH kregen mensen het voor elkaar boos te worden op ons en onze niet-werkende auto, en een toeterconcert was ons deel. Ze konden zien dat er iets mis was, want gevarenlicht, en ze konden het ook horen, want de motor bleef afslaan zodra de collega gas gaf. Dan toeter je toch niet?!
We staan daar niet voor niets stil, stelletje Tokkies, we hebben PECH. Dat gevarenlicht gaat niet voor niets aan!
Klacht: Asociale Arnhemmers die toeteren omdat je in de weg staat, terwijl je pech hebt.
OP qouten..quote:Op zondag 11 april 2010 12:24 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
So he!! ongelofelijk..doe niet zo dom er zijn ergere dingen op de wereld...
Zal ik voortaan niet meer doen.quote:Op zondag 11 april 2010 12:28 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Mag wel. Staat alleen een beetje Adje.
Als dat zo zou werken zou het erg rustig zijn in KLB, er zijn immers altijd wel ergere dingen.quote:Op zondag 11 april 2010 12:24 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Haha Guilty! Ik gooi hem ook altijd overal neer met gevarenlichten aan, kan je makkelijk een uurtje wegquote:Op zondag 11 april 2010 12:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die "gevarenlichten" waar je het over hebt worden door de meeste automobilisten gewoon gebruikt om hun auto ergens neer te kunnen pleuren waar het niet mag.
Dus dat mensen er over klagen is niet ongewoon.
quote:Op zondag 11 april 2010 12:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als dat zo zou werken zou het erg rustig zijn in KLB, er zijn immers altijd wel ergere dingen.
En over dom gesproken, OP quoten.
Oprotten, zeikerd. Ga je druk maken over global warming of hongernegers in Afrika.quote:Op zondag 11 april 2010 12:24 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2010 12:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Haha Guilty! Ik gooi hem ook altijd overal neer met gevarenlichten aan, kan je makkelijk een uurtje weg
Nee, dat heeft puur te maken met niet lezen wat andere typen.quote:Op zondag 11 april 2010 12:35 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Het blijven herhalen is ook heel erg dom.
Rot lekker zelf op met je getoeter kreng!quote:Op zondag 11 april 2010 12:36 schreef Nemain het volgende:
[..]
Oprotten, zeikerd. Ga je druk maken over global warming of hongernegers in Afrika.
Ga je hond uitlaten.quote:Op zondag 11 april 2010 12:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, dat heeft puur te maken met niet lezen wat andere typen.
Goh, gaat goed vandaag met je he?
In chocoladevla!quote:
Heb ik niet, maar als je een lijntje heb wil ik jou wel uitlaten, kom je ook een keer buiten.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 13:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar als je een lijntje heb wil ik jou wel uitlaten, kom je ook een keer buiten.
[..]
Heb ik niet, maar als je een lijntje heb wil ik jou wel uitlaten, kom je ook een keer buiten.
Een eerdere keer was puur toeval dat hij het wel weer deed.quote:Op die weg stopte de auto van mijn collega er wederom mee en hij kreeg hem voor een bloedstollende vijf minuten niet meer aan de praat.
Indien ja, dan was dit vlak bij mijn huis. Hou eens op met auto's vlakbij mijn huis kapot laten gaan!quote:
ik bel altijd de anwb, zelfs voor het vervangen van een lekke bandquote:Op zondag 11 april 2010 13:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Een eerdere keer was puur toeval dat hij het wel weer deed.
Mannen trekken standaard de motorkap open bij problemen, maar er zijn er maar bar weinig die er ook daadwerkelijk iets mee kunnen. Ongeacht het probleem.
9 van de 10 weet nog niet eens hoe je gas moet geven onder de motorkap.
Dat kijken doen we alleen maar om slim te lijken tegenover de vrouw in kwestie, maar eik zijn we beter af om gewoon direct de ANWB te bellen.
Anders breken je nagels zeker...?quote:Op zondag 11 april 2010 13:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik bel altijd de anwb, zelfs voor het vervangen van een lekke band![]()
ik vind dat zo'n ontzettend kutwerk
quote:Op zondag 11 april 2010 13:17 schreef ColtZ40 het volgende:
je collega weet precies wat het probleem is. Wat een lul zeg! Goedkopen flikker die te gierig is om zijn gasklephuis te laten vervangen.
ik ben een manquote:Op zondag 11 april 2010 13:14 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Anders breken je nagels zeker...?
[..]
Jij misschien wel, dat sommige mensen hun zoon als een wijf (willen) opvoeden moeten ze zelf weten, dat geld niet voor iedereen he.quote:Op zondag 11 april 2010 13:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Een eerdere keer was puur toeval dat hij het wel weer deed.
Mannen trekken standaard de motorkap open bij problemen, maar er zijn er maar bar weinig die er ook daadwerkelijk iets mee kunnen. Ongeacht het probleem.
9 van de 10 weet nog niet eens hoe je gas moet geven onder de motorkap.
Dat kijken doen we alleen maar om slim te lijken tegenover de vrouw in kwestie, maar eik zijn we beter af om gewoon direct de ANWB te bellen.
Kom je me halen dan?quote:Op zondag 11 april 2010 13:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, jij hebt een diagnosecomputer bij de hand als je op pad gaat met je auto?quote:Op zondag 11 april 2010 14:05 schreef JSerry het volgende:
[..]
Jij misschien wel, dat sommige mensen hun zoon als een wijf (willen) opvoeden moeten ze zelf weten, dat geld niet voor iedereen he.
Tuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |