De volgende keer daar dus even kijkenquote:Ik heb zelf geen tijd om inkopen te doen, hoe kan ik iemand machtigen?
Als pashouder kunt u iemand machtigen om inkopen te doen bij Makro. Vermeld op officieel bedrijfsbriefpapier de naam van degene die u machtigt. Geef tevens de bezoekdatum aan. Onderteken de machtiging met uw handtekening.
Op vertoon van de machtigingsbrief, een eigen geldig legitimatiebewijs en de klantenpas van de inkoopgemachtigde krijgt de gemachtigde toegang tot de Makro-vestiging.
Ik heb het niet verzonnen he?quote:Op zondag 11 april 2010 11:52 schreef Holy_Goat het volgende:
officieel Bedrijfsnaampapier
(hij is voorzitter van entennisvereniging en heeft geen 'officieel bedrijfspapier')
*kan er wel een debiel logo bijzetten uiteraard.
pas heb ik dan uiteraard wel gewoon.
Bij de Makro in Amsterdam moet je zelf je pas scannen. Kijkt helemaal niemand naar.quote:Op zondag 11 april 2010 11:58 schreef Hobbybob123 het volgende:
Als je braaf bij binnenkomst de pas laat zien (dus proactief zeg maar) kun je vaak gewoon doorlopen !
IIg bij de sligro in Amersfoort wel (is ook onderdeel van dezelfde maatschappij volgens mij).
In Delft niet en voor zover ik weet moet je daar een bankpas laten zien met de naam van de pashouder... Maar dat kan versoepelt zijn in de loop der jarenquote:Op zondag 11 april 2010 11:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Bij de Makro in Amsterdam moet je zelf je pas scannen. Kijkt helemaal niemand naar.
Sligro is zeker niet hetzelfde als Makro. In Amsterdam (Duivendrecht meer) zit er een groot hek tussen zodat je niet van de ene parkeerplaats naar de andere kan lopen. Sligro is meer Food, daar kun je geen losse flessen kopen in vergelijk met de Makro. Daar is alles BIG.quote:Op zondag 11 april 2010 11:58 schreef Hobbybob123 het volgende:
Als je braaf bij binnenkomst de pas laat zien (dus proactief zeg maar) kun je vaak gewoon doorlopen !
IIg bij de sligro in Amersfoort wel (is ook onderdeel van dezelfde maatschappij volgens mij).
Dus de makropas en de pinpas lenen, nouja, prima, werkt ook.quote:Op zondag 11 april 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In Delft niet en voor zover ik weet moet je daar een bankpas laten zien met de naam van de pashouder... Maar dat kan versoepelt zijn in de loop der jarenBen er al een tijdje niet meer geweest, dus zou het niet weten.
Ene vestiging doen ze idd een stuk moeilijker dan bij de andere, maar durf niet te zeggen hoe dat bij Delft is. Gewoon een handtekening enz moet voldoende zijn lijkt me.quote:Op zondag 11 april 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen he?
Maar je kunt het erop wagen, je zou ze morgen ook even kunnen bellen (de vestiging waar je heen gaat), want volgens mij zijn ze in de ene vestiging ook strenger dan bij de andere vestiging.
Zo ben ik er al geregeld naar binnen gelopen met een macropasje + verlopen chippas van een maatje inderdaad.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:24 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Makro best werkt het zo: makro pas met naam A en ander pasje (bank/verz/etc) met naam A en je kunt binnen
Bij mij wel hoor, ik ben er 2 weken geleden nog geweest.quote:Op zondag 11 april 2010 12:01 schreef tcr het volgende:
Bij de Makro vragen ze tegenwoordig helemaal niet meer om een identiteitskaart, dus gewoon pasjes onder de scanner, big smile en doorlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |