Is it true...quote:
Ik zag het ja. Hoewel er toch nog wat mensen het waagden om positief te zijn!quote:Op zondag 11 april 2010 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, kijk eens wat een godslastering.
[..]
Die hebben we hier gister nog gedraaid!quote:
Ik was niet dol op het nummer, beetje saai en dertien-in-een dozijn. Niet slecht, maar ik vond het niet opvallend.quote:Op zondag 11 april 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hebben we hier gister nog gedraaid!
Dirkh vond het 'wel erg easy listening'.
Ik vond haar zo'n mooi heldere stem hebben.quote:Op zondag 11 april 2010 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was niet dol op het nummer, beetje saai en dertien-in-een dozijn. Niet slecht, maar ik vond het niet opvallend.
Zweedse inzending dit jaar is bijna een kopiequote:Op zondag 11 april 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hebben we hier gister nog gedraaid!
Dirkh vond het 'wel erg easy listening'.
Tis ook niet het nummer wat me het meest is bijgebleven...quote:Op zondag 11 april 2010 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was niet dol op het nummer, beetje saai en dertien-in-een dozijn. Niet slecht, maar ik vond het niet opvallend.
Swing when you're winningquote:Op zondag 11 april 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond haar zo'n mooi heldere stem hebben.
En de kleur van heur jurk!
Maar kom, om de TT te vieren:
Concurrentje voor Tom Dicequote:Op zondag 11 april 2010 11:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zweedse inzending dit jaar is bijna een kopie
quote:Op zondag 11 april 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
Zie hoe het KLB topic toch nog mensen heeft opgebracht die het ESF subforum nog niet gezien hadden?
Ik heb er even een linkje naar alle deelnemers hier gezet
Wat een grote zaalquote:Op zondag 11 april 2010 11:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zweedse inzending dit jaar is bijna een kopie
Moggequote:Op zondag 11 april 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Mijn vissies speelden net (alle vijf!) in de wildwaterbaan.
2003 was in elk geval in Ahoy!quote:Op zondag 11 april 2010 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeger was ons NSF toch ook in grote zalen?
Jaquote:
Eboniquequote:Op zondag 11 april 2010 12:15 schreef HuubTuub het volgende:
ja, ik ben nog eens een keeer gedwongen om mee te gaan naar Ahoy. Daar werd toen Michelle gekozen om zonder schoenen een liedje te kermen.
Ik wist hetquote:Op zondag 11 april 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
2004 was in elk geval in Ahoy!
Waar Gordon mee deedCheck maar, die zaal!
Wat leuk!quote:Op zondag 11 april 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
JaEr zit zo'n lage ondiepe richel in, eigenlijk voor plantjes, maar als de zon op het schermpje schijnt komen er bubbels uit de zuurstofsteentjes die dan in die richel komen. En dan gaan ze daar doorheen crossen!
Alle vijf achter elkaar, heen en weer.
Oh! En ik heb gister McMossel gezien!![]()
![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ebonique.
[..]
Ik wist het! Je laat geen kans onbenut (en dat al sinds 2003) om dat nummer te spammen
.
ja, de zingende zeugen waren er ook. Die vond de zaal erg goed maar die kregen niet genoeg stemmen.quote:
Ik kan het refrein zo voor de geest halenquote:Op zondag 11 april 2010 12:22 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ja, de zingende zeugen waren er ook. Die vond de zaal erg goed maar die kregen niet genoeg stemmen.
Meer dan dat is me ook niet bijgebleven.
nee, dan deze poging van Gordon;quote:Op zondag 11 april 2010 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist het! Je laat geen kans onbenut (en dat al sinds 2003) om dat nummer te spammen
.
Dat zget genoeg tochquote:Op zondag 11 april 2010 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom doet Stieneke ons dit aan??. Het is al zo'n simpele naam, en dan ook nog fout spellen
.
2001 en 2003 meegedaan, toch?quote:Op zondag 11 april 2010 12:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan het refrein zo voor de geest halen. En die gouden pakken die ze aan hadden.
Oh ik wist alleen van 2001quote:
quote:
TNXquote:
quote:
Die andere van 2003 is ook lekker he?quote:Op zondag 11 april 2010 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik wist alleen van 2001. 9 jaar geleden
, toen was ik 12.
KOPEN moetmag je het!quote:Op zondag 11 april 2010 12:33 schreef Dirkh het volgende:
Intussen ben ik Robbie Williams aan het binnenhalen. Na gisteravond is dat óók al verplichte kost.
hoezo verplichte kost?quote:Op zondag 11 april 2010 12:33 schreef Dirkh het volgende:
Intussen ben ik Robbie Williams aan het binnenhalen. Na gisteravond is dat óók al verplichte kost.
4 voorrondes in een iets kleinere zaal, 1 keer finale in Globen, zweden's grootse concertzaal...16.000 mensenquote:
waarom doe je dat met Robbie?quote:Op zondag 11 april 2010 12:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik moet mijn muzieksmaak verbreden.
En zie deze blikken dan... Sommigen om bang van te wordenquote:Op zondag 11 april 2010 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh the shark babe has such pretty teeth, dear
And he shows them pearly white.
Whehe, die speed-glimlach op 0.11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |