Een FA ook goed?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
En waar ik wederom vergeet het nummer aan te passen![]()
Zou er een mod zo vriendelijk willen zijn
quote:
Ywquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ty kally. ik ben u eeuwig dankbaar
En hoe luiden deze namen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
Spanky![]()
Ook wel een leuke naam voor een kat, maar vooralsnog zijn we uit de namen voor de 2 kittens, maar het is natuurlijk nog geen begin juni
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
Fijn een typo goed willen zetten en dan jezelf quoten, goed bezig ikke![]()
Maar wel leukquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Ratata ratata ratata.
Tom voor de zwarte en Fox voor de rooie.
Lekker kort en simpel.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat ook weleens![]()
Koninginnegedrag noem ik het.
En dan snel jezelf corrigeren voordat iemand het ziet
tering. ik wil alleen zeggen; herkenbaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Ratata ratata ratata.
Tom voor de zwarte en Fox voor de rooie.
Lekker kort en simpel.
hmm ken ik niet welk merk?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
Ik heb vandaag groene thee met vanille smaak gekocht (ben ik normaal niet zo dol op maar dacht als het niks is neem ik het wel mee naar de zaak) maar die is echt lekker
Herkenbaar? Heet jij ook Tom?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
tering. ik wil alleen zeggen; herkenbaar
Moest even gaan kijkenquote:
Ik normaal ook niet, maar ben de laatste tijd erg veel thee aan het drinken en ik vind groene thee citroen erg lekker, maar lust eik wel bijna alle theesmaken, behalve sinaasappelquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Echt?! ik ben niet zo van de groene theeGomi wel
![]()
ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n theeleut, maar als ik in mijn gezondheidsfreakperiode zit vind ik rooibos-honing wel lekker
Want Fox bleek een meisje te zijnquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehehe nee
katten van mijn broer
een zwart/witte tom, een rode fox en werd later foxy
yeah groene thee heerst. alleen ben ik nu licht onder invloed van een ander soort drankquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Echt?! ik ben niet zo van de groene theeGomi wel
![]()
ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n theeleut, maar als ik in mijn gezondheidsfreakperiode zit vind ik rooibos-honing wel lekker
Sinaasappel vind ik juist wel weer lekker, net als citroen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar ben de laatste tijd erg veel thee aan het drinken en ik vind groene thee citroen erg lekker, maar lust eik wel bijna alle theesmaken, behalve sinaasappel
hmm ken ik niet. klinkt wel goed tbh. alleen geen lidli hier in de buurt geloof ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Moest even gaan kijken![]()
Westminster, moest even naar de Lidl en daar zag ik het opeens liggen, en ben de laatste tijd aan het theeleuten dus we proberen alles uit
Ik zit weer aan het waterquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:15 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah groene thee heerst. alleen ben ik nu licht onder invloed van een ander soort drank
Naja zeg, dat is ook toevallig en dan ook nog eens (bijna) dezelfde kleuren bij dezelfde namenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehehe nee
katten van mijn broer
een zwart/witte tom, een rode fox en werd later foxy
ik zit alvast aan de wijn, ook van de Lidlquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit weer aan het water![]()
Ben wel erg gezond bezig
wordt nooit wat met je zo hequote:Op zaterdag 10 april 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit weer aan het water![]()
Ben wel erg gezond bezig
Daar haal ik altijd de ijsthee voor de kinderen, vinden ze erg lekker en kost werkelijk niks daar, en ik kijk vanaf mijn balkon bijna de winkel inquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ken ik niet. klinkt wel goed tbh. alleen geen lidli hier in de buurt geloof ik
maak je over Kally maar geen zorgen, dat komt wel goed met haarquote:
yeah idd. vandaar ook die tering van me.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naja zeg, dat is ook toevallig en dan ook nog eens (bijna) dezelfde kleuren bij dezelfde namen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maak je over Kally maar geen zorgen, dat komt wel goed met haar![]()
Hee Kally heb jij die leuke flessen wijn met nummer nog besteld?
Westminster heb ik ook, vind het erg lekker.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Moest even gaan kijken![]()
Westminster, moest even naar de Lidl en daar zag ik het opeens liggen, en ben de laatste tijd aan het theeleuten dus we proberen alles uit
Een terechte teringquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:19 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd. vandaar ook die tering van me.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Westminster heb ik ook, vind het erg lekker.
En ik ben ook dol op Earl Grey
yups ook kattenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een terechte tering![]()
heb jij zelf ook huisdieren?
Soms doe ik creatief met thee en koop ik losse early grey en meng die met jasmijnthee, echt lekker.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Westminster heb ik ook, vind het erg lekker.
En ik ben ook dol op Earl Grey
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms doe ik creatief met thee en koop ik losse early grey en meng die met jasmijnthee, echt lekker.
Ik lijk nu toch wel een theemuts
Wij hebben hier ook zo'n theewinkel, dat is dus een hele populaire zaak hier, je kan er ook allerlei ouderwets snoep kopen en hightea-en en ze ze hebben er allerlei bijzonder smaken thee, zoals citroenballenthee en heerlijk zoeten 1001-nachtthee, zo'n leuk winletje met allemaal van die potten enzo.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezellig toch
Vroeger hadden we hier een theewinkeltje in de stad (misschien nog wel maar kom er eik nooit) ging ik dan met mijn moeder heen sloegen we hele ladingen in, maar dan heb je veel smaken ineens om uit te kiezen hoor
Jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook zo'n theewinkel, dat is dus een hele populaire zaak hier, je kan er ook allerlei ouderwets snoep kopen en hightea-en en ze ze hebben er allerlei bijzonder smaken thee, zoals citroenballenthee en heerlijk zoeten 1001-nachtthee, zo'n leuk winletje met allemaal van die potten enzo.
Hier dus http://www.indenbiesenschuur.nl/?page=trquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawaar zit die? Kan ik daar mooi een keer snuffelen en hightea-en
Borsthoningquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier dus http://www.indenbiesenschuur.nl/?page=tr
En echt, de high-tea daar is geweldig lekker, alles handgemaakt.
High-tea, zó lekker, met komkommersandwiches en scones.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier dus http://www.indenbiesenschuur.nl/?page=tr
En echt, de high-tea daar is geweldig lekker, alles handgemaakt.
Ik was er 2 weken geleden nog, de warme scones zijn heerlijkquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Borsthoning![]()
Ik heb hem opgeslagen in mijn favorieten, daar ga ik zeker heen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
High-tea, zó lekker, met komkommersandwiches en scones.
Af en toe ga ik met mijn moeder naar Noordwijk en gaan we daar de high-tea gebruiken met alles erop en eraan, zo leuk!
Drink ik mijn thee met mijn pink omhoog
High-tea is gewoon leuk en weer eens iets anders.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
High-tea, zó lekker, met komkommersandwiches en scones.
Af en toe ga ik met mijn moeder naar Noordwijk en gaan we daar de high-tea gebruiken met alles erop en eraan, zo leuk!
Drink ik mijn thee met mijn pink omhoog
Ga er zeker heen, alleen al voor het snoep, zullen de jongens ook vast niet erg vindenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er 2 weken geleden nog, de warme scones zijn heerlijk![]()
Naja, eigenlijk is alles lekker daar.
Je jongens kijken hn ogen uit, net als jij.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga er zeker heen, alleen al voor het snoep, zullen de jongens ook vast niet erg vinden
Wat een gedoequote:Op zaterdag 10 april 2010 23:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Twee keer de Helft is één! The final Countdown!
'avond.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je jongens kijken hn ogen uit, net als jij.
Ze hebben er ook hele leuke kop en schotels en mokken enzo
En tussendoor nog even de patat/friet discussiequote:
iIk zocht laatst een grappig kadootje en heb daar toen een opblaasbare theemuts gekocht.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat ze dat zeggen,
Dat vind ik altijd zo leuk om te kopen maar ja, ik heb er inmiddels wel genoeg, alhoewel kan ze vervangen natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
iIk zocht laatst een grappig kadootje en heb daar toen een opblaasbare theemuts gekocht.
Als Laysa eens bij je is kunnen we er weleens meettea-en
Ik ook, worteltjestaart, heerlijk!quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
High-tea is gewoon leuk en weer eens iets anders.
Hier krijg dan een zoete en een hartige gang, zo lekker, vorige keer hadden ze worteltjestaart, ik hou van worteltjestaart
Vroegah had je in de supermarkt in de vriezer worteltjestaart van Maitre Paul, die was lekkerquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, worteltjestaart, heerlijk!
quote:Op zondag 11 april 2010 01:29 schreef hondjes het volgende:
Zo.....17 uur in de auto gehangen,,,maar weer veilig thuis....
Thanks....quote:
Jij zegt flauwe dingen over de serie Spartacus.quote:Op zondag 11 april 2010 10:41 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen en gefeliciteerd en welkom thuis!
Censureren, gewoon omdat 't kanquote:
Wat ga ik doen?quote:Op zondag 11 april 2010 11:24 schreef leoleoleo het volgende:
Liesje ... Ga je ook broodksten op U-stream ?
Sorry. Vat het niet persoonlijk op, lekkere gladiator van mequote:Op zondag 11 april 2010 10:45 schreef Dementor het volgende:
Jij zegt flauwe dingen over de serie Spartacus.
Niet lief!
ik vond dit Coos, ik weet niet of het echt werktquote:Op zondag 11 april 2010 13:25 schreef Coos het volgende:
Hoe kan je zo'n hotmailaccount opheffen?
Hondjes bedankt voor de tip en welkom in de kou thuis.
Dankje Fann dat ga ik vanavond effe doen.quote:Op zondag 11 april 2010 13:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vond dit Coos, ik weet niet of het echt werkt
1. Open je hotmailaccount
2. klik rechtsboven op help
3. klik op inhoud
4. klik op informatie over je account
5. klik op je account afsluiten
5. klik op ga je naar de pagina Account sluiten
6. klik op mijn account sluiten
Door deze account te sluiten markeer je je account als inactief. Opgeslagen e-mail wordt voorgoed verwijderd en inkomende e-mail wordt geweigerd. Je .NET Passport-account werkt echter nog wel en je e-mailnaam blijft gereserveerd.
Als je je account opnieuw wilt activeren, ga je naar [www.hotmail.com] en typ je je aanmeldingsnaam en wachtwoord. Je kunt dan opnieuw e-mail verzenden en ontvangen met MSN Hotmail.
Als je je account gedurende een periode van 30 dagen niet gebruikt, wordt deze definitief verwijderd. Deze vertraging is noodzakelijk om te voorkomen dat gebruikers frauderen met namen en adressen. Aangezien maar een beperkt aantal namen beschikbaar is, kunnen we bovendien andere gebruikers in staat stellen om te registreren onder je huidige e-mailnaam als je account definitief is verwijderd.
en HONDA WELOM thuis !
Ik kijk ook meequote:Op zondag 11 april 2010 13:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dankje Fann dat ga ik vanavond effe doen.
Maar nu zit ik Parijs-Roubaix te rijden.
Wie trapt daar dan ook in hequote:Op zondag 11 april 2010 13:25 schreef Coos het volgende:
GEHEIM BERICHTJE
Een paar weken geleden kreeg ik via hotmail: ***** heeft je een geheim berichtje gestuurd.
Toen ik daar op klikte kon je dus een 06-nummer invullen voor meer informatie.
Uiteraard heb ik dat niet gedaan maar door die klik hebben (criminelen?) wel mijn hotmailadresboek gekopieeerd en krijgt iedereen die daar in staat ook zo'n mailtje.![]()
Gelukkig staan daar niet zoveel mensen in want ik gebruik het zelden.
In de map verzonden items is daarover niets terug tevinden en zelf heb ik voor het laatst in augustus 2009 via hotmail iets verstuurd. Dat was in de vakantie in Spanje.
Stelletje oplichters!!!
Hoe kan je zo'n hotmailaccount opheffen?
Hondjes bedankt voor de tip en welkom in de kou thuis.
Hartstikke koud, heb de verwarming weer hoog en een Irish-coffee erbij, lekker even doorwarmenquote:
lekker weer om lui parijs-roubiax te kijken tochquote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hartstikke koud, heb de verwarming weer hoog en een Irish-coffee erbij, lekker even doorwarmen
quote:Op zondag 11 april 2010 15:43 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker weer om lui parijs-roubiax te kijken toch
Ik kijk meestal op de zondag naar de wielerkoersenquote:Op zondag 11 april 2010 15:47 schreef gomi het volgende:
[..]
jij kijkt ook?
vind een droge parijd-roubaix minder leuk. heb liever regen en modder
ah wielerliefhebber dusquote:Op zondag 11 april 2010 15:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kijk meestal op de zondag naar de wielerkoersen
Ik heb nog twee blikken erwtensoep van van de winter staan. Ik heb zin om er een open te maken. Beetje extra peper en maggi en weg zijn de koude voetenquote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hartstikke koud, heb de verwarming weer hoog en een Irish-coffee erbij, lekker even doorwarmen
MMmm, ook lekker, en dan zo Cancellara zien winnen . Wat rijdt die toch geweldigquote:Op zondag 11 april 2010 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog twee blikken erwtensoep van van de winter staan. Ik heb zin om er een open te maken. Beetje extra peper en maggi en weg zijn de koude voeten
Wat heeft Tom Boonen dom gereden he?quote:Op zondag 11 april 2010 15:43 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker weer om lui parijs-roubiax te kijken toch
was ook wel onverwacht met nog 46 km te gaan.quote:Op zondag 11 april 2010 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft Tom Boonen dom gereden he?
Ik denk dat Hüshovd 2 wordt .quote:Op zondag 11 april 2010 15:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ah wielerliefhebber dus
ik kijk ze ook allemaal. en volgende maand de start van de giro in amsterdam.
heb ik nu al zin in.
wie gok je vandaag als nummer 3?
cancellare en boonen zullen wel 1 en 2 zijn
quote:Op zondag 11 april 2010 16:02 schreef D. het volgende:
Er zijn ook mensen die niet naar fietsende mensen kijken?
Ik hoor af en toe een flard bij Langs De Lijn, dat vind ik meer dan genoeg.quote:Op zondag 11 april 2010 16:02 schreef D. het volgende:
zou t hem wel gunnen tbh. vind t een mooie renner.quote:
Ja hoor. Ik zit foto's te bewerken die afgelopen vrijdag met een bleek zonnetje allemaal een witte lucht meekregen.quote:Op zondag 11 april 2010 16:02 schreef D. het volgende:
Nee joh, Rabo is weer nergens te bekennen, hoe kan dat toch he?quote:Op zondag 11 april 2010 16:05 schreef gomi het volgende:
[..]
zou t hem wel gunnen tbh. vind t een mooie renner.
maar weer helemaal niets aan nederlanders he.
yups, allemaal leuk en aardig tot t ercht doe doet. dan zijn ze nergens. t is dat freire zijn werk heeft gedaan door milaan-san remo te winnen anders hadden ze wel een heel kleurloos voorjaar tot nu.quote:Op zondag 11 april 2010 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, Rabo is weer nergens te bekennen, hoe kan dat toch he?
Ja ikkequote:Op zondag 11 april 2010 16:02 schreef D. het volgende:
Het is toch te hopen, de Amstel Gold, dan moet Gesink maar eens aan de bak, en nee ik bedoel niet Antonquote:Op zondag 11 april 2010 16:11 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, allemaal leuk en aardig tot t ercht doe doet. dan zijn ze nergens. t is dat freire zijn werk heeft gedaan door milaan-san remo te winnen anders hadden ze wel een heel kleurloos voorjaar tot nu.
denk wel dat ze beter voor de dag komen vanaf volgende week.
quote:Op zondag 11 april 2010 16:13 schreef Kally het volgende:
Trouwens openen jullie lekker een RLS wieler topic, moesten wij ook met F1
Oh, sorry ben al wegquote:Op zondag 11 april 2010 16:13 schreef Kally het volgende:
en lbl. denk dat dat hem beterb ligt tbh.quote:Op zondag 11 april 2010 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch te hopen, de Amstel Gold, dan moet Gesink maar eens aan de bak, en nee ik bedoel niet Anton
Nee hoorquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 16:15 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
ik zit al in 1 siberie, lijkt me wel genoeg
quote:
Ik denk ook dat cance en boonen 1 en 2 gaan worden...de nr 3 heb ik niet echt een idee.......maar ik hoop dat cance wint voor boonenquote:Op zondag 11 april 2010 15:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ah wielerliefhebber dus
ik kijk ze ook allemaal. en volgende maand de start van de giro in amsterdam.
heb ik nu al zin in.
wie gok je vandaag als nummer 3?
cancellare en boonen zullen wel 1 en 2 zijn
t is echt een beest die cancellara.quote:Op zondag 11 april 2010 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk ook dat cance en boonen 1 en 2 gaan worden...de nr 3 heb ik niet echt een idee.......maar ik hoop dat cance wint voor boonen
quote:Op zondag 11 april 2010 16:22 schreef gomi het volgende:
[..]
t is echt een beest die cancellara.
die komt met 2.5 minuut voorsprong aan ofzo
hehe geen boonenfan hequote:
Ik heb een enorme aversie tegen die jongen...ook tegen armstrong...dat gaat niet meer veranderen dat gevoelquote:Op zondag 11 april 2010 16:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe geen boonenfan he
ik ook niet echt.
al vind ik hem minder irritant dan een paar jaar terug
quote:
yeah armstrong kan ik ook niet uitstaan. ik was altijd team ullrich. elk jaar weerquote:Op zondag 11 april 2010 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een enorme aversie tegen die jongen...ook tegen armstrong...dat gaat niet meer veranderen dat gevoel
quote:
hmmmm, jij wint.quote:Op zondag 11 april 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Iedereen eet, niet iedereen kijkt F1 of wielrennen
Klets jij maar lekker verder, mij stoort het in zijn geheel nietquote:Op zondag 11 april 2010 16:28 schreef Laysa het volgende:
Ik had geen probleem toen jullie over de F1 aan het kletsen waren, ook geen commentaar op gehad....dus ik klep lekker verder...tis maar voot even
quote:Op zondag 11 april 2010 16:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Klets jij maar lekker verder, mij stoort het in zijn geheel nietEnne ik heb ook een hekel aan Armstrong
Dat was mijn bijdrage
quote:Op zondag 11 april 2010 16:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmmm, jij wint.
ik eet ook spaghetti vandaag
Daar dacht ik net ook aanquote:Op zondag 11 april 2010 16:13 schreef Kally het volgende:
Dan wordt het alleen zo stil hierquote:
Spaghetti zonder saus en mét kaas?quote:Op zondag 11 april 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn jongste vind dat zo lekker, alleen zonder saus wel met veel kaas (raar kind soms hoor
)
Weet je wat...toedelsquote:Op zondag 11 april 2010 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Beter dan dat praten over die fietsers. Dat jaagt ook mensen weg
Jaquote:
helemaal niet raar. ik eet ook vaak zonder saus en wel met kaasquote:Op zondag 11 april 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn jongste vind dat zo lekker, alleen zonder saus wel met veel kaas (raar kind soms hoor
)
yups en zo jaag je dus ook mensen wegquote:Op zondag 11 april 2010 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Beter dan dat praten over die fietsers. Dat jaagt ook mensen weg
quote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef gomi het volgende:
[..]
helemaal niet raar. ik eet ook vaak zonder saus en wel met kaas
blijkbaar is het leuker dat er niemand hier post dan dat mensen het even over een gezamelijk iets hebben...zoals ik als zei...ik had ook geen moete met de f1....laters mopsquote:
van mij wel hoor. maar liever niets hier posten dan kletsen over wielrennen is wat anders dan ff grappen over een apart topic imoquote:Op zondag 11 april 2010 16:38 schreef Kally het volgende:
Dus we mogen er ook geen grapjes over maken dat wij wel een apart topic hebben
Tot volgende week dan maar D.quote:Op zondag 11 april 2010 16:40 schreef D. het volgende:
Weten jullie wat: ik heb het wel gehad met de SC
Ik zie de F1 mensen volgende week in het F1 topic wel
Ik denk dat jullie het even te zwaar lezen, er staan namelijk deze smileys bijquote:Op zondag 11 april 2010 16:43 schreef gomi het volgende:
[..]
van mij wel hoor. maar liever niets hier posten dan kletsen over wielrennen is wat anders dan ff grappen over een apart topic imo
en ik behoor ook tot die wij waar je t over hebt he
yeah i know. en ik zei mzzl en ik ben er stiekem nog steedsquote:Op zondag 11 april 2010 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie het even te zwaar lezen, er staan namelijk deze smileys bij
Weet ikquote:Op zondag 11 april 2010 16:45 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah i know. en ik zei mzzl en ik ben er stiekem nog steeds
quote:Op zondag 11 april 2010 16:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dacht dat ik hier nu incognito kon zitten met mijn nieuwe sjaal
shit idd. wistw el dat er ergens een gat zat in mijn redenatiequote:Op zondag 11 april 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar die sjaal heb je van mij, dus ik herken je
Maar ik zal het niet verder vertellenquote:Op zondag 11 april 2010 16:52 schreef gomi het volgende:
[..]
shit idd. wistw el dat er ergens een gat zat in mijn redenatie
az gaat ze klop geven. we worden kampioenquote:Op zondag 11 april 2010 16:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Twente weer gewonnen, dinsdag wordt erop of eronder
.
netjes gezien idd.quote:Op zondag 11 april 2010 16:55 schreef gomi het volgende:
[..]
cool, wist wel dat ik je kon vertrouwen.
Dat was ook niet echt een gewaagde uitspraak rond dat tijdstipquote:
Volgens D&D was Flecha dé man voor de tweede plek.quote:Op zondag 11 april 2010 17:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt een gewaagde uitspraak rond dat tijdstip. Die brede kan flink printen.
spaghetti hier. maar pas over 3 kwartier ofzoquote:Op zondag 11 april 2010 17:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens D&D was Flecha dé man voor de tweede plek.
Maar Hushovd rijdt boerenslim.
En ik zei het al om 2 min. over 4 hoor PP![]()
Zo, en wat eten we vanavond? Ik sperciebonen met een snitzel![]()
D&D ja, 'hij hangt er als een washandje aan'quote:Op zondag 11 april 2010 17:18 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens D&D was Flecha dé man voor de tweede plek.
Maar Hushovd rijdt boerenslim.
En ik zei het al om 2 min. over 4 hoor PP![]()
Ja, Ajax ook.quote:Op zondag 11 april 2010 16:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Twente weer gewonnen, dinsdag wordt erop of eronder
.
quote:
Een citroenijsje met slagroom van de Italiaanse ijssalon hier, heb ik nu zó'n zin inquote:
Ik heb hier Citroen sorbet ijs in de vriezer liggen voor D_K....zelf ben ik meer van de chocolutttt chips dingesquote:Op zondag 11 april 2010 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een citroenijsje met slagroom van de Italiaanse ijssalon hier, heb ik nu zó'n zin in.
Ga morgen meteen kijken of hij al open is.
een rel? waar?quote:Op zondag 11 april 2010 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
Hadden jullie een rel, ja?![]()
Ja die Twente he?
Man man man!
(Kut nu weet ik niet of ik een blije smiley moet posten want zo goed heb ik nou ook weer niet teruggelezen.)
ws kledingquote:Op zondag 11 april 2010 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
Voetbal is altijd goed!
Wat trekken jullie aan met het WK?
quote:Op zondag 11 april 2010 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
Hadden jullie een rel, ja?![]()
Ja die Twente he?
Man man man!
(Kut nu weet ik niet of ik een blije smiley moet posten want zo goed heb ik nou ook weer niet teruggelezen.)
Nietquote:
quote:
Mja...dat komt denk ik omdat we niet genoeg genieten van de rellen tussen mensen...moeten we eens verandering in brengenquote:
quote:
Sms rel aan naar GOMIquote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en wij missen t natuurlijk weer![]()
ik wil een relalarm
Nah ik blijf wel gewoon ikquote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mja...dat komt denk ik omdat we niet genoeg genieten van de rellen tussen mensen...moeten we eens verandering in brengen
quote:
[insert blije smiley ]quote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik blijf wel gewoon ikDat bevalt me eik wel
Hey WJ, long time no seequote:Op zondag 11 april 2010 20:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in ieder geval niet wat jij draagt; is zo warm in de zomer!![]()
[ afbeelding ]
Heeey WJ ouwe plaatjeszetterTquote:Op zondag 11 april 2010 20:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in ieder geval niet wat jij draagt; is zo warm in de zomer!![]()
[ afbeelding ]
Ik doe tussendoor ff mn serietje kijkenquote:Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
Zou wel prettig zijn als er eens wat leuk op tv was
Ik heb NCIS maar op de achtergrond, het is echt dramaquote:Op zondag 11 april 2010 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik doe tussendoor ff mn serietje kijken
quote:
spaghetti met kaas zonder sausquote:Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers, maar weet niet wat
quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
witte chocola met gepofte rijst dan
das altijd goed
quote:Op zondag 11 april 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
De vleermuisjes vliegen weer voorbijnu is het echt lente.
Die wonen aan de overkant in de kinderboerderij, en ieder jaar in de lente komen ze langs vliegen als het schemert, eerst met zijn 2-tjes en later met een kleintje erbij
Welke?quote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
nu heb ik dus ook trek gekregen.
ik heb deze maar tevoorschijn gehaald
[ afbeelding ]
Nah als ze maar buiten blijvenquote:
Lekkerquote:
Mijn popcorn smaakt ook goedquote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah
had ineens zomaar zin om wat te eten
Zout, zonder boterquote:
Wat is daar dan?quote:
Ow dat is wel interessant jaquote:Op zondag 11 april 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/prog(...)_kielzog_van_Darwin/
Ik heb er geen zin in, gaat het over die TBS-er, dan krijg je geen beeld alleen maar geklets van Peterquote:
hij gaat de beelden wel uitzenden.quote:Op zondag 11 april 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in, gaat het over die TBS-er, dan krijg je geen beeld alleen maar geklets van Peter
O dat heb ik weer gemistquote:
yups. ik ben nu dus wel benieuwd. vorige week vond ik maar matig tbh.quote:
hey gefeliciteerd nog deisyyquote:Op zondag 11 april 2010 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt Laysa, D. en Kally![]()
En Laysa, het was een verjaardag om nooit te vergetenWat een dag
Vertel, ik ben nu nieuwsgierigquote:Op zondag 11 april 2010 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Het begon gisteravond om 00.01, toen stonden meneer Deisyy, zoon, dochter met vriend ineens met hun kadootjes voor me, terwijl ik dacht dat ze alllang op bed lagen. Alleen daarmee verrasten ze me al en ik kreeg van die mooie en leve kadootjes.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het begon gisteravond om 00.01, toen stonden meneer Deisyy, zoon, dochter met vriend ineens met hun kadootjes voor me, terwijl ik dacht dat ze alllang op bed lagen. Alleen daarmee verrasten ze me al en ik kreeg van die mooie en leve kadootjes.
En iedereen kwam vandaag naar mijn nieuwe keuken en vloer enzo kijken en er kwam vanmiiddag een heel dierbaar persoon na een paar jaar niet geweest te zijn heel onverwacht weer op mijn verjaardag. Heel emotioneel, maar zo'n mooi verjaardagskado.
Wat een fijne ozo verdiende dag voor jouquote:Op zondag 11 april 2010 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het begon gisteravond om 00.01, toen stonden meneer Deisyy, zoon, dochter met vriend ineens met hun kadootjes voor me, terwijl ik dacht dat ze alllang op bed lagen. Alleen daarmee verrasten ze me al en ik kreeg van die mooie en leve kadootjes.
En iedereen kwam vandaag naar mijn nieuwe keuken en vloer enzo kijken en er kwam vanmiddag een heel dierbaar persoon na een paar jaar niet geweest te zijn heel onverwacht weer op mijn verjaardag. Heel emotioneel, maar zo'n mooi verjaardagskado.
Deisyy, van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 11 april 2010 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Kusjekroelquote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Lief van jullie, echt het was een mooie dag, ik raak bijna weer in tranen
Ach dat is ook wel eens lekkerquote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Lief van jullie, echt het was een mooie dag, ik raak bijna weer in tranen
Staat hier ook op...wel mooi want ik kon nog wel een kuurtje gebruikenquote:Op zondag 11 april 2010 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zembla nu op 2, over antibiotica in vleesch.
Uit die ronde doos?quote:Op zondag 11 april 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Staat hier ook op...wel mooi want ik kon nog wel een kuurtje gebruiken![]()
Ik zit aan die chemische Lidl snoepjes en ik ben dr misselijk van
quote:Op zondag 11 april 2010 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
en helaas vreet je die door totdat je ineens misseliujk bent....of totdat de trommel leeg is
dat had\ik vroeger met van doe chocoladechips van nestle ofzo. als die pak open was moet t opquote:Op zondag 11 april 2010 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
en helaas vreet je die door totdat je ineens misselijk bent....of totdat de trommel leeg is
Sjeesusquote:Op zondag 11 april 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Iets minder leuk wrd het toen mijn zus net 3 minuten weg was en me belde met een paniekstem op dat ze hier aan het eind van de straat een jongen op een brommer had aangereden.
De jongen was met een rotgang zonder helm tegemoet gereden, ze zag hem aankomen, kon niet meer stoppen en hij knalde vol vaart op haar motorkap.
Ik ben er meteen met een andere zwagr heen gelopen en kwam tegelijk met de ambulance aan, jongen lag op straat, mijn zus zat stijf van schrik in de auto. De jongen had een flinke snee tot op het bot in zijn knie en bleek niet verzekerd te zijn, geen helm gedragen te hebben en waarschijnlijk geen brommercertificaat, maar wel knoerthard hier door de straten rijden.
Nogmaal, wat een dag
ouch, heeft die jongen nog mazzel gehad dat hij er met een sne in zijn knie vanaf is gekomenquote:Op zondag 11 april 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Iets minder leuk wrd het toen mijn zus net 3 minuten weg was en me belde met een paniekstem op dat ze hier aan het eind van de straat een jongen op een brommer had aangereden.
De jongen was met een rotgang zonder helm tegemoet gereden, ze zag hem aankomen, kon niet meer stoppen en hij knalde vol vaart op haar motorkap.
Ik ben er meteen met een andere zwagr heen gelopen en kwam tegelijk met de ambulance aan, jongen lag op straat, mijn zus zat stijf van schrik in de auto. De jongen had een flinke snee tot op het bot in zijn knie en bleek niet verzekerd te zijn, geen helm gedragen te hebben en waarschijnlijk geen brommercertificaat, maar wel knoerthard hier door de straten rijden.
Nogmaal, wat een dag
Dit is wel een hele grote trommel hoorquote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
dat had\ik vroeger met van doe chocoladechips van nestle ofzo. als die pak open was moet t op
OMG, echt wat een sukkels zijn die gasten toch, lekker stoer doenquote:Op zondag 11 april 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Nogmaal, wat een dag
ah k. die chocochips dozen waren niet echt heel groot tbh.quote:Op zondag 11 april 2010 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit is wel een hele grote trommel hoor....maar D_K heeft het meest lopen snoepen dr van
quote:Op zondag 11 april 2010 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit is wel een hele grote trommel hoor....maar D_K heeft het meest lopen snoepen dr van
Ja tis een echte snoepkontquote:Op zondag 11 april 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. die chocochips dozen waren niet echt heel groot tbh.
jaja t was D_K.
Ja en ondertussen zit je zus heel de dag te shaken van ellendequote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Ja die knul, net 16, heeft heel veel geluk gehad, hij had zich net zo goed dood kunnen rijden
echt? leek me niet zo een type tbhquote:
nee ken ik niet...waar kan ik dat kopen?quote:Op zondag 11 april 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
echt? leek me niet zo een type tbh
ken je die indiase zoetigheden btw?
heel wat vershillende dingen. daar moet je ook nooit aan beginnen. ga je ook door tot t op is
bij van die indiase zaken. ik koop t nooit, maar mijn zusje wel. en dan ja, dan moet ik wel etenquote:Op zondag 11 april 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ken ik niet...waar kan ik dat kopen?
Snoepkontquote:Op zondag 11 april 2010 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
bij van die indiase zaken. ik koop t nooit, maar mijn zusje wel. en dan ja, dan moet ik wel eten
en heel soms maakt ze 2 van die dingen ook zelf. dan is t helemaal veel.
zelfde heb ik met baklava. had ik in december 3 dozen gehaald. alles op
1 baklava doos en 2 mixen
Mop geef in COS ff linkiequote:
quote:
Ik vind het iets te zoet, glazuur slaat van je tandenquote:
yeah t is ook echt mierzoet. maar zo af en toe vind ik t heerlijkquote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het iets te zoet, glazuur slaat van je tanden
Maar dan meteen goed ookquote:Op zondag 11 april 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah t is ook echt mierzoet. maar zo af en toe vind ik t heerlijk
normaal ben ik niet echt een zoetekauw, meer van de hartige zooi, maar af en toe compenseer ik
O dat scheeltquote:Op zondag 11 april 2010 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb die 3 bakken niet alleen helemaal leeggegeten he
Nou anderhalf is ook niet weinigquote:Op zondag 11 april 2010 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb die 3 bakken niet alleen helemaal leeggegeten he
Ja, lekker verhaalquote:
Die vindt het belangrijker om goed op een cover te staanquote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, lekker verhaal. Ik heb nogal wat familieleden in die sector, ben wel benieuwd naar hun reacties
. De 'geen commentaar' van Verbeet is echt diep triest, laffe muts
.
SV is dood en de SC sterft langzaam mee.quote:Op maandag 12 april 2010 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn god, dit topic is van zaterdag. Wat de hell, mensen!?
NOOIT!quote:Op maandag 12 april 2010 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
SV is dood en de SC sterft langzaam mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |