Ik eet elke zaterdag een zakje leeg, valt best mee tochquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:36 schreef jesperrrrsss het volgende:
je hebt een borrelnootjes verslaving??
Gooi het eruit, jongen, toe maarquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
Hallo,
Ik heb al een jaartje ongeveer, een schaar die ik speciaal apart leg, en nooit ergens anders voor gebruik, dan voor het openknippen van zakken borrelnootjes.
Ik vraag me af of dit normaal is, of dat ik er toch maar eens met iemand over moet praten.
wie nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:36 schreef jesperrrrsss het volgende:
je hebt een borrelnootjes verslaving??
Nou, ik ben ondertussen erg gehecht geraakt aan deze schaar, en zou het zonde vinden als ik hem weg zou moeten doen.quote:
promoveer hem tot allround-schaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, ik ben ondertussen erg gehecht geraakt aan deze schaar, en zou het zonde vinden als ik hem weg zou moeten doen.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik dacht eerst dat het nep was, maar dit krijg je simpelweg niet verzonnen
Mijn konthaar schuurt automatisch weg omdat ik zoveel poepquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:53 schreef nattermann het volgende:
Ik knip mijn okselhaar, konthaar en schaamhaar met een en dezelfde schaar. Daarna maak ik meestal de verpakking van de boterhamworst open met die schaar.
Daar is hij me te dierbaar voor, hij is erg speciaal, en verdient het niet misbruikt te worden voor doeleinden als het doorknippen van touw, papier en andere minderwaardige materialen...quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
promoveer hem tot allround-schaar
zonde, van borrelnootjes krijg je vetophopingen, cashewnoten zijn te gezond.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, ipv borrelnoten nog een klein restje cashewnoten naar binnen gewerkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |