Mensen doen af en toe ook eens iets anders dan daten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
date?
inderdaad, best leuk...quote:
Irritant?quote:Op zondag 11 april 2010 01:06 schreef Burner82 het volgende:
pff, die yvon is irritant, maar ze stelt wel heel erg goede vragen :S
Misschien dat ik haar irritant vind door haar a-tact af en toe. Maar ik denk dat wij te tactisch worden voor dit soort dingen. Ik heb het ook van redelijk dicht bij meegemaakt, en vond mijzelf ook tactloos achteraf, maar op dat moment, past het gewoon (ook zoals je bent). Het was raarder geweest waarschijnlijk, als je het niet gevraagd had....quote:Op zondag 11 april 2010 01:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Irritant?
Ik heb echt een heel diep respect voor haar en de wijze waarop ze met de verschillende situaties omgaat!
Ze is zo betrokken. Al reageert ze af en toe wat onhandig, maar dat is volgens mij onzekerheid.
Ze stelt ook echt veel vragen trouwens die ik zelf ook heb als ik kijk...
Dat vond ik zo'n lambalquote:
Ik hoop dat je niet teveel sketches hebt op een avondquote:Op zondag 11 april 2010 01:56 schreef creno het volgende:
Mijn halve hoofd is nu gescalpeerd ofzo, ik moet een pruik op, nou ja, een kale kop, en die word dus gedeeltelijk vastgeplakt en dit keer zat ie erg vast... maar die moet dus ook weer af voor de volgende sketch en dat is dus: auw !
stuk of 6, maar 2 waar ik kaal ben, aan het begin en aan het eind van de voorstelling.quote:Op zondag 11 april 2010 02:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet teveel sketches hebt op een avond
Nah zo valt ie wel weer tegen... ziet er ook ouder uit dan 26quote:
Zoals mijn vader zou zeggen "mooi van verre, maar verre van mooi".quote:Op zondag 11 april 2010 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nah zo valt ie wel weer tegen... ziet er ook ouder uit dan 26
Ik heb geen katerquote:Op zondag 11 april 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zal vast leuk geweest zijn in combinatie met je kater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |