Ja, best wel he?quote:
Wie zijn die 5 dan?quote:Op maandag 12 april 2010 23:12 schreef oinaru_isan het volgende:
*telt hardop*
Vijf relaties die nog steeds voortduren, en dan nog een handvol stukgelopen relaties?
geloof hem maar niet, er komen hier alleen maar eenzame verbitterde nerdsquote:
*doet vinger snel naar beneden*quote:Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof hem maar niet, er komen hier alleen maar eenzame verbitterde nerds
En ben je het niet, dan word je het wel.quote:Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof hem maar niet, er komen hier alleen maar eenzame verbitterde nerds
als we zo hip en cute zouden zijn, dan zouden we hier niet komen dan hadden we 'echte' sociale contacten, een overvolle agenda en iedere avond sex met nog mooiere hippere mensenquote:
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 12 april 2010 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als we zo hip en cute zouden zijn, dan zouden we hier niet komen dan hadden we 'echte' sociale contacten, een overvolle agenda en iedere avond sex met nog mooiere hippere mensen
Into the wildquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Wat een mini-Parijs avond, schrijvend aan de Dommel-waterkant.
Had het ff nodig na het zien van Into the wild.
Jah. De soundtrack en de herinnering die het oproepte was voor Eef de push om te vertrekken. Ze heeft haar ouders de film laten zien en gezegd "Daarom wil ik gaan". Heb dus net de film gezien. Janken janken, en ik moest ook ff mini-gaan. Dus met kladblok en pen in de hand, fever ray op de oren de deur dichtgetrokken en gelopen. Het voelde als Parijs daar aan de Dommel ineens. Zelfde soort gevoel als in September. Met Eef gebeld op 't bankje... en 't was goed.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. De soundtrack en de herinnering die het oproepte was voor Eef de push om te vertrekken. Ze heeft haar ouders de film laten zien en gezegd "Daarom wil ik gaan". Heb dus net de film gezien. Janken janken, en ik moest ook ff mini-gaan. Dus met kladblok en pen in de hand, fever ray op de oren de deur dichtgetrokken en gelopen. Het voelde als Parijs daar aan de Dommel ineens. Zelfde soort gevoel als in September. Met Eef gebeld op 't bankje... en 't was goed.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. De soundtrack en de herinnering die het oproepte was voor Eef de push om te vertrekken. Ze heeft haar ouders de film laten zien en gezegd "Daarom wil ik gaan". Heb dus net de film gezien. Janken janken, en ik moest ook ff mini-gaan. Dus met kladblok en pen in de hand, fever ray op de oren de deur dichtgetrokken en gelopen. Het voelde als Parijs daar aan de Dommel ineens. Zelfde soort gevoel als in September. Met Eef gebeld op 't bankje... en 't was goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |