Godverre. Of ik kom morgne erop.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:00 schreef TheKC het volgende:
Haha WF had zo'n kutaccent dat ze hem niet uitzenden.
Waarom zou hij dan nou al bellenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Godverre. Of ik kom morgne erop.
Ze hadden mij gister al tijdens het tentamen gebeld, want hij wist mijn naam via mijn voicemail.quote:
Ik loop al sinds 7 uur in een t-shirt rond.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
Het is te koud voor een t-shirt maar te warm voor een vest.
ffs, dan neem ik het morgen wel op. Of komt het online te staan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ze hadden mij gister al tijdens het tentamen gebeld, want hij wist mijn naam via mijn voicemail.
Ja nou, ik ben dun dus ben net als een slang snel de temperatuur die het weer ons voorschiet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik loop al sinds 7 uur in een t-shirt rond.Buiten dat is.
Geen idee. Ik word ook overspoeld door sms'jes waar ik toch gebleven ben op 3FM.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:03 schreef TheKC het volgende:
[..]
ffs, dan neem ik het morgen wel op. Of komt het online te staan?
WF ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben dun dus ben net als een slang snel de temperatuur die het weer ons voorschiet.
Ik ben ook athletisch dun, maar ik heb vanochtend op het land staan werken. Dus ik was net zo een gast uit Jillz-reclame. Sexy bezweet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben dun dus ben net als een slang snel de temperatuur die het weer ons voorschiet.
Haha, je zag eruit als een homo.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben ook athletisch dun, maar ik heb vanochtend op het land staan werken. Dus ik was net zo een gast uit Jillz-reclame. Sexy bezweet.
JONGE PAS MAAR OP IK HAD EEN SPADE IK SLA ZO JE MAAGDELIJKHEID ERUIT.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, je zag eruit als een homo.
Waarover belt hij?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ze hadden mij gister al tijdens het tentamen gebeld, want hij wist mijn naam via mijn voicemail.
Op het land werkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben ook athletisch dun, maar ik heb vanochtend op het land staan werken. Dus ik was net zo een gast uit Jillz-reclame. Sexy bezweet.
En daarover wilden ze je spreken?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jongens die een overhemd uit de broek doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |