Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Assiejquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:19 schreef Assiej het volgende:
[..]Selmaa
ik dacht ik maak het andere topic even vol
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jij wil gewoon een topic openen met de hint dat je 4 kusjes wil vanavond van iedereen.
Van mij krijg je ze hoor.
Deze jongedame (quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:40 schreef Assiej het volgende:
[..]straks vergeet iedereen mij haha
ik krijg kusjes van Selma
hoe maakt mevrouw het op deze ochtend?
Ojee, zal ik de wiet maar thuislaten? Ik heb geen zin in een kotsende Robin.quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:50 schreef Robinhoo het volgende:
Als ik kom ben ik al zo drunk as fuck dat ik dat vergeet ja
Whut? Ik ben wel wat gewend heur.. en doe het zo vaak met drank samen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ojee, zal ik de wiet maar thuislaten? Ik heb geen zin in een kotsende Robin.Ik denk dat ik zelf ook ga drinken dus dan hoef ik niet stoned te worden. Denk ook niet dat het samengaat.
Nah oke, ik neem wel een joint mee. Ik zie wel of ik blow of dat ik drink. Maar ik denk het laatste.quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Whut? Ik ben wel wat gewend heur.. en doe het zo vaak met drank samen.
Allebei is toch ook een optie?quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nah oke, ik neem wel een joint mee. Ik zie wel of ik blow of dat ik drink. Maar ik denk het laatste.
Is dat niet normaal om half 10 's avonds op zaterdag?quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:11 schreef Ballantines het volgende:
Zitten we vanavond met allemaal brakke mensen?
Ja, dat komt inderdaad heel intelligent over.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deze jongedame () maakt het prima deze ochtend. Zo even naar AH en naar de markt.
Plusmarkt ga ik niet meer heen, daar vallen de spinnen van het plafond![]()
Nog ff wat dingetjes doen.
En dan zorgen dat ik om 7 uur voor het station sta.Komt Justin mij ophalen.
True thatquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Is dat niet normaal om half 10 's avonds op zaterdag?
Of jou, jij bent dan dronkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:26 schreef Robinhoo het volgende:
Zullen we Assiej allemaal gaan negeren vanavond?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:26 schreef Robinhoo het volgende:
Zullen we Assiej allemaal gaan negeren vanavond?
Dat zal nog wel meevallen hoorquote:
Nou ga snel de stad in! shoppenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:30 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen, vanavond
ik zal 'm vast makenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:30 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:31 schreef Kreator het volgende:
Samzz gaat wel bowlen hoor. Al moet ik der met bal en al over die baan laten glijden..
En dan moet ik zeker gillen:quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:31 schreef Kreator het volgende:
Samzz gaat wel bowlen hoor. Al moet ik der met bal en al over die baan laten glijden..
"wat glij je lekker' mag ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:33 schreef Robinhoo het volgende:
WOEHHHHHHHHHH SAMZZ WAT GA JE HARD HIHIHIHI.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:31 schreef Kreator het volgende:
paupers not allowed.quote:
Ik zit met hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:30 schreef Samzz het volgende:
ik blijf kreaquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:44 schreef Kreator het volgende:
Ga niet, Marko.. HIj zat je maar te dollen.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleem![]()
Goedemorgen San
Je kunt nog mee vanavondquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:24 schreef Damzkieee het volgende:
Kom dr weer te laat achter dat er een meet is
Ik kom nooit op fokquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:38 schreef Robinhoo het volgende:
Ja ik zeg tegen die dikke damzkie op msn dat er een meet is en dan komt hij hier weer hé, VUILE.
Mogen we dan wel op de baan stampen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
bowlen trouwens 6,50 p.p...anders komt het niet uit.
quote:Almelose sekstoerist genaaid
Een 64-jarige Nederlander is in een Indonesische gevangenis beland nadat hij seks had met de 16-jarige schoonmaakster van zijn hotelkamer. Het Balinese meisje beweert verkracht te zijn door de man.
S. zelf beweert dat het om vrijwillige seks ging. Volgens de Almeloër kwam de tiener met het initiatief om het bed te delen.
Na enkele wilde nachten meldde de vader van het meisje zich bij S. Hij eiste volgens de TC/Tubantia dat de Nederlander zou trouwen met zijn dochter en een bruidsschat van vierhonderd euro zou betalen. Toen S. dit weigerde, deed het meisje aangifte van verkrachting.
Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken bevestigt dat de man in voorarrest zit.
Bron
Heb je wel gezelschap volgens mijquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:05 schreef Ballantines het volgende:
Maar dan ook nog daar in de bak zitten
Twente - Heerenveenquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag allemoalen wie hebben er allemaal zin in vanavond
Ik vind vanavond best een beetje engquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag allemoalen wie hebben er allemaal zin in vanavond
+1, daarom ben ik er ook nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:12 schreef Ballantines het volgende:
Ik vind vanavond best een beetje eng
Wat denk je nou zelfquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat je er ook nog op gaat antwoorden he
P van pils, ook al drink je er 100quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hou het bij 2 vanavond. Heb vanochtend al moeten blazen, kreeg wel een P (na 3 pils)
quote:
Was het lekker? Wil je mij vanavond ook blazen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo heu ik ben er weer, flink zitten blazen net
Als hij dit leest is hij dronkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:09 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Zometeen naar stadion en daarna naar de griep
Wordt vast gezellig
Robin als je dit nog leest, sms me ff richting einde wedstrijd.
Gr. Sjoerd
Dat is zoquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Joo tot later
je kunt ook bij cinestar binnen pinnen schijnt..
Zij en forumsquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:58 schreef haakon het volgende:
maar geen ToFfer !
ff heul snel een account aanmaken en 15 topics volspammen !
t mag van mij
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zij en forumssorry maar das toppunt
haha
ze zit al nauwelijks op msn
en ze is zowat mn zusje
en voor de mannen
ze heeft dikke boobs!!!
Hmm, het is niet bepaald de bedoeling ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:07 schreef Assiej het volgende:
Ik weet niet of iedereen het leuk vind maar ze is wel lief
en tsja, ik ken ook niet iedereen van tof en ik kan haar ook gewoon voorstellen
Weet ik, is ook niet zeker hoor of ze mee gaatquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, het is niet bepaald de bedoeling ofzo
tuurlijk!quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:07 schreef Assiej het volgende:
Ik weet niet of iedereen het leuk vind maar ze is wel lief
en tsja, ik ken ook niet iedereen van tof en ik kan haar ook gewoon voorstellen
kusjekroelquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:27 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb al in 100 topics gepost en ik sta niet eens meer in de OP
Jah, iets van een meet hoorde ik, ga jij niet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
Bob
hier is 't vrij rustig vanaamd
Nee, bowlingbaan zit in het gebouw achter de bios, tegenover het karten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik vertrek zo tichting enschede.
moet ik eigenlijk via de hoofdingang van de bioscoop naar binnen om bij de bowling baan te komen?
Kan beide, als je er rechts omheen rijdt ri ijsbaan kan je daar parkeren, als je parkeert voor het stadion en je steekt over naar bios kan je over dat plein links er langs lopen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
moet ik dan links langs de bios lopen of moet ik er nog rechts helemaal om heen rijden?
22:00quote:
Tot zo!quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik trap 'm ook aan, kalm an!
Jaahaa de ToF vakantie.quote:Op zondag 11 april 2010 00:06 schreef Robinhoo het volgende:
Ik vond het ook kort. té kort.
Volgende keer gaan we gewoon een weekend weg met ons allen, daar hebben we het al een keer over geahd toch?
Dat kan ook.quote:Op zondag 11 april 2010 00:09 schreef sjoemie1985 het volgende:of gewoon 2uur bowlen of een keer zwemmen ofzo
zou ook nog kunnenquote:Op zondag 11 april 2010 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgende keer gaan we paintballen toch?
OI die kende ikquote:Op zondag 11 april 2010 00:19 schreef Robinhoo het volgende:
Ja we kunnen van alles. We kunnen ook met elkaar gaan kontneuken, leuke meet.
(Dan nemen we die wijven die naast ons zaten te bowlen mee)
dat heb je snel gedaan gekquote:Op zondag 11 april 2010 00:22 schreef bambino het volgende:
En ook weer thuis
Fleringen -> Enschede : 20 minuten
not bad
volgens anwb duurt het 35 minuten
hehequote:Op zondag 11 april 2010 00:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
dat heb je snel gedaan gekMaja wat wil je ook met zo'n leipe bak
Ja ik vond het IRL wel erg tegen vallen.quote:Op zondag 11 april 2010 00:20 schreef Robinhoo het volgende:
Ja sorry ik zit weer op het internet, ik durf nu weer een grote bek te hebben
quote:Op zondag 11 april 2010 00:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik vond het IRL wel erg tegen vallen.
Eerder tochquote:
Nicequote:Op zondag 11 april 2010 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoo, Hen en ik zijn veilig in nijverdal en thuis
Dan pas? Niet volgende week ?quote:
Waar zit i dan? Groningen? (enigste plek waar ik 3 gezusters weet te vinden en kenquote:Op zondag 11 april 2010 01:15 schreef Oldenzaal het volgende:
Wij zitten nog bij de drie gezusters wat is het gezellig ik hoop dat jullie het thuis gezellig hebben kus van ons
Een kleine gok ; Enschedequote:Op zondag 11 april 2010 01:17 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Waar zit i dan? Groningen? (enigste plek waar ik 3 gezusters weet te vinden en ken)
Ja, gewoon op de oude markt.quote:
Oke. Locatie voor volgende de meet?quote:Op zondag 11 april 2010 01:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, gewoon op de oude markt.
Samzz weet er alles van
Ik was bij jullie in de buurtquote:Op zondag 11 april 2010 00:12 schreef Robinhoo het volgende:
Ik meende trouwens dat die ACT-F ook wou komen?
Ah, koetsjie koetsjie kroelquote:Op zondag 11 april 2010 00:18 schreef Robinhoo het volgende:
Wel jammer dat ik mijn stoere reputatie nu ten grabbel heb gegooid![]()
Ik ben gewoon een pussy![]()
Mooi skeurnquote:Op zondag 11 april 2010 11:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Morguh. Ik wist niet dat je met 100 door Lonneker kon.
Jij kan goed gooienquote:
Leugens!!!quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 12:31 schreef Assiej het volgende:
Sander is de enige die zich aan de 4 kusjes heeft gehouden![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 12:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, en ik zou het zo overdoen
quote:Op zondag 11 april 2010 13:12 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Mijn new shoes!
Ik moet mijn aankopen even showen![]()
![]()
Een deze dagen, ongv. weekje
komen mijn wit bestelde le coq sportife shoes binnen
ze hadden mijn maat niet in wit, en ik wou wit
[ afbeelding ]
In nijverdalquote:Op zondag 11 april 2010 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgende keer gaan we paintballen toch?
Als ik wist dat jullie gingen.quote:Op zondag 11 april 2010 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoo, Hen en ik zijn veilig in nijverdal en thuis
Ik ben die ene!!!!quote:
Inddquote:Op zondag 11 april 2010 14:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jammer dat Idioten op de achtergrond gesloten is, daar had deze foto mooi in gekund.
[ afbeelding ]
Wist je al dat machiel met zijn blote kont in de 3 gezusters heeft gestaan?quote:Op zondag 11 april 2010 14:14 schreef Fems het volgende:
Leuke foto's hoor!Was dus gezellig?
Nog roddels?:D
En iemand die heel hard riep: Sla 'm op z'n kont, sla 'm op z'n kont!quote:Op zondag 11 april 2010 14:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wist je al dat machiel met zijn blote kont in de 3 gezusters heeft gestaan?(aub hier niet op reageren.)
Ik vind t wel leuk alleen het bowlen was wat kort
Markoooo bedankt voor het regelen enzo
Maar niet bij machiel dan, die gast met dat rare pakkie aan!quote:Op zondag 11 april 2010 14:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En iemand die heel hard riep: Sla 'm op z'n kont, sla 'm op z'n kont!
Niet? ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan. Kan je me dat eens uitleggen ?quote:
Hmmm nehquote:Op zondag 11 april 2010 14:42 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Niet? ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan. Kan je me dat eens uitleggen ?
Nee, ik lurk. Maar ik ga nu trollen, gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef STTSJT het volgende:
Wat is het stil, zit iedereen naar voetbal te kijken of ligt de helft nog te maffen?
dat kan hequote:Op zondag 11 april 2010 15:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, ik lurk. Maar ik ga nu trollen, gewoon omdat het kan.
Ochja, beter dan die van mij (waar ik opsta althans 0quote:
Gezzelig :p tot later!quote:Op zondag 11 april 2010 15:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Beh ik heb zo een verjaardag. Helemaal vergeten, tot later
Nadat ik er na vroeg jaquote:Op zondag 11 april 2010 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe @ foto's
En ik heb jou ook 4 kusjes gegeven, Assie
Des te beter; TAARTquote:Op zondag 11 april 2010 15:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Beh ik heb zo een verjaardag. Helemaal vergeten, tot later
quote:Op zondag 11 april 2010 15:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nadat ik er na vroeg ja![]()
nou okee voorruit, 2 mensen!
Volgende keer krijg je er gewoon nog meer, omdat het kan.quote:Op zondag 11 april 2010 15:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nadat ik er na vroeg ja![]()
nou okee voorruit, 2 mensen!
quote:Op zondag 11 april 2010 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Riep er gister trouwens niet iemand dat ie heel aardig deed tegen een van onze meisjes, zodat ie in haar kutje kon komen?![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Riep er gister trouwens niet iemand dat ie heel aardig deed tegen een van onze meisjes, zodat ie in haar kutje kon komen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |