Van mijn bloed heb ik nog niks gehoord. Ik lig op een tweepersoonskamer met een aardige maar niet zo spraakzame mevrouw. Dat gaat op zich primaquote:Op maandag 14 juni 2010 17:29 schreef manda-rijn het volgende:
Dat kan zekerzijn er ook ontstekingswaarden gevonden in je bloed?
Lig je alleen op de kamer, of heb je ook nog über gezellige kamergenoten?
Hoe is het trouwens met je pols/schouders/etc?
Sterkte! En hopelijk ben je snel weer thuis
Wat weet jij daarvan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:26 schreef qltel het volgende:
Ze is er alweer uit, zo duf als een konijn en komt de eerste uren waarschijnlijk niet online..
En jij bent...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef qltel het volgende:
Jeetje, zelfs zo duf dat ze niet eens meer weet dat we elkaar gesproken hebben..
En waarom dacht je dat Klaantje naast je bed zit?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Rewimo het volgende:
... en iemand om lekker tegenaan te kletsen
Die kan goed luisteren maar hij zegt bijzonder weinig terugquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef qltel het volgende:
En waarom dacht je dat Klaantje naast je bed zit?
och jee, zijn er in Duitsland ook al Klini-Klaantjes?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef qltel het volgende:
[..]
En waarom dacht je dat Klaantje naast je bed zit?
Helaas alleen maar kleine dieren deze keer. komt vast door die pinguin van ruim een meter hoog van de vorige keerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef Rewimo het volgende:
Klaantje is een pelikaantjeIk krijg elke dag een andere knuffel aan mijn bed bezorgd door de heren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |