Die had ikquote:
Dat is onmenselijk vroegquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eenswant om 6:30 gaat mijn wekker alweer
![]()
Slaap Lekker Lui![]()
Nou, kijk eens hoeveel mensen precies 100 posts haddenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik zag het![]()
Jeuj , wat ben ik happy
nummer 9 trev![]()
toevallig dat we even veel hebben![]()
Slaap zequote:Op zaterdag 10 april 2010 00:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eenswant om 6:30 gaat mijn wekker alweer
![]()
Slaap Lekker Lui![]()
Ik zie het luna, dat is ook erg veel jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, kijk eens hoeveel mensen precies 100 posts hadden
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik zie het luna, dat is ook erg veel ja
HALLOOOquote:
Jeuj !quote:
Mooi nummer, grijs gedraaid bij Veronica..quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:51 schreef aight1 het volgende:
I'm here without you baby, but you still with me in my dreams
ai lajjk thet songquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Mooi nummer, grijs gedraaid bij Veronica..
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:51 schreef aight1 het volgende:
I'm here without you baby, but you still with me in my dreams
Hand voor je mond!quote:
quote:
Dat dusquote:
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 10 april 2010 06:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt, moet maar es baan zoeken waar ik in het weekeind vrij ben
Sterkte wijffiequote:Op zaterdag 10 april 2010 06:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt, moet maar es baan zoeken waar ik in het weekeind vrij ben
Nou wat een stilte. Psalms die in zn koffie zit te roeren met een lepeltje, de hond die op een bot ligt te kauwen, buren rechts die grind aan het scheppen zijn, buren links die de kinderen weer uit de bench hebben gelatenquote:
Vriend is naar boven, hond heeft botje op, buren pak ik nog wel een keer terugquote:
Kijk, opgelostquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriend is naar boven, hond heeft botje op, buren pak ik nog wel een keer terug
* Huppelmuts vliegt Kz om dr nek en al knuffelend vallen Hm en Kz omquote:
* DevilsWhore kruipt tegen KZ aanquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore kruipt tegen KZ aan
Hoe dat opeens?quote:
DRAAAMAAAAAAquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
gewoon.... wat valt er niet van te houden bij vrouwen? (behalve gezeik, onzeker, wispelturig)
Geef aan mij ik wil het wel bestedenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb iets gewonnen![]()
Moest de site (online magazine) van een vriendin promoten en dan kon je iets winnen. Ik heb ee kadobon van 10 euro gewonnen te besteden op een site waar zo goed als niks onder de 10 euro is![]()
Grappig detail: Ik kan het laten opsturen of zelf gaan ophalen in.... purmerend
Ik doe nagellakje halen denk ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef aan mij ik wil het wel besteden
quote:
Die kan ik dan toch ook aan jou gevenquote:
damn een mens zou depri kunnen worden van jouquote:
Niet de bedoelingquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
damn een mens zou depri kunnen worden van jou
DWquote:
Knuffelquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
DW
pff wanneer stopt de wereld met om mijn hoofd heen te draaien??
Legendquote:
Lunaquote:
Ezquote:
Oh ja, da's waar ook. Nog niet aan toegekomenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
Eze , wil je nog op mijn pm reageren ?
Man met de ziekte van Edel.quote:
Kater?quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kan ik dan toch ook aan jou geven
Nope, gelukkig niet. Ook niet veel gedronken gister, dat komt vanavondquote:
Je was anders niet bepaald nuchter.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, gelukkig niet. Ook niet veel gedronken gister, dat komt vanavond
Klopt. Niet lang daarna ook gaan minderen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je was anders niet bepaald nuchter.
Antwoord op m'n PM?quote:
Komt gewoon doordat ik je beldequote:Op zaterdag 10 april 2010 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt. Niet lang daarna ook gaan minderen.
Jup. Op het moment dat ik drie mensen tegelijk aan het helpen wasquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt gewoon doordat ik je belde
Juist niet, jij hoort er ook bijquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
kijk ikstraks welval er nu een beetje buiten dus kan net zo goed gaan
je bent een vent, je kan niet multitasken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup. Op het moment dat ik drie mensen tegelijk aan het helpen was
[..]
Juist niet, jij hoort er ook bij
Nog wilde plannen voor vandaag?
Jawel. Dat heb je gezienquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je bent een vent, je kan niet multitasken.
quote:
BABY BABY BABY OH BABYquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:46 schreef DeLuna het volgende:
En dan denk je dat naatje een babyface heeft, maar Justin Bieber is gewoon net zo oud![]()
[ afbeelding ]
Ik weet hetquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:46 schreef DeLuna het volgende:
En dan denk je dat naatje een babyface heeft, maar Justin Bieber is gewoon net zo oud![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht ook seireus dat het een vrouw was toen ik het hoordequote:
De liefde is over.quote:
quote:
Jij keldert toch zo teringhard in de peilingenquote:
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik dacht ook seireus dat het een vrouw was toen ik het hoorde
Alleen omdat ik een grapje maak?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij keldert toch zo teringhard in de peilingen
Erwin popjequote:
Nee, dat deed ik om een garp te maken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat je die twee doorelkaar haalt zeg
Meer haar op je l*l dan op je schedelquote:
quote:
Op mijn lul zit ook geen haar...quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Meer haar op je l*l dan op je schedel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op je lel?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet je helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Willen we dat wel weten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Op mijn lul zit ook geen haar...
oorlel?quote:
Denk dat jij vanavond wel moe bentquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Gonna shake my ass the whole day today (_(_) (_|_) (_)_)
Uhm haha ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat jij vanavond wel moe bent
Ik niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Gonna shake my ass the whole day today (_(_) (_|_) (_)_)
Lol? Lal? Lel? Je moet wel even duidelijk zijn hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja iddquote:
Ik snap je wel, vond je gewoon alles behalve grappigquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag je kont schudden lijkt me best wel vermoeiend
Ga ;t uitproberen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag je kont schudden lijkt me best wel vermoeiend
Ik sta aan je zijde.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je wel, vond je gewoon alles behalve grappig
Was ook niet grappig bedoeldquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je wel, vond je gewoon alles behalve grappig
Waarom zou ik, zit net zo lekker rustigquote:
Ja maar Ez moet niet mekkeren. Hij is gewoon jaloers op jouw mannelijkheidquote:
Heb jij wel haar op je pielemuis dan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar is een gewone ja of nee dan niet genoeg? in plaats van in detail te gaan?
Checken of het vermoeiend isquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was ook niet grappig bedoeld
[..]
Waarom zou ik, zit net zo lekker rustig
Dat had informatief gezien niets uitgemaakt, wel?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar is een gewone ja of nee dan niet genoeg? in plaats van in detail te gaan?
Ik denk 't ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar Ez moet niet mekkeren. Hij is gewoon jaloers op jouw mannelijkheid
daar ga ik het niet over hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb jij wel haar op je pielemuis dan?
Ha, Trev heeft zelfs haar óp z'n penisquote:
Dat nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat had informatief gezien niets uitgemaakt, wel?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ha, Trev heeft zelfs haar óp z'n penis
Gadverdamme
Hij wil ook een baard.quote:
Ach jij bent gewoon bang dat je over een paar jaar geen haar meer hebtquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ha, Trev heeft zelfs haar óp z'n penis
Gadverdamme
Niet?quote:
Ja, daarom lach ik jou uit omdat jij het laat lijken alsof je haar op je penis hebt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach jij bent gewoon bang dat je over een paar jaar geen haar meer hebt
Zie je ;t al voor je, Ez met baard?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie je ;t al voor je, Ez met baard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
waar laat ik het uit blijken? ik bevestig of ontken niksquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, daarom lach ik jou uit omdat jij het laat lijken alsof je haar op je penis hebt.
Goede come-back Trev.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie je ;t al voor je, Ez met baard?Zal ik hem laten staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Straks is het echt wegquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach jij bent gewoon bang dat je over een paar jaar geen haar meer hebt
Je hebt gewoon een behaarde eikelquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje krom als ik er over zeur en dan er als nog zelf over begin
Sorryquote:
Je ontwijkt een vraag, waardoor het lijkt alsof je niet toe wilt geven dat je ergens wel of geen haar hebt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
waar laat ik het uit blijken? ik bevestig of ontken niks
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt bent gewoon een behaarde eikel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als ik al mijn lichaamshaar mag laten staan.quote:
Is dat dan mogelijk?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een behaarde eikel
Mooiquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was ook niet grappig bedoeld
[..]
Waarom zou ik, zit net zo lekker rustig
Gadverdamme!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een behaarde eikel
Nevermind danquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als ik al mijn lichaamshaar mag laten staan.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Oh want hier is het nu vrij kortquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik had het over Stoep zijn haar
Weet ik veel.quote:
Braaf.quote:
Leuke sig heb jequote:
Anders begin je even niet over Trev;s scrotumquote:
Dan het er moeten staan hebt in plaats van bentquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anders begin je even niet over Trev;s scrotum
Er zit waarschijnlijk niet eens haar op.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anders begin je even niet over Trev;s scrotum
Je hebt toch geen hart in je scrotum?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan het er moeten staan hebt in plaats van bent
Omdat het dan over jou gaat kan bent ook welquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan het er moeten staan hebt in plaats van bent
Voor zo ver ik weet zit er daar geen eentjequote:Op zaterdag 10 april 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt toch geen hart in je scrotum?
Voel eens naar een hartslag.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet zit er daar geen eentje
Dan in een keer wel?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het dan over jou gaat kan bent ook wel
Niks mis met geschoren scrotums anders.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er zit waarschijnlijk niet eens haar op.
Ach, mannen denken toch al met hun lul,quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet zit er daar geen eentje
Hard?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik ook wel bij mijn polsen doen maar daar zit ook geen hard
Vanmiddag maar eens doen dan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks mis met geschoren scrotums anders.
Dat niet altijd maar ik loop hem wel achterna, de hele tijd achteruit lopen ziet er ook zo stom uitquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, mannen denken toch al met hun lul,
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet altijd maar ik loop hem wel achterna, de hele tijd achteruit lopen ziet er ook zo stom uit
Mijn pols is toch vrij hard anders...quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is polsslag.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat niet altijd maar ik loop hem wel achterna, de hele tijd achteruit lopen ziet er ook zo stom uit
Doenquote:
Je bent heel bijzonder Trev. Heel bijzonder.quote:
[..]
Omdat je polsslag gelijk loopt met je hartslag.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom meten ze dan daar soms je hartslag?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom meten ze dan daar soms je hartslag?
Geef dat beestje dan de zelfde naam, maar nee hoor ze moeten weer moeilijk doenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Omdat je polsslag gelijk loopt met je hartslag.
I'm with stoep:quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je polsslag zit in je pols, dus volgens mij noemen ze het beestje aardig bij de naam.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geef dat beestje dan de zelfde naam, maar nee hoor ze moeten weer moeilijk doen
Maar als pols en hartslag het zelfde is waarom dan 2 verschillende namen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je polsslag zit in je pols, dus volgens mij noemen ze het beestje aardig bij de naam.
Congratz.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zojuist mijn grootste post ooit gepost.
Echt een mega lap tekst
Omdat het niet hetzelfde is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als pols en hartslag het zelfde is waarom dan 2 verschillende namen?
Gelukkig sta jij nog steeds bovenaan de lijst met de meeste failpages.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig sta jij nog steeds bovenaan de lijst met de meeste failpages.
Het heeft dezelfde functie, maar dan op een andere plaats. Vandaar de andere naam.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het heeft allebei de zelfde functie dus ik zie geen verschil
lekker kromquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het heeft dezelfde functie, maar dan op een andere plaats. Vandaar de andere naam.
Opbokken ik wil dat spel hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zojuist mijn grootste post ooit gepost.
Echt een mega lap tekst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ohh als het kon...quote:
Ik snap het niet, dat bedrijf zit hier in Emmen maar op de site staan contactgegevens van Haarlemquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:16 schreef DeLuna het volgende:
http://www.sneakershop.nl(...)php?products_id=4091
WAAROM HEB IK NIET MAAT 37
Komt door Ezquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het niet, dat bedrijf zit hier in Emmen maar op de site staan contactgegevens van Haarlem
Welke maat heb je dan wel??quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:16 schreef DeLuna het volgende:
http://www.sneakershop.nl(...)php?products_id=4091
WAAROM HEB IK NIET MAAT 37
Oke?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het niet, dat bedrijf zit hier in Emmen maar op de site staan contactgegevens van Haarlem
Ik had vroeger, toen ik nog klein wasquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had eens knalrood haar. Voor een deel dan.
Stoeprand heeft maat 40quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan kan jij wel in mijn schoenen
Ik kan Stoeps schoenen lenen!quote:
Stoep kan mijn hakken dragenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stoep kan mijn hakken dragen
Zie je; t al voor je, stoep op naaldhakken van 11 cm?quote:
Niet echtquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie je; t al voor je, stoep op naaldhakken van 11 cm?
Ik welquote:
Zeer mooi, hoor nu eigenlijk te zoeken naar iets waarvan ik zeker weet dat het achter 6 meter puin ligt dus maar ff hier bezig en dan melden dat het niet te vinden isquote:
200 ker vallenquote:
Zooiets jaquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zeer mooi, hoor nu eigenlijk te zoeken naar iets waarvan ik zeker weet dat het achter 6 meter puin ligt dus maar ff hier bezig en dan melden dat het niet te vinden is
Lol, wat moet je dan zoeken en waarom?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zeer mooi, hoor nu eigenlijk te zoeken naar iets waarvan ik zeker weet dat het achter 6 meter puin ligt dus maar ff hier bezig en dan melden dat het niet te vinden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |