Docent heeft me mijn gelijk gegeven, punt was een 6.4quote:En hoe is het met de afkijk-gate?
Moooooi!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:41 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Docent heeft me mijn gelijk gegeven, punt was een 6.4![]()
quote:
Chapter closed, sta nu een 5.5 voor Frans, goed genoeg voor mijquote:
SSSSSHTquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:42 schreef Trollface. het volgende:
[..]Ik ga mijn fipo/post-ratio opkrikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik post nog hoorquote:
Bart kan mij toch geen pijn doen, en jij ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart kan mij toch geen pijn doen, en jij ook niet.
Als je ;t wel doet, bijt ik in je clit.quote:
Expres de lapo maken zodat jij het nieuwe deel kunt openenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi daar ben ik weer, dankzij trev![]()
Dank u, er is niets op tv volgens mij.
Vriend ligt naast me spel te spelen, en ik mijn laptoppie erbij
Wat betekende lapohunt nou ook al weer
Zorgen de laatste post te krijgen in een sc om de nieuwe topic te mogen openenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
TV KANTINE JAquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hier moet ik toch me bij Trev voegen.quote:
Groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hier moet ik toch me bij Trev voegen.
Ow ja, okequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Expres de lapo maken zodat jij het nieuwe deel kunt openen
Wat is dat nou weer , de naam komt me niet bekend voor ?quote:
Ken je dat niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:57 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ow ja, oke
ik ben daar nooit snel genoeg voor dus dat maakt niet uit![]()
[..]
Wat is dat nou weer , de naam komt me niet bekend voor ?
Het is wel het enige autoprogramma waar ik wel naar wil kijkenquote:
Dat is leukiquote:
En als je hem vol hebt zitten wil je hem weer leeg hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:58 schreef Trollface. het volgende:
Klacht: slechts 20% van mijn pmbox gebruikt, ik wil meer pm's
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
En als je hem vol hebt zitten wil je hem weer leeg hebben
Je mag mijn PMbox wel ehbben, heb ;m van de week geleegd tot 44%, zit nu alweer op 72%quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:58 schreef Trollface. het volgende:
quote:
Hoekomtdatdanquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag mijn PMbox wel ehbben, heb ;m van de week geleegd tot 44%, zit nu alweer op 72%
Oh datquote:
zelfs ik heb veel meerquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:58 schreef Trollface. het volgende:
Zal ik je bij de PM SC voegen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:58 schreef Trollface. het volgende:
Dat je dat pikt of heb je wat sterkers in huis?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
De tv staat hier ook bijna de hele dag op boomerang. En dan is huppelkind niet eens in de buurt.
psalms jat net mn bier, het is de laatste
En daarna weer volllllllquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
En als je hem vol hebt zitten wil je hem weer leeg hebben
Surequote:
Ik greep hem bij zn kloten en nu heb ik mn bier terugquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je dat pikt of heb je wat sterkers in huis?
Je mag wel een warsteiner van mijquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
De tv staat hier ook bijna de hele dag op boomerang. En dan is huppelkind niet eens in de buurt.
psalms jat net mn bier, het is de laatste
Veel PM;s krijgenquote:
Ik dacht al dat je het niet piktequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik greep hem bij zn kloten en nu heb ik mn bier terug
Je bent liefquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag wel een warsteiner van mij
Weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Top!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
Veel gepost vandaag, zal dus ook weer in de top staan
Done, maar het is nu heel rustig.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:03 schreef Trollface. het volgende:
Reactie+respect voor iedereen in deze SCWat heb jij tegen Paul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Met je turkenbak.quote:
Het was nog leuker geweest als er iets anders in zatquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Psalms loopt net heel sneaky naar mn flesje bier, kijkt mij al raar aan met een blik van "waarom reageer je niet", pakt het flesje, wil een slok nemen en ontdekt dat ie leeg is
Dat is waar maar meneer naast mij zapt continue op de tv, en dan kijken we eindelijk iets en dan begrijp ik er weer geen zak van.quote:
Die van jou nietquote:
Nee pisbier is niet leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was nog leuker geweest als er iets anders in zat
Die Mercedesquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van jou niet
Maar ;t is alsnog geen stratenmakersbak
Lolquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat is waar maar meneer naast mij zapt continue op de tv, en dan kijken we eindelijk iets en dan begrijp ik er weer geen zak van.Daarom wilde ik weten of er echt wat leuks op tv kwam wat nog moet komen
het is misscihen maar goed dat ik ;m niet van dichtbij gezien ehb.quote:
ja je weet best wat ik bedoelquote:
Hahhaquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Psalms loopt net heel sneaky naar mn flesje bier, kijkt mij al raar aan met een blik van "waarom reageer je niet", pakt het flesje, wil een slok nemen en ontdekt dat ie leeg is
Ik had meer iets van water of een sap in gedachten, weet je hoe vies iets kan zijn als je het niet verwachtquote:
Hijsnieleukquote:
Hij is wel lief.quote:
Gewoon geil vinden, dat vind je ook van mij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:08 schreef justmattie het volgende:
Chantal, ik weet niet of ik die foto's nou mooi, leuk, of lekker moet vinden
Lekker klinkt zo raar, omdat ik je ietwat ken van hier
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het is misscihen maar goed dat ik ;m niet van dichtbij gezien ehb.
Heb ik dat over jou gezegdquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon geil vinden, dat vind je ook van mij.
Ghehe zie maar wat je er van vindt. Je hoeft er niet op te reageren hequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:08 schreef justmattie het volgende:
Nou wil ik ook weten om wat voor een foto het gaatquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:08 schreef justmattie het volgende:
quote:
Nee. Je moest eens weten wat voor foto ik naar Ez heb gestuurd.quote:
Meer is altijd welkomquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe zie maar wat je er van vindt. Je hoeft er niet op te reageren he
Hihi geilquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon geil vinden, dat vind je ook van mij.
Msn staat aanquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Je moest eens weten wat voor foto ik naar Ez heb gestuurd.
Kijk dan in mn postgeschiedenisquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou wil ik ook weten om wat voor een foto het gaat
Hier ookquote:
Als DW het nou naar mij stuurt, stuur ik ze naar jou in ruil voor meer picsquote:
Zoiets als MSN, gaat over meerdere netwerken inclusief MSN, maar ook Yahoo, ICQ, AIM, Gtalk etc.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
dat heb ik gister op mijn telefoon gezet, weet alleen nog niet wat het is ?
Oh okequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Zoiets als MSN, gaat over meerdere netwerken inclusief MSN, maar ook Yahoo, ICQ, AIM, Gtalk etc.
Had je vanmiddag moeten vragen, staat op m;n telefoon.quote:
Telefoon, dat weet jequote:
Ja vanmiddag wist ik het toch nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had je vanmiddag moeten vragen, staat op m;n telefoon.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja vanmiddag wist ik het toch niet
Als je me btg geeft, mms ik ;m door.quote:
Dan krijg ik ruzie met Ezquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je me btg geeft, mms ik ;m door.
Dan stuur je hem ook wel naar mij toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je me btg geeft, mms ik ;m door.
Denk ;t neit.quote:
Nee, jij geeft me geen btg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan stuur je hem ook wel naar mij toch?
Pas als je eraan zit.quote:
ik wil ook nog een ds hebben en een van die 2 spellenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
Meneer hier naast mij is aan het gameboy'en
pokemon silver
Dat deed ik vroeger, maar nu niet meer
HEBBEN!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
Meneer hier naast mij is aan het gameboy'en
pokemon silver
Dat deed ik vroeger, maar nu niet meer
Mijn broertje heeft een ds liggen en doet er niets meer mee, staan alle spellen op die je maar zou willen is zon kaartje waar je gewoon spellen op zet die je download van internetquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik wil ook nog een ds hebben en een van die 2 spellen
Goed idee. Maar dan zonder cola.quote:
Als ik er eentje koop wil ik hem nieuw hebben maar moet ook nog geld hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een ds liggen en doet er niets meer mee, staan alle spellen op die je maar zou willen is zon kaartje waar je gewoon spellen op zet die je download van internet![]()
Misschien wil hij hem wel verkopen, hij doet er toch niets mee!
Ik heb er geen geld voor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een ds liggen en doet er niets meer mee, staan alle spellen op die je maar zou willen is zon kaartje waar je gewoon spellen op zet die je download van internet![]()
Misschien wil hij hem wel verkopen, hij doet er toch niets mee!
Een man die whiskey verdunt met een frisdrankje...quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:32 schreef justmattie het volgende:
Zo whisky-cola
Whiskyquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Goed idee. Maar dan zonder cola.
Hihi, ik bedoelde natuurlijk whiskey.
Lees andere postquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Een man die whiskey verdunt met een frisdrankje...
Oh oke, ja dat kan je ook doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik er eentje koop wil ik hem nieuw hebben maar moet ook nog geld hebben
Mijn broertje zou er nog niet eens mega veel voor vragen denk ikquote:
Nope, issie goed?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:35 schreef justmattie het volgende:
ToT, heb jij al eens die Dalwhinnie Distillers Edition gehad?
Sommige wel andere nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:35 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oh oke, ja dat kan je ook doen.
maar spellen los kopen zou ik nu niet meer doenmaar dat is mij/onze mening
![]()
[..]
Mijn broertje zou er nog niet eens mega veel voor vragen denk ik
Dat weet ik niet, zit er aan te denken om 'm te bestellen. Dalwinnie is sowieso goed.quote:
Die lijkt me het proeven waartquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:38 schreef ToT het volgende:
http://www.vooreenmooiglas.nl/index.php?page=whiskys&naam=Dalwhinnie&id=949ME WANT!!!!
http://www.vooreenmooiglas.nl/index.php?page=whiskys&id=863quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:38 schreef ToT het volgende:
http://www.vooreenmooiglas.nl/index.php?page=whiskys&naam=Dalwhinnie&id=949ME WANT!!!!
Wanneer ga je erheenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:40 schreef ToT het volgende:
Whehehe tja ach ik zal binnenkort kijken of die Distillers edition in Moffrika te krijgen is; dat scheelt een slok op een borrel () qua kosten.
Ik heb sowieso geen geld, en Stoepje krijgt nog 60,- van mij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:35 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oh oke, ja dat kan je ook doen.
maar spellen los kopen zou ik nu niet meer doenmaar dat is mij/onze mening
![]()
[..]
Mijn broertje zou er nog niet eens mega veel voor vragen denk ik
Dus zodra je btg hebt krijg ik hemquote:
quote:
Als jij me btg geeft wel ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus zodra je btg hebt krijg ik hem
PM me dan eens even wat ie daar kostquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Komende week een keer of zo, ik woon een kilometertje van de grens of zo.
oh hoe komt hetquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen geld, en Stoepje krijgt nog 60,- van mij.
Dat wil ik gewoon niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar waarom niet gewoon normaal posten
Zeur nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:44 schreef X-as het volgende:
[..]
Dat wil ik gewoon niet.Klaar, en we gaan het hier niet over hebben.
Nog 20 posten en dan even een screen shot makenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
bijna meer posts dan mijn vriend nog 30 ofzo
Als je niks van me hoort, PM me dan ff ter herinnering!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
PM me dan eens even wat ie daar kost
Ik wil binnenkort naar Leer
Die mogelijkheid heb ik atm even niet, maar ik heb je wel al een keer btg gegevenquote:
Als ik het niet vergeet, vandaar dat ik jou vraagquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je niks van me hoort, PM me dan ff ter herinnering!
Memory sucks!![]()
We gaan naar Aerosmith en hij heeft de kaartjes gehaaldquote:
Ik heb nog 29 ctquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mogelijkheid heb ik atm even niet, maar ik heb je wel al een keer btg gegeven![]()
Ik zit zelf ook even met low btg![]()
En nu ga ik naar bed
Serieus jij weet het beter als mij , nee ik let er nu toch niet goed genoeg op dus vergeet ik de screenshotquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog 20 posten en dan even een screen shot maken
Oh okeequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We gaan naar Aerosmith en hij heeft de kaartjes gehaald
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Serieus jij weet het beter als mij , nee ik let er nu toch niet goed genoeg op dus vergeet ik de screenshot
en wat zou ik daar mee moeten doen ?![]()
[..]
Oh okee
Gezellig
Voor de kleinkinderenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Serieus jij weet het beter als mij , nee ik let er nu toch niet goed genoeg op dus vergeet ik de screenshot
Ik had mijn 25.000e post gemistquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
[..]
Oh okee
Gezellig
Mijn bed?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:50 schreef Stoeprand het volgende:
Misschien moet ik maar naar bed toe gaan.
Wie ben jij en wat wil jij van mijn Snoepje?quote:
Komquote:
Laten we daar nog niet over nadenkenquote:
Zoveel heb ik er nog niet, nu is mijn record alleen dat ik verder ben dan vincent , en dat terwijl hij er al veeeeel langer op zit. Ik heb meer pagina's met posts sowieso en dan dadelijk meer posts als hem!quote:
Ik mag hem toch wel begroeten zoals ik altijd doe.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat wil jij van mijn Snoepje?
DeLuna?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:52 schreef X-as het volgende:
[..]
Ik mag hem toch wel begroeten zoals ik altijd doe.
Joepiequote:
Bij mij heeft ;t een halfjaar geduurt, van 8000 naar 25000quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Laten we daar nog niet over nadenken?
maar ik ben blij als ik oud genoeg ben voor een lief klein baby'tjeop mijn stage ben ik ook helemaal gek van baby's
[..]
Zoveel heb ik er nog niet, nu is mijn record alleen dat ik verder ben dan vincent , en dat terwijl hij er al veeeeel langer op zit. Ik heb meer pagina's met posts sowieso en dan dadelijk meer posts als hem!
En ik heb meer fobo berichten
Maak je bed vast warm, anders is het zo koud en moet je moeite doen om mij op te warmen.quote:
Ik wil ook in een nieuwe paintquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik houd het dus niet bij ,ik kijk straks wel of ik er meer heb dan hem, en dan confronteer ik hem er mee
meer niets, printscreen houd ik toch niet bij
iemand mag wel leuke paint over ons allen maken
ik wil er ook een keer bij![]()
![]()
Na één post raadde ik het al.quote:
Ik deel Stoep alsnog niet.quote:
Jij bent ook goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Na één post raadde ik het al.
ik ben ook zo goed.
Dat wil ik wel doen hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maak je bed vast warm, anders is het zo koud en moet je moeite doen om mij op te warmen.
Doe je goed, ik heb daar vanaf maandag geen tijd meer voor stage van 9 tot 5 , 6 dus dan kan hij me weer in halen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij heeft ;t een halfjaar geduurt, van 8000 naar 25000
Wie wilt er dus een paint maken, Duiveltje en ik willen heel graag een (nieuwe) paintquote:
Dat ik jou deel met Luna. :#quote:
Wat? Hoe bedoel je? Bedoel je dat je al kale plekken ziet op één of andere manier?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:56 schreef X-as het volgende:
[..]
Jij bent ook goedEn sinds die foto op je hyves ben ik ook bang dat je je haren verliest.
Het is dat ik op de laptop zit nu, anders zou ik ;t nu doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:57 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Doe je goed, ik heb daar vanaf maandag geen tijd meer voor stage van 9 tot 5 , 6 dus dan kan hij me weer in halen.
Ach wat maakt het uitIn de zomer vakantie heb ik weer alle tijd er voor wanneer ik een dagje thuis zit
en hij op zijn werk zit en het druk heeft
[..]
Wie wilt er dus een paint maken, Duiveltje en ik willen heel graag een (nieuwe) paint
Ik vooral, sta nog nergens bij, en dan heb ik nog het idee gewaardeerd te worden op fok
Maar dan moet je iets doen wat op knuffelen lijkt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doen hoorvoor jou.
Nou het zit zo leuk, stel je voor dat dat weg isquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat? Hoe bedoel je? Bedoel je dat je al kale plekken ziet op één of andere manier?
Ik moest heel hard lachenquote:
Oefenen voor het in slaap knuffelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar dan moet je iets doen wat op knuffelen lijkt.
Heb je er al 1 voor mij gemaakt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Was wel ff veel gekloot om hem die zin correct op te laten zeggen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:58 schreef X-as het volgende:
[..]
Nou het zit zo leuk, stel je voor dat dat weg is
Yay, er komt ook nog oefening aan te pas.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oefenen voor het in slaap knuffelen
Het spijt mijquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vakerDaarom vind ik het ook zo stom
En jij maar zeggen waar ik me in hemelsnaam druk om maakte.
Die foto op barts forum is leukerquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vakerDaarom vind ik het ook zo stom
En jij maar zeggen waar ik me in hemelsnaam druk om maakte.
Nou wanneer het kan zie ik het graag terugquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is dat ik op de laptop zit nu, anders zou ik ;t nu doen.
Dat mensen zeggen dat het leuk zit, maakt het alleen maar erger als het dan uiteindelijk uit begint te vallen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef X-as het volgende:
[..]
Het spijt mij![]()
Oh, het is 0.00u, even overstappen.
quote:
Ik vind niet echt eigenlijkquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die foto op barts forum is leuker
Kloptquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat mensen zeggen dat het leuk zit, maakt het alleen maar erger als het dan uiteindelijk uit begint te vallen.
quote:
Wel typisch dat ik een poesje ben, aangezien ik kan spinnen.quote:
Oew dat wil ik wel eens horen dan!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel typisch dat ik een poesje ben, aangezien ik kan spinnen.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waar nu nog haar op zit tenminste.
Mijn linkje met een br er achteraan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:06 schreef Stoeprand het volgende:
-
Weet ikquote:
Doe maar in combinatie met elkaar.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Wat zal ik eten, een gezonde appel, of ham-kaas chips ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh shit ben al een jongen, dus dat kan niet meer.![]()
STOEPJEquote:
quote:
Hoe is het met onze baas?quote:
Spannendquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nog 3 berichten en dan heb ik vincent in gehaald
woeiquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nog 3 berichten en dan heb ik vincent in gehaald
Ik ben ook verliefd op jouquote:
Kijk eerst nog maar even ergens andersquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja, problemen mee ?
Bijna gelukt nog 1 ofzo![]()
en dan ga ik op bed liggen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja, problemen mee ?
Bijna gelukt nog 1 ofzo![]()
en dan ga ik op bed liggen
Trevquote:
Haiiquote:
Wat een geluk heb je tochquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
Gehaald
Woehoe, nu is het makkelijker bij te houdenvolgende week woensdag toch vrij
Hoesi?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Trev
[..]
Haiieen beetje, zo af en toe
Midden in tentamenweekquote:
Waar moet ik kijkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk eerst nog maar even ergens anders
Goed nog maar 19 dagen stage en dan ben ik klaar met schoolquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Midden in tentamenweekmaar verder prima
en daar?
omdatquote:
Oeh nicequote:Op zaterdag 10 april 2010 00:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed nog maar 19 dagen stage en dan ben ik klaar met school(dus met hemelvaart feest of iets later als ik geld heb)
Ik wou typen: aight in topicquote:
Ik hoop meer op een vaste baanquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oeh nicedus dan heb je zomervakantie?
lolquote:
verberg je iets voor mequote:Op zaterdag 10 april 2010 00:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
iets waar we het hier niet over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |