SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
of; " Whatever!"quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:02 schreef Duzzy het volgende:
Er zijn ook ontzettend veel wijven die roepen "Echt hé" ... strontvervelend
quote:
hahahaha leuk jo superlange woordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:08 schreef Viper86 het volgende:
Autobandenventieldoppeninspectiehouderscontroleur is mijn stopwoordje. Dat gebruik ik echt achter èlke zin, autobandenventieldoppeninspectiehouderscontroleur. Soms best wel vervelend, autobandenventieldoppeninspectiehouderscontroleur. Voor sommige mensen althans, autobandenventieldoppeninspectiehouderscontroleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:11 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
hahahaha leuk jo superlange woorden
sodlatententententenetnnetnentnnstelling hahahahah
"leuk galgjewoord" hahahhaahNeem anders ff een biertje, joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nothing is what it seems
haha grappigen stopworjdequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat doe jij met murp's avatar, TS?
...hey psssst meisje, hey! Wat jij vieze kankerhoer ik ga je moeder neuken kankerslet!'quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef luckass het volgende:
pssssst meisje...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |