Dronk te veel thee ( tanden worden ietsjes geler) en had wel wat te veel tandsteen volgens de tandarts maar sinds ik het doen heb ik niets meer gehoord van de tandarts. Heb wel nog nooit echt slechte tanden gehad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Waren je tanden eerst 'slecht' voordat je deze maatregelingen nam? Teveel tandplak en tandsteen?
Maarja, je hebt al dat als geschiedenis. Misschien heb je meer tandsteen dan TS waardoor zijn tanden gevoeliger kunnen zijn tegen de zout.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:29 schreef Brerius het volgende:
[..]
Dronk te veel thee ( tanden worden ietsjes geler) en had wel wat te veel tandsteen volgens de tandarts maar sinds ik het doen heb ik niets meer gehoord van de tandarts. Heb wel nog nooit echt slechte tanden gehad.
Kijk heb sinds twee jaren al geen last meer van tandsteen, heb best vrij gevoelige tanden.Want wittere tanden zijn doorgaans wat zwakker. Het is niet de bedoeling dat TS iedere dag zijn tanden met zout poetst, maar sporadisch. Dan kan dat volgens mij geen enkel kwaad. flossen is trouwens weer goed tegen tandsteen .quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Maarja, je hebt al dat als geschiedenis. Misschien heb je meer tandsteen dan TS waardoor zijn tanden gevoeliger kunnen zijn tegen de zout.
Je geeft advies op eigen ervaring, weet je het zeker dat het werkt op iedereens gebit?
Ik denk dat je tanden juist gevoeliger zijn geworden door het zout. De witte tanden zijn niet gevoelig, maar je gebrek aan tandplaque enzo maakt het erger.. dat denk ik tenminste.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:57 schreef Brerius het volgende:
[..]
Kijk heb sinds twee jaren al geen last meer van tandsteen, heb best vrij gevoelige tanden.Want wittere tanden zijn doorgaans wat zwakker. Het is niet de bedoeling dat TS iedere dag zijn tanden met zout poetst, maar sporadisch. Dan kan dat volgens mij geen enkel kwaad. flossen is trouwens weer goed tegen tandsteen .
Nee, nee heb altijd gevoelige tanden gehad. Ik poets mijn tanden met zout als ik weer eens een keertje op de versier toer ga. Dat ik dan zo'n colgate lag heb. Maar als je tanden te gevoelig zijn zou ik er niet aan beginnen. Dat lijkt me dus echt het verschrikkelijkst om een gebit te moeten dragen, omdat je zoiets stoms hebt gedaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk dat je tanden juist gevoeliger zijn geworden door het zout. De witte tanden zijn niet gevoelig, maar je gebrek aan tandplaque enzo maakt het erger.. dat denk ik tenminste.
Ja, iedere dag is zeker niet goed, daarom vroeg ik aan jou hoe vaak jij het deed, anders kan dat best hoor. Al blijft het een afrader van me.
En waar eindigt dat mevrouwtje bij de hand ( leuke woordspeling toch )quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
Begin bij je tanden te poetsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |