abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80135472
quote:
Merk / model:Volkswagen Polo
Uitvoering:1.3 FOX HB 40KW u9
Type voertuig:Hatchb.
Bouwjaar:1991
Kilometerstand: 129xxx km
Transmissie:Handgeschakeld, 5 versnellingen, waarvan 1 kapot
Brandstof:Benzine
LPG-g3:Nee
Kleur: Rood
Motorinhoud:1.272 cc
Aantal cilinders:4
Vermogen:55 pk
Koppel:97 nm / 3000 tpm
Turbo:Nee
Gewicht: 750 kg
APK: JANUARI 2011
Voorzien van radio/cd speler, trekhaak, achterruitenwisser, neerklapbare achterbank

Hierboven de harde feiten. Natuurlijk kan zo'n auto nooit zomaar zo goedkoop zijn, daarom de volgende punten:

-5e versnelling is kapot, maar verder geen groot probleem. Heb er al 10000 kilometer zo mee gereden.
-lak is niet mooi meer, hier en daar wat roest plekjes
-antenne is gebroken in de wasstraat ( )
-lager rechtsvoor begint herrie te maken

Bij APK in januari o.a. vervangen:

-handremkabel
-remleidingen
-bougies

Banden en distributie begin 2009 vervangen.

Kortom, wie een goedkoop boodschappen/cross/sloop/studentenautootje wil is bij mij aan het goede adres. Ik doe hem weg omdat ik veel op de snelweg zit en dan is die kapotte 5 niet zo handig natuurlijk

Motorisch weinig mis mee.

Wegenbelasting: 55 euro per kwartaal

Bieden staat vrij uiteraard, vraagprijs 200 euro.

Foto:

[ Bericht 0% gewijzigd door Hetiszover op 09-04-2010 20:01:02 ]
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_80135683
heeft zo'n oude polo uberhaupt 5 versnellingen?
pi_80135820
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:58 schreef erikkll het volgende:
heeft zo'n oude polo uberhaupt 5 versnellingen?
Jazeker.
Maar nu dus niet meer.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_80135950
Locatie?
pi_80136483
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Locatie?
PM.
pi_80141740
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:16 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

PM.
hoezo pm?
pi_80142728
Graag ook locatie?
pi_80142950
Op verzoek de locatie: Gelderse Vallei
pi_80144420
Wat kost het om die kapotte vers. bak te laten maken?
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_80144444
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:03 schreef dewintermuis het volgende:
Wat kost het om die kapotte vers. bak te laten maken?
Volgens mijn garage rond de 300 euro.
Maar vraag het voor de zekerheid in PTA.
pi_80219547
bam
pi_80233529
Verkocht.
pi_80237247
Slotje!