abonnement Unibet Coolblue
pi_262357
heel vreemd maar,langzamerhand bekruipt me het gevoel dat in de finale wel eens 3 vrouwen kunnen zitten.....weet niet waarom,maar ik denk alleen al aan de omzet van jdm,kassa zal dat zijn..
tessa zal de rol van willem(bb) overnemen (is al eerder voorspeld) en de uiteindelijke strijd gaat tussen esmeralda en antonnete,esmeralda zal uiteindelijk winnen,en het stokpaardje van sbs worden..
tessa,gaat haar ton terug verdienen in playboy/penthouse,esmerlada denk ik niet ....
die heeft andere ambities
antonette begint met haar jop een knipcafe in de randstad,met achter de bar niemand minder dan onze jop....
en als vaste zanger, zal andre hazes optreden in het knipcafe,met als reportoire:bossie rooie rozen,waar is de zon..en natuurlijk de clown en de vlieger.....
ik hoop dat mijn bange visioenen niet uikomen,maar vrees het ergste.......
  donderdag 4 mei 2000 @ 14:08:00 #2
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_262358
Tessa in de playboy?
Ik dacht dat Viola Holt destijds de limit was.
Welke ton bedoel je eigenlijk?
  donderdag 4 mei 2000 @ 14:27:00 #3
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_262359
Is maar te hopen dat ze Andre Hazes als eerste hebben gevraagd, want anders gaat het feest niet door natuurlijk
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_262360
heb eens ergens gelezen dat tessa veel geld geleend had ,om in de bus te komen....wat dacht je van al dat make-up,van tessa?
heeft ze ook aanmoeten schaffen,en nieuwe kleding,lingerie....om maar goed in beeld te komen,misschien heeft ze wel iemand omgekocht(in bed) ,om een plaatsje in de bus te krijgen
pi_262361
heb ik het nog niet over het vet weghalen bij dr billen,facelift....en cursus ;hoe pest ik mijn buspassagiers weg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')