Allemaal plukkers. Van die lui die menen dat ze een diagnose te pakken hebben, en het te willen 'onderzoeken'. Zelfde als een tandarts die al besloten heeft de kies eruit te trekken maar vooralsnog een wortelkanaalbehandeling uitvoert om geld van jou en je verzekering af te troggelen. Gewoon zelf de oorzaak van het probleem zien op te sporen en dit aan te pakken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:29 schreef DeBassist het volgende:
neuh volgens de dokter zit er iets niet goed in mn hoofd waardoor ik veel klachten zoals duizeligheid enzo heb.
Hij zegt dat het tussen mn oren zit en dat ze dat in zo'n kliniek psychologisch kunnen verhelpen
jaquote:
dacht dat dat me ook gelukt was totdat ik vandaag tijdens mijn tentamen bijna omvielquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:32 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Allemaal plukkers. Van die lui die menen dat ze een diagnose te pakken hebben, en het te willen 'onderzoeken'. Zelfde als een tandarts die al besloten heeft de kies eruit te trekken maar vooralsnog een wortelkanaalbehandeling uitvoert om geld van jou en je verzekering af te troggelen. Gewoon zelf de oorzaak van het probleem zien op te sporen en dit aan te pakken.
Been there, done that.
ik bewijs het tegendeelquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Echte bazen hoeven niet naar een kliniek of repareren zichzelf
moet ik het nou nog een keer zeggenquote:
Geef maar toe TS, je faalt in het levenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:30 schreef DeBassist het volgende:
[..]
moet ik het nou nog een keer zeggen?
niet in het levenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Geef maar toe TS, je faalt in het leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |