Waarom nou weer eenquote:
Zit wel wat in ja. Vrouwen kiezen voor mannen die hun kunnen onderhouden, daarbij zijn de dingen die jij opnoemt vrij belangrijk.quote:Op maandag 12 april 2010 16:23 schreef Knoflook het volgende:
Gewoon nog steeds het dieren systeem. Survival of the fittest.
Het meest geschikte mannetje zoekt het meest geschikte vrouwtje om voort te planten.
lagere ''rangs'' doen het dus ook met lagere. Krijgen ze met hogere ''rangs'', stijgt ook weer hun status.
Geld=macht = seks.
Kracht=macht= seks.
Intelligentie=macht=seks.
Als je slimmer, sterker, rijker kan worden, kan je dus ook in rang stijgen.
Dus in alle kringen is er ook weer een Aplha die ergens anders een beta zal zijn.
Ik ben ervan overtuigd dat we niks met dieren verschillen in welk opzicht dan ook.
Alleen in plaats van Klauwen, tanden, gif etc hebben wij onze hersens als wapen.
My 5 cents.
200% mee eens. Iedereen doet wel heel moeilijk altijd maar we zijn zo simpel.quote:Op maandag 12 april 2010 16:23 schreef Knoflook het volgende:
Het meest geschikte mannetje zoekt het meest geschikte vrouwtje om voort te planten.
lagere ''rangs'' doen het dus ook met lagere. Krijgen ze met hogere ''rangs'', stijgt ook weer hun status.
Geld=macht = seks.
Kracht=macht= seks.
Dus in alle kringen is er ook weer een Aplha die ergens anders een beta zal zijn.
Ik ben ervan overtuigd dat we niks met dieren verschillen in welk opzicht dan ook.
Alleen in plaats van Klauwen, tanden, gif etc hebben wij onze hersens als wapen.
My 5 cents.
Grappig, aan de ene kant zeg je dat we precies zijn als dieren als het gaat om Alpha/Beta/Omega males en hoe vrouwen daarop reageren, maar als laatste zeg je dat wij onze hersens als wapen hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 16:23 schreef Knoflook het volgende:
My 5 cents.
hoezo ken ik em nou weer niet? denk je dat dit zn eerste posts zijn op het forum ofzo?quote:Op maandag 12 april 2010 16:15 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Waarom nou weer eenonder een foto van gewoon een kerel. Je kent die hele gast niet eens.
Misschien is het wel een super toffe neger
Hoezo? Misschien heeft TS veel cash en kan daarom veel vrouwen krijgen. Dan is hij alpha.quote:Op maandag 12 april 2010 18:51 schreef laforest het volgende:
Het feit dat de TS hier over leest en een topic opent geeft aan dat hij iig geen Alpha male is.
Omdat een alpha zich niet druk zou maken over dit onderwerp, niet eens in termen als alpha en beta zou denken, de echte alpha is het gewoon, punt uit.quote:Op maandag 12 april 2010 19:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien heeft TS veel cash en kan daarom veel vrouwen krijgen. Dan is hij alpha.
Aha, echte Alpha's denken niet na of ontwijken bepaalde onderwerpen?quote:Op maandag 12 april 2010 19:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat een alpha zich niet druk zou maken over dit onderwerp, niet eens in termen als alpha en beta zou denken, de echte alpha is het gewoon, punt uit.
Ze maken zich zeker niet zorgen over of ze wel of niet een alpha zijnquote:Op maandag 12 april 2010 19:07 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Aha, echte Alpha's denken niet na of ontwijken bepaalde onderwerpen?
Je zou vanzelf moeten merken of je overwicht hebt of niet. En of je alles wat je wil gedaan krijgen daadwerkelijk gedaan krijgt. Zo niet dan ga je dat bewerkstelligen.quote:Op maandag 12 april 2010 19:07 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Aha, echte Alpha's denken niet na of ontwijken bepaalde onderwerpen?
Nee, maar er zit een verschil tussen je zorgen maken of je simpelweg iets afvragen. Jezelf als absoluut beschouwen is gewoon arrogant en kortzichtig. Domme alpha's zullen er ongetwijfeld ook zijn, ja.quote:Op maandag 12 april 2010 19:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze maken zich zeker niet zorgen over of ze wel of niet een alpha zijn
ja je hebt mn fobo gevonden, gefeliciteerdquote:
Volgens mij heb jij het idee dat je alpha bent. Ik denk dat je alpha verwart met gothic/emo.quote:Op maandag 12 april 2010 19:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat een alpha zich niet druk zou maken over dit onderwerp, niet eens in termen als alpha en beta zou denken, de echte alpha is het gewoon, punt uit.
quote:Op maandag 12 april 2010 19:15 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Nee, maar er zit een verschil tussen je zorgen maken of je simpelweg iets afvragen. Jezelf als absoluut beschouwen is gewoon arrogant en kortzichtig. Domme alpha's zullen er ongetwijfeld ook zijn, ja.
Ik denk dat jij niet weet wat een gothic is anders zou je niet zo'n domme statement maken.quote:Op maandag 12 april 2010 19:22 schreef bascross het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het idee dat je alpha bent. Ik denk dat je alpha verwart met gothic/emo.
Ik weet wat een gothic is, jij bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 april 2010 19:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet weet wat een gothic is anders zou je niet zo'n domme statement maken.
quote:Op maandag 12 april 2010 19:25 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik weet wat een gothic is, jij bijvoorbeeld.
Zowel in de dierenwereld als in de mensenwereld wordt niet de meest geschikte kandidaat van de andere sekse gezocht, maar iemand die vergelijkbaar in rang/status/fysieke gesteldheid staat.quote:Op maandag 12 april 2010 16:23 schreef Knoflook het volgende:
Geld=macht = seks.
Kracht=macht= seks.
My 5 cents.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |